Başkent Ankara Tava - Yöresel Kahvaltı Kızılcaşar, Incek Şht. Savcı Mehmet Selim Kiraz Blv No:282, 06830 Gölbaşı/Ankara

Enver kandemir
16.10.2023
Başkent Ankara Tava - Yöresel Kahvaltı
Müşteri memnuniyeti SIFIRGarson arkadaşa bahçeye verdiğim sipariş içeriye servis edilmiş ve ben bahçede istiyorum dediğimde aşağılarcasına bir cevap ile karşılık verildi. Siparişimi iptal etmek istediğimi söylediğimde sert bir tavırla karşılık verildi. En son yemeğim dışarı geldiğinde ise mezelerimiz ve salatamız verilmedi. Daha da önemlisi yemeğimden saç çıktı maalesef fotoğrafını çekemedim. Kesinlikle tavsiye etmiyorum gitmeyin.
Arzu Kefeli Demiralay
13.10.2023
Başkent Ankara Tava - Yöresel Kahvaltı
Simdi burada yemek yedik daha doğrusu tıka basa doyduk ve çıktık.. sunum servis ikramlar yemekler muhteşem.Yorumlarda pahali olduğundan şikayet edilmiş. Asla katılmıyorum. O kadar yemeğe az bile alıyorlar.Restorancılar garsonlar vs.. gidin de hizmet nasil olur servis nasil olur görün öğreninAnkara tava ve sac tava yedik. Enfesti. Ellerinize emeğinize sağlıkCok memnun ayrıldıkTesekkurler ediyoruz
Bora Tayfun
10.10.2023
Başkent Ankara Tava - Yöresel Kahvaltı
Bahçe bölümündeki servis alanı perişan durumda, düzensiz, süpürgeler şişeler, kültablaları heryerde..Garsonların tamamı oturup sigara içiyor.Ankara tava orta, daha iyisini de yemiştim..Fiyatlar, ambiyans ve servis kalitesine göre fazla...
Celil Güven
07.10.2023
Başkent Ankara Tava - Yöresel Kahvaltı
Tek kelime ile güzel mekan. Yemekler doğal ve lezzetli. Özellikle yazın bahçe tarafı çok güzel...Diğer fotoğraf ve yorumlar için; instagram @celilguvenofficial
Serap Baysal
03.10.2023
Başkent Ankara Tava - Yöresel Kahvaltı
Servis ten önce çayın bile geldiği lezzetli ve keyfili mekan.
Yalçın Gökçek
09.08.2023
Başkent Ankara Tava - Yöresel Kahvaltı
Lezzetli yemekleriyle yıllardır bu sektöre imzasını atan tertemiz bir lokanta ailece gitmenizi tüm dostlarımıza tavsiye ederiz.Sahibi ve oğlu hayır sever bir iş adamıdır Allah razı olsun.İyiki varsınız sizinle gurur duyoruz.Hayırlı işler dileriz.
Recep Tepe
27.07.2023
Başkent Ankara Tava - Yöresel Kahvaltı
İlk Ankara tava deneyimimi burada yaşadım. Tavsiye üzerine gelmiştik ve lezzetden oldukça memnun kaldım. Bir Ankara standartı olarak da yemek sonrası sıcacık altındaki ocağı yanan semaverde çay getirmeleri ve çayın çevresinde kabuklu fıstıklar koymaları başka bir seviyeydi. Diğer tavacılarla kıyaslayamam ancak bir mekan olarak lezzetliydi.
satürn satürnn
Başkent Ankara Tava - Yöresel Kahvaltı
Ankara Tava restoranına bayıldım ayranı çok güzel lezzet olarak harika çayın yanında ikram edilen fıstık çok samimiydi kesinlikle tavsiye ederim❤️
soner akdeniz
Başkent Ankara Tava - Yöresel Kahvaltı
İlk açıldığı gibi değil. Ankara Tava söyledik ve et ya dünden yada sabahtan kalmıştı, kurumuş bir et vardı. Aslında 1 yıldız değil 3 yıldızlık ama en son garson yer fıstığı getirirken işletmeci elinden alıp geri gönderdi buda küçücük kase için çok ayıp bi davranış. keşke gözükmeyen bir yerde yapsaydınız sizden yer fıstığı istememiştik.