Teras Cafe Eyüp Merkez, İdris Köşkü Cd., 34050 Eyüpsultan/İstanbul

Neval Neval
03.10.2023
Teras Cafe
Pier lottiye ilk kez geldim ve burada kahvaltı yapmak istedim.serpme kahvaltı minyatür bir şekilde geldi kedi bile salamı yemedi gerisini siz düşünün yazık verilen paraya ayıptır yazıklar olsun.üç kişi 600 tl ödedik berbat bir yer sakın girmeyin.
Deniz Akpolat
25.09.2023
Teras Cafe
Üç puanı manzaraya veriyorum servis berbattı kahve içtik herşey berbattı umarım düzeltilir.
Nazlı Uçar
17.09.2023
Teras Cafe
Sakın gitmeyin bir gözleme için 1 saaat bekledik icmedigimiz saguk çayın parasını aldılar.getirdikleri tost kaşarı donmustun. Gozlemeyide yemeden çıktık. Kasadaki kızda lakayyit lakayit masaya geldiyse alırız diyor. Asla gitmeyin.insanin sınırı bozuluyor.
Şeyma Adigüzel
16.09.2023
Teras Cafe
Çok rezalet bi işletme çaylar buz gibi kahve bayat. Tatlılar bayat. Garsonlar suratsız çoluk çocuk. Kasa da ki kızı söylemiyorum bile zorla çalıştırıyorlar heralde. Paranızla gidip rezil olabileceğiniz tek mekan burası başka da yer görmedim aklı olan kendisine saygısı olan gitmez bide bişey yiyip içerken sırnaşan kedilerden zaten hiç oturulmuyor hiç bi çalışan da kovalamıyor tekrar söylüyorum rezalet bi yer
Sedat Hayvansever
14.09.2023
Teras Cafe
Servis berbat, çalışanlarda mahkeme duvarı surat şal istedik yokmuş. Tost ve çay sipariş ettik. Tost geldi yemeğe başladık, bitmesine yakın çaylar geldi. Arada sorduğumuzda suratsızca geliyor" yanıtı aldık. Fiyatlar zaten fahiş menü zengin ama gelipte sakın hayal kırıklığına uğramayın. Çevrede alternatif kafe ve restoranlar var değerlendirin. Ben geldim pişman oldum. Siz yanmayın."
ali ekber
29.08.2023
Teras Cafe
Sipariş vermeniz için yarım saat kadar bekledik çay 17 TL çayın yanında şeker getirmediler şeker istedik gelene kadar çay buz gibi oldu ilgi alaka hiç yok mekan güzel işletme sahibi burayı hak etmiyor.
ORCUN
30.07.2023
Teras Cafe
2 kişi gidip tost ve çay istedik istemez olsaydık daha iyidi. Tosttan önce çaylarımızı getirdiler deneyimsizlik olsa gerekli soğuttular çayları. Bardakları normal ince belli çay bardagindan daha küçük. Ve fiyatı 21 TL. Tost desen hazır ekmekten yapılmış kocaman tabakta küçücük bir ekmek. Evde kendiniz yapin 10 kat daha iyi olur. Kesin. Fiyatı 87 TL. Böyle fahiş fiyatlarla insanı geldiğine pişman eden bir daha gelmem diyeceğiniz bir yer. Giden parama çok üzüldüm. Çünkü hiç değmedi.
Rana Erdinc
Teras Cafe
Manzara yeter zaten hizmet iyi her şey taze ve lezzetliydi.biz memnun ayrıldık ama olmayanlar var dikkate alınmalı elbette (aşırı Arap turist var)
Aynur Baştepe
Teras Cafe
Fiyatlar çok pahalı servisi beğenmedim büyük bir kafe olmasına rağmen garsonlar çok az, çaylar soğuk ve pahalı asla gidilmez.
Sinan Yücel
07.07.2023
Teras Cafe
7 yıl cafe otel restoran işletmeciliği yaptım Hayatımda bu kadar kötü bir işletme görmedim bu sabah kahvaltıya gittim serpme kahvaltı 189 TL ilgi sıfır zaten karşılama falan yok. Serpme kahvaltıda ara sıcak yok haşlanmış yumurta veya sahanda yumurta 2 tane tatsız tuzsuz küçük börek peynir çeşitleri aşırı kötü serpme kahvaltı demeye bin şahit lazım servis zaten Allah'a emanet ayrıca her yer Arap kendinizi Arabistan 'da hissedebilirsiniz daha kötü bir deneyim olamazdı o manzaraya yazık.Servis güzel olsa ilgi olsa menü değişse o kadar muazzam bir işletme olur ki çok yazık çok üzgünüm.