Kütahya Öğretmenevi ve Akşam Sanat Okulu Alipaşa, Abdurrahman Karaa Blv. No:5, 43020 Kütahya Merkez/Kütahya

• Salı24 saat açık

Murat Erdil
19.09.2023
Kütahya Öğretmenevi ve Akşam Sanat Okulu
Merkezi bir yerde olması, uygun fiyatı, güleryüzlü personeli, kahvaltısı 10 numara. Odaların kötülüğü, Tuvalet-Banyoların rezaletliği, mobilyaların, yatakların berbatlığı 3 numara.
şerife nur şimşek
18.09.2023
Kütahya Öğretmenevi ve Akşam Sanat Okulu
300 TL ye 2 ayrı tek kişilik yataklı bir odada kaldık. Sıcaklığı, konumu, sakinliği çok iyi. Kahvaltı yeterli seviyede doyurucu. Bina rutubet kokuyor. Banyonun her yeri ve odanın tavanı rutubetlenmiş. Banyonun kokusu mide bulunduracak kadar yoğun. Dolaptaki battaniyeler yerlere atılmış da geri dürülüp tepiştirilmiş dolaba. Ciddi bir tadilattan geçmesi lazım binanın.
Alper YILMAZ
18.09.2023
Kütahya Öğretmenevi ve Akşam Sanat Okulu
Fiyatı uygun olduğu için tercih ettik. Ancak böyle olduğunu bilseydim asla tercih etmezdim. Bina komple sigara kokuyor. Aşağıdaki cafeden geliyor heralde. Çarşaflar temizdi, ancak çarşafı sakın kaldırmayın. Yataklar çok kirli. Banyoda banyo yapmaya çekindim. Gerçekten kesinlikle denetlenmesi gereken bir yer. Asansör yok bu arada. Üst katlarda valizlerle çok sıkıntı yaşadık.
Seda Erdem
25.08.2023
Kütahya Öğretmenevi ve Akşam Sanat Okulu
Bitlis,Van,Muş,Antalya,Ankara, Çanakkale, Diyarbakır ... ve hatırlamadığım nice öğretmen evi tecrübem oldu. Elbette otel konforu beklemiyorum ama uzerine para verseler bir gece kalınmaz. Odadaki wc yi kullanamayip camii ye gittim. İnanılmaz pis. 3 oda tuttuk 3 üde aynı. Gece otobus buldum burada yatmamak için . Tekrar ediyorum. Üzerine size para verseler kalınmaz
Nuri Emer
18.08.2023
Kütahya Öğretmenevi ve Akşam Sanat Okulu
Çok berbat bir öğretmenevi. İl merkezinde böyle bir yer mi olur rezalet resmen. 105 TL verdim, paramla rezil oldum gerçekten. Bir daha kesinlikle kalmam.
Gezgin Karga
06.08.2023
Kütahya Öğretmenevi ve Akşam Sanat Okulu
İşletme Kütahya İl Merkezinde. Otoparkı yok. Odalar çok çok küçük. Eklediğim fotoğraflarda da görüldüğü üzere oldukça eski ve bakımsız. Klozetler ve duşlar 3. Sınıf otel kalitesizliginde. Tavanları boyarken fayansları boyamak nasıl bir özensizliktir.
Nezih Öztürk
04.08.2023
Kütahya Öğretmenevi ve Akşam Sanat Okulu
Yılbaşı gecesi çocuklarımızın sahne programına katılacağımız için, Aydın/ Didim'den Kütahya'ya geldik. Burayı tercih etmemizin sebebi, büyük oğlumuzun öğretmen olmasıdır. İki gece konakladik, iki sabah da kahvaltıya katıldık. Kahvaltı, standart usulde ve güzeldi açıkçası, odamız iki kişilik, iki ayrı yatak şeklinde, temiz ve sıcaktı. Tek rahatsız olduğumuz konu; aynı katta kalan insan'ların" kapıları açık yüksek sesle konuşmaları
Z K
29.07.2023
Kütahya Öğretmenevi ve Akşam Sanat Okulu
Farklı şehirlerde çok sayıda öğretmenevinde konaklamış biri olarak söylüyorum burası da bizi şaşırtmadı. Sadece öğretmenlere değil sivil halka da hizmet eden kurumların yöneticileri ara sıra makamlarından çıkıp odaları, yemekhaneyi gezse eksikleri kırık, dökükleri görebilirler. Tabi görmek istiyorlarsa! Kendileri böyle bir yerde konaklamak ister mi ya da konaklar mı? Cevabı biliyoruz. Daha önce tadilat görmüş odaları olduğunu yorumlarda gördüm 25 gün önceden ödeme yapmamıza rağmen bize verilen 2 oda da dökülüyordu. Tabi ki öğretmenevlerinin imkanlarını biliyoruz fakat hijyen ve temizlik bununla ilgili değil. Tüm öğretmenevlerinin “kireç ve küf temizleyici” temizlik maddelerinin icad olduğunu bilmeleri gerekir, uyuyacağınız odanın içinde bir “umumi tuvalet”ten daha vahim bir alanın olması pek de hoş değil. Odaların görselliğini geçtim. Duşun kapısı kırıktı kapanmıyordu tüm banyo su doldu, klozeti çekmedim bilerek ama sifon çalışmıyordu. Makul fiyatlar da kalmadı artık sadece ücretin karşılığını bekliyoruz. Kahvaltılar hep vasat! Pandemi de güzel kılıf oldu. Hijyen misafirlerde değil mutfakta başlamalı !! Görevliler çene çalmaktan servise bir şey çıkarmamışlar, kahvaltı boyunca araba sohbeti dinledik resepsiyonda telefonlar niye açılmıyor anlaşılıyor.
Betül Özdemir Güneş
Kütahya Öğretmenevi ve Akşam Sanat Okulu
Tuvalet banyo inanılmaz pis. Resimlerini çekip bildirdim idareye ilettiklerini belirttiler ama burdaki aylar öncesi yorumlardan anladığım kadarıyla bir değişiklik olmayacak.