Hera Pansiyon Polonez, Adam Mickiewicz Sk. No. 4/A, 34820 Beykoz/İstanbul

didem
11.10.2023
Hera Pansiyon
Sakin ve abartısız bir mekan. Kahvaltısı çok lezzetli, fiyatları makul. Sadece servis için yeterli personel yok, biraz yavaş.
Arzu Girginer
23.09.2023
Hera Pansiyon
16 Ekim tarihinde Hera otelde kalmak icin grup reservasyonumuz vardi. Buyuk bir hevesle gittigim haftasonu tatilinden otelde kalamadan ayni gun geri donduk. Odalar otelcilik ve pansiyonculuk standartlarina ve hijyene hic uygun degil. Odalar les gibi kuf kokuyor. Odalar les gibi yogun sigara kokuyor. Dus yok sular yikandiginiz zaman sanirim yerlere akitilacak. Bir tuvalet var sadece oturak. Banyo yok. Ek yatak olarak yatagin ayak kismina acilir kapanir bir sunger yatak koymuslar. Yani siz buyuk yatakta yatarsaniz ek yataktaki kisiye ayaklarinizi uzatiyorsunuz. Yataga paralel degil yatagin ayak ucuna sikistirmislar. Hic bir kurala uymayan bu kadar ozensiz bir yerde konaklamamiz mumkun olmadigi icin maalesef gece olmadan tekrar geri donmek zorunda kaldik. Tek kisilik oda icin 2 kisilik para alinmisti aksam yemegi ile beraber+ kahvalti. Hic birisini kullanmayip dondugum icin paramin iadesini talep ediyorum pansiyondan. Acil geri donus bekliyorum.
Osman Kozan
20.09.2023
Hera Pansiyon
Müşteri ilişkilerinizi belirli seviyeye çıkarmalısınız.. Çok daha başarılı olacağınıza inanıyorum odalar küçük.. Kahvaltı gayet lezzetli
Burc Guney
20.09.2023
Hera Pansiyon
Servis yavas ve ilgisiz bahcede otursan sonsuza kadar hosgeldin diyen insan evladi gelmez..olmayan servis bahsisi hesaba ekleniyor..atistirmaliklar guzel, ana yemekler vasat..fiyatlar benzer mekanlara gore bir nebze daha yuksek, ayni fiyata cok daha iyi bir sunumla yemek yiyebilirsiniz.
Ahmet COBAN
18.09.2023
Hera Pansiyon
Konaklama için gelecekler için geçerli yorumdur. Oda çok kötü, böcekler cirit atıyor. Kalmadan başka yere geçtik. Uzak durun.
Ömer Harmantepe
06.09.2023
Hera Pansiyon
Uzun zaman önce bir doğumgünü için gidip çok beğendiğim mekana bugün kahvaltı için tekrar gitmeye karar verdik.Gitmeden telefonla arayarak teyit aldık ve kahvaltılarının olduğunu öğrenerek önceki deneyimimiz doğrultusunda yüksek bir beklentiyle gittik.Fakaat gittiğimizde bir hoşgeldiniz denilmemesini garipseyerek sobası yanmayan(yada nasıl ısınıyorsa) soğuk bir salonda kahvaltı siparişimizi verdik. Sakin ve sessiz oluşu çok güzel diye kendimizi de avutarak kahvaltımızı beklemeye başladık. Objektif biri olarak gelen kahvaltının gerek görsel ve gerekse lezzet bakımından vasat evet vasat olduğunu net bir şekilde söyleyebilirim. Zeytinlerin yenilemeyecek kadar kötü oluşundan başlayarak küf kokan portakal reçeline, küfü üzerinde kaşar peynirinden uzun bir süredir dışı temizlenmemiş çay termosuna kadar (inanın abartmıyorum) özensiz bir kahvaltı idi. Bir tabağa da sadece 2 adet ince burgu peynir konmuş olması da baya komikti. Uzun lafın kısası üzülerek kimseye tavsiye edemeyeceğimi söylemek isterim.Çıkmadan çalışan arkadaşa da şikayetimi belirttim(kendisinden teyit alabilirler) Bir önceki tecrübem ile 180 derece zıt bir işletme olmuş. Umarın bir an önce toparlarlar.
Çiğdem Alicanoğlu
19.08.2023
Hera Pansiyon
Hafta sonu 4 kişi kaldık.2 oda.Odalar küçük ama gayet temizdi.Kahvaltiyi beğendik.Cesit çoktu.Ozellikle yemyeşil bahçesinde yemek çok hoşumuza gitti.Servis ile ilgilenen personel gayet kibardi.Verdigimiz makul fiyata göre beklentimizin üzerinde bir hizmet ile karşılaştık.
Şebnem Şarvan Cengiz
Hera Pansiyon
Yorumları okuduğumda açıkçası biraz kaygı ile geldim. Evet odalar küçük gelebilir ancak ne aradığınız çok önemli. Eşimle hafta sonu huzurlu sessiz doğayla başbaşa keyifli bir gece geçirdik. Ortam huzurlu tam kafa dinlemelik. Bize çok iyi geldi. Çok geniş odalara sahip 5 yıldızlı otellerde sunulan konfor ortamında bulamadığınız doğallık ve rahatlığı garanti edebilirim. Kahvaltı için ise sayfalarca yazabilirim. Mükemmel ötesi fotoğrafta daha gelmemiş ürünler var gerisini siz düşünün. Hepsinden önemlisi hepsi kaliteli ve lezzetli ürünler. Bayıldım.Maria hanıma, Mahmut ve Hasan beye ilgileri ve özverili gayretlerinden dolayı çok teşekkür ederiz. En kısa sürede tekrar görüşmek dileğiyle...
BİLGİN YAPRAK
Hera Pansiyon
türkiyenin bir çok yerinde bir çok kez tatil yapmış biri olarak tatile gitcek arkadaşlara tavsiyem kışın uludaga gidip güneşlenmeye kalkarsanız memnun kalmazsınız. ben aşırı sitresli olarak burada dört gün kaldım yemyeşil doganın içinde huzur dolu sessiz harika bir yer işletme sahibi erol bey ve eşine kendi mekanımmış gibi hissettirdikleri için sonsuz şükranlarımı sunarım en yakın zamanda tekrar görüşmek üzere
Murat sarı
19.07.2023
Hera Pansiyon
Pansiyon olarak bilmiyorum yorum yapmayacağım ama düğün icin gelecekseniz henüz hazır değiller ve düğün sonunda çaylarda bizden olsun diyerek hesap çıkartan bir işletme menüde en uygun yemek 190 TL iken düğüne gelenlerden sade soda için bile 30 TL isteyen gerçekten davetli misafirlerden sade soda için para isteyen bir işletme. Gelen misafirlerimiz odalarda böceklerle muhatap olurken, havluya yüzünü sürenler hayatı sorgularken mekanin bu kadar pahalı ve doyumsuz olması akıl alır gibi değil. Mekandaki anadolu sıcaklığı hesap öderken Avrupa samimiyetsizligine dönüşüyor. Açıkçası memnun olduğumuz çok az şey var.