Mavide Tatil Seyahat Acentası Babataşı, 729 Sk. No: 10, 48300 Fethiye/Muğla

Mavide Tatil Seyahat Acentası Babataşı, 729 Sk. No: 10, 48300 Fethiye/Muğla

Mavide Tatil - Mavide Tatil | Tatil tercihiniz; haftalık yat kiralama, mavi yolculuk ise öncelikle Fethiye ve Göcek bölgesi çıkışlı yat tatili hizmeti veren Mavide Tatil olarak sizlere en doğru hizmeti verebilmek için bekliyoruz.

Babataşı, 729 Sk. No: 10, 48300 Fethiye/Muğla

• Gerçek mekanda hizmet
  • Online randevu

Elif eren
08.10.2023
Mavide Tatil Seyahat Acentası
Merhabalar. Öncelikle Hüseyin bey’in hizmetinden karşılamasından, samimiyetine kadar çok memnun kaldık. 3 günlük yaptığımız tekne turunda kaptan ve miço olmak üzere Güler yüzlülügünden hizmetlerine kadar da gayet iyiydi.. Tek sıkıntı sabah kahvaltısını 12:00 da hazırlayıp akşam yemeklerinin 18:00 da hazırlanarak 2 öğüne düşmesi bizler gibi az ve sık yiyen insanların mağduriyeti oldu.ama genel olarak hersey iyiydi yaşanılan ufak tefek olumsuzluklar karşısında tolere edildi. Bu bizim ikinci deneyimimiz oldu tekne turu yapacak olan kişilere sesleniyorum günlük yeme içme alışkanlıkları nasılsa ona göre bir program yazıp kaptana sunsunlar…. Herkese denizin maviliğinde kaybolup bol eğlenceli bir yaz diliyorum hoşçakalın (:
Onur Ozdemir
03.10.2023
Mavide Tatil Seyahat Acentası
Gerek tura karar verme aşaması,karar verdikten sonraki bilgilendirme ve sonrasında tur başlangıç anına kadar olan sürede hiç bir zaman kafamızda bir soru işareti kalmadı. Hüseyin bey tüm sorularımıza içtenlikle yanıt verip bizi çok iyi ağırladı. Eğer bu tür tur programları ile ilgileniyor iseniz bir şekilde iletişime geçmenizde fayda var. Ne demek istediğimi o anda daha iyi anlayacaksınız. Sizi gereksiz olandan uzak tutup tam ihtiyacınıza göre yönlendiriyor. Şimdiden iyi tatiller:)
Onur Demirkapı
17.09.2023
Mavide Tatil Seyahat Acentası
Hüseyin Bey ve İclal Hanım sayesinde ailecek çok güzel bir tatil yaptık. Temizlik ve hizmet konusunda çok titizler. Hiçbir eksiğimiz yoktu. Teşekkür ederiz kendilerine, diğer tatil sezonunda görüşmek üzere :)
Ali Emre Öztürk
09.09.2023
Mavide Tatil Seyahat Acentası
Dört günlük tekne kiraladık gayet memnun kaldık. Kaptanımız ve Miço gayet iyiydi. Yemekler çok iyidi. Gittiğimiz koylar da çok güzeldi. Teknede klima olsa daha iyi olurdu, geceleri kamarada uyumak çok zorlandık, güvertede uyuduk (çoğu teknede benzee durum oluyormuş gerçi, genelde güvertede uyunuyormuş). Tekne tatili planlayan herkesi tavsiye ederim.
dinçer işisağlam
23.08.2023
Mavide Tatil Seyahat Acentası
İlk tekne gezimizdi, çok tedirgin başladık ama ummadığımız kadar güzeldi Queen Lila isimli Gulet'te kaldık büyük ,temiz ve konforlu bir tekne idi mürettebat inanılmaz efendi , aşçı mükemmel yemeklerle bize 7 günde 3,5 kilo aldırmayı başardı .Mavide Tatil Hüseyin bey'de tekneye binmeden ve inmeden çok yardımcı oldu .güvenilir bir firma kesinlikle tavsiye ederim. Bu arada odalara çok takılmamak lazım güvertede yatmanın tadına varıldı mı bir daha oda da yatılmıyor.
Harun Yeşilyurt
13.08.2023
Mavide Tatil Seyahat Acentası
Bayram tatiline kısa bir süre varken internetten bulduğumuz bir firmaydı mavide tatil (evimde gibi). Acaba sorularımız o kadar çoktu ancak İclal Hanım'ın yardımseverliği ile tüm sorularımız yanıt buldu ve harika bir tatil geçirdik.Benzer diğer firmalarda bulunmayan sıcakkanlılık ve yardımseverlik kendilerini ayrıcalıklı yapan taraf diyebilirim.Bundan sonraki her tatilimizde öncelikle İclal Hanım ile görüşeceğimiz kesin :)
dilek savrunlu
11.08.2023
Mavide Tatil Seyahat Acentası
Başta Hüseyin bey olmak üzere, kaptan ve çalışan personel Ekin bey inanılmaz nazik ve profesyoneldiler. Özellikle Ekin beyin özverili çalışması bize kendimizi sanki misafirliğe gitmişiz gibi hissettirdi. Kaptanımız ise son derece tecrübeli ve güvende hissettirdi. Bu kadar keyif alacağımı hiç tahmin etmiyordum, beklentilerimin çok çok üzerinde bir deneyim oldu benim için. Otelde tatil yapmaktan kesinlikle açık ara çok daha keyifliydi.