Rubi Platinum Spa Resort & Suites Avsallar, İncekum Cd. No:38, 07410 Alanya/Antalya

Rubi Platinum Hotels & Resorts | Rubi Platinum Hotels & Resorts

Avsallar, İncekum Cd. No:38, 07410 Alanya/Antalya

king thomas
21.10.2023
Rubi Platinum Spa Resort & Suites
güzel bir otel ve manzara herzaman bulunur , fakat dahada önemlisi olan calisanlardir yani orda emek harcayan o insanlar , süper bir ekibiniz var animasyondan tutun restaurant da calisanlara kadar hepsi süper fakat cagtay bey malesef orada bazi iscileri cok fazla azarliyor , milletin icinde , galiba kendisi türk müsterileri yok zanetti . Iyiki yabanciymis gibi davrandim , ben böyle bir rezalet bir yönetim tarzi görmedim ya insanin hata yapma lüksü herzaman vardir , cekersin kenara uyarirsin ama diger calisanlarin yaninda azarlamak da nedir ya , hadi onu gectim kendi iscilerini yollatip kontroll ettirmek nedir ya bu kadar amatörce bir yönetim görmedim. Cok özür dileyerek söyliyorum bunu 5 kisi geldik ve kendi ülkemde diger yabanci arkadaslarimin yaninda utandim ya . Öneri olarak da su sporu tavsiye etmek isterim biraz gencler daha fazla gelsin diye ve su kaydiragi yaparsaniz gercekten iyi olur . Degisim olarakda her hafta ayni plan degilde aktivite olarak her hafta ayri bir planlama yapilabilir mesela bu hafta hep canli müzik degilde , pazartesi sihirbaz varsa diger hafta pazartesi mesela skec yapilabilir örnegin .
Sena Arman
15.10.2023
Rubi Platinum Spa Resort & Suites
Genel olarak memnun kaldığımız bir otel oldu yemekler çeşitliydi ve yedikten sonra herhangi bir rahatsızlık yaşamadık. Bayram öncesi yoğunluk fazla değildi ve plajda yer bulma konusunda da sıkıntı yaşamadık. Barista Özkan Bey bize farklı kokteyller hazırladı oldukça pratik ve hızlıydı kendisine de buradan teşekkür ediyoruz.
servan atici
24.09.2023
Rubi Platinum Spa Resort & Suites
Hersey cok guzel, calisanlar oN numara!Yemekler super!Animasyondakiler cok iyiEmre ve Carlos gercekten isini seviyorlarBenim halen 5 gunum var ve inshallah øbur sene gine bu hotele gidecemNote biraz turku geceler olsaydi daha guzel olurdu ama herneyse
recep alaca
21.09.2023
Rubi Platinum Spa Resort & Suites
Otelde 4 gece eşim ve çocuğumla konakladık. Yeme içme konusunda yeterince iyiydi. Havuz da yer kalmıyordu. Deniz berrak değildi. Gece eğlenceler yeterliydi. Odalar iyiydi ama lavabo ve banyo kısmı odadan bir kapıyla ayrılmalıydı. Çocuk uyurken lavabo ve banyodan ses gidince uyanıyordu
Beyazit Birkan ORUZ
14.09.2023
Rubi Platinum Spa Resort & Suites
Her şey mi harika olur. Yemeklerin çeşit çeşit olmasını mı anlatayım, sahilin keyifli sessizliğini mi anlatayım. Biz balayı için geldik ve huzur bulduk. Çocuklu aileler var ama otel alanı o kadar düzgün planlanmış ki kimse kimseyi asla rahatsız edemez. Havuza açılan odalarını kesinlikle deneyimleyin. O apayrı bir olay çünkü. Ayrıca Her çalışan işini büyük bir mutlulukla yapıyor. Kendinizi tamamen kendinize ait bir alanda hissediyorsunuz. Keyifli tatiller..
Yetkin Erdoğdu
09.08.2023
Rubi Platinum Spa Resort & Suites
otelde 4 gece 5 gün konakladık. Otelden genel olarak memnun kaldık. Hizmet çok iyi, personeller ile iletişim güzel. Sadece yoğun oldukları için bazen yetişemiyorlar. Akşam yemeği ve tatlı çeşitliliği ve kalitesi yeterli. Alkol çeşitleri ve kalitesi yeterli. Havuz ve deniz de güzel. Benim için kötü yanlarını söylemek gerekirse; bu kalitede otelde, kahvaltıda taze sıkılmış portakal suyu yerine, cappy gibi bir meyve suyu koyulması hoş olmamış. Kahvaltı ve ana yemeklerdeki kullandığımız tabaklar kirliydi. Ana yemek dışındaki beach snack bar güzeldi, çeşitlilik belki daha fazla olmalıydı. Ayrıca diğer güzel yanı da, mamepa gibi bir çocuk kurumunun olması. 4 yaş üzeri çocukları gönül rahatlığı ile bırakılabilecek bir yerdi.
Fuat Kamisli
Rubi Platinum Spa Resort & Suites
Otelin hizmet kalitesi gayet iyi. Çalışan sayısı yeterli. Tüm garsonlar gayet kibar ve işlerini en iyi şekilde yapmaya çalışıyorlar.Yemek çeşidi gayet. Akşam yemeklerininde hem kırmızı etlerden hem de deniz ürünlerinde gayet lezzetli yemekler servis ediliyor.Alacarte hizmet veren Red Lounge'un manzarası, yemekler ve hizmet gayet iyi.İçecekleri kutu ve şişede servis ediyorlar. İçki kalitesi de iyi.Alanya bölgesindeki en iyi otel olduğunu düşünüyorum.Geliştirilebilecek yönleri;Plajdaki gölgelikler yetersiz. Dalgakıran ve koyun yapısından dolayı esinti neredeyse hiç olmuyor. Küçücük şemsiyeler de güneşten korunmaya yetmeyince Alanya sıcağında plaj biraz rahatsız edici olabiliyor. Gölgelikleri değiştirmenizi / büyütmenizi öneririm.Deniz plajdaki kumdan kaynaklı biraz bulanık. Pek keyif vermiyor.İskele tarafından girmek daha güzel ama kayalıklardan dolayı küçük çocuklu aileler için uygun olmayabilir. İskeleyi biraz büyütüp bir bar koyarsanız çok keyifli bir alan olabilir.Akşam show ve animasyonları gayet güzel ama saat 10dan sonra otel genelinde müzik olan eğlenceli bir yer kalmıyor. Gençler ve eğlenmek isteyenler için sıkıcı olabilir.Genel olarak tatilimizden memnun kaldık.
Kübra Çprs
Rubi Platinum Spa Resort & Suites
Bebeğimiz ile gittiğimiz tatilde, bebek için verilen yatak ve bebek arabası çok kirliydi,bebek arabasını kullanmadık ama yatağı kullanmak zorunda kaldık. Odadaki nevresimler yastik kiliflarınin degistirilmedigini fark ettik . Deniz çok kirliydi havuzlar bu yüzden çok kalabalık şezlong bulmak imkansızdı.Calisanlar genel olarak ilgiliydi.Sanirım sevdiğim tek yani ma me pa adlı çocuk kulübünün olmasıydı.4 yaş üzeri için çok güzel kullanılabilir. Cocuk ve bebeklere uygun yemekler bu bolumde mevcut.Benim bebeğim 10 aylık çorba ve sebze pürelerini yedi. Tekrar tercih edeceğim bir otel değil.
Serdar Cakar
Rubi Platinum Spa Resort & Suites
19 HaziranBugün giriş saat 14 ten önce otele giriş yaptık.(13.30-40 arası)İlk karşılama hoştuAma odamız hazır değildi.Sağolsunlar yemeğe yönlendirdiler ve oda hazır olunca arayacaklarını ilettiler .1,5 saat geçti ne arayan var ne soran. Merak ettik lobiye gittik ve odamızın hazır olduğunu öğrendik. Neden aramadıklarını sorduk, odanın yeni hazır olduğunu belirttiler.Yorgun gelecek misafirlere tavsiyem oda olayını sormadan yola çıkmayın.İlk gün giriş için ilk izlenimler bu kadarHavuz oda almak en mantıklısı.Yola yakın bir otelYeme içme çeşitli ve kaliteliİçecekler markalı ve şişe isterseniz veriliyor Tuborg Gold ve amber varMarkalı viski ve diğer içecekler mevcut4 gün için memnun kaldık. Tekrar gelmeyi düşünüyorum
berkan bayar
08.07.2023
Rubi Platinum Spa Resort & Suites
Çok çeşitli ve lezzetli bir mutfağı var. Her öğün size hitap edecek bir şey bulursunuz. Çocuk aktivitelerinde mamepa grubu ve altyapısı beklediğimizin üzerindeydi. Şişeli ve markalı içecekler ve kokteyller tatmin edici. Maalesef şezlong savaşları mevcut, önüne geçmeye çalıştıkları belli ama hitap edilen profil ile ilgili olduğunu düşünüyorum. İnsanlar kullanmayacağı yerleri bile sabahtan eşyalar ile kapatma derdinde. İçecek servisi var fakat personel yetişemiyor. Bazen basit bir içecekte bile uzun beklemeler yaşanabiliyor. Spa kısmı çok vasat, şampuan, havlu ulaşılmıyor, sorunca da odanızdan getirebilirsiniz dediler. Hamam dahil çok klor kokusu vardı.