Körfez Kamping Ali Çetinkaya, Abdi İpekçi Cd. No:57, 10400 Ayvalık/Balıkesir

Ufuk Güven
09.10.2023
Körfez Kamping
Gerçekten çok temiz düzenli bir yer ilk kamp deneyimim burda oldu çok memnun kaldik ailecek geline bilecek temiz bir işletme tavsiye ederim işletme sahipleride çok anlayışlı ilgili güler yüzlü kişiler ayvaliğa geldiğim başka yer aramadan kalacağım tek kamp yeri çimenlik alan olmasi özellikle çok iyi merkezi bir konum fiyatlar da gayet makul ve uygun
Arif Kaan Zorlu
06.10.2023
Körfez Kamping
Girişte sıcakkanlı bir aile karşılıyor sizi . Sohbetleriyle misafirperveğiyle herşey çok güzel . Biz kendi çadırımızda kaldık 6 aylık bebeğimiz ve yaşlı köpeğimiz Hera ile .Hayvansever bir işletme . Sıcak su , temiz duş , buzdolabı çadırlar için elektrik priz vs . Tüm imkanlar var . Eğer eksik varsada sahipleri her türlü yardımcı olcaklardır . Biz çok memnun kaldık. Mevkii olarak heryere yakın bir yer . 2 gece burada 1 gece de Kazdağlarında kamp yaptık . Çocuklu ve evcil hayvanınız varsa kesinlikle tercihiniz burası olmalı. Zemin çim olduğu için biz çok rahat ettik . Fiyat olarakta uygundu biz kisi başı Ağustos 2022 de 150 TL vermiştik.
Mustafa Talha ŞEKER
11.09.2023
Körfez Kamping
Çocuklarla kamp cidden zor birşey. Erdek de çocuklarla olmuyormuş. Ayvalık da kamp yerleri çamlık alanda çamlıkta olduğu içinde yerler toz toprak çocukların koşup oynayacağı alan yok.Fakat KÖRFEZ KAMPİNG de yerler çimenlik çok gölge yer yok ama sabah 8-9 gibi güneş geldi akşamda doğruda saat 4 gibi gölgelik çoğalıyor. 1 adet mutfak. Bay ve bayan tuvalet, malesef soğuk duş yeri, oturma yerleri. Anlatmaya gerek yok aslında sadece gidip bi etrafı gezeyim deseniz şöyle 2-3 dk otursanız kendiz ⛺ kuruyorken bulursunuz. İşletme sahipleri aile de çok cana yakınlar teşekkür ederiz bizim evlat sandalyeden atlayıp kafasını yarıcaktı nerdeyse sağolsunlar bizimle dertlendiler.Bu arada sahile çok yakın ama kumsalı çok iyi değil. Ama diğer plajlar çok yakın olması yeterli bir avantaj.
Zeynep BİCİL
27.08.2023
Körfez Kamping
İşletme sahipleri Esin hanım Sedat bey ve oğulları pırlanta gibi insanlar. Temiz, güvenli ve konforlu bir kamp alanı. Çadır sizden ama mangal veriyorlar. Market, manav ve kasap çok yakin. Denize 10-20 metre. Aile kalıyorken damsız almıyorlar. 2 gece kaldık çok beğendik. Tekrar geleceğiz nasipse...
Esma Çakıroğlu
Körfez Kamping
4 gün pansiyon konaklaması yaptık. İşletme sahibi aile bireyleri sağolsunlar bizi kendi evimizde gibi hissettirdiler. Her konuda yardımcı olup çok ilgiliydiler, güler yüzlü ve aile samimiyetine söyleyecek söz yok gerçekten. Temizliği, odaların genişliği ve klima olması çok güzeldi. Yanımızda 1 yaşında bebek vardı, önündeki çimli alanda gönül rahatlığıyla oyunlar oynayabildi. Yanındaki denizin ilerisi kumdu. Denizinide beğendik. İlk iki gün orada girip daha sonra başka yerlere gittik. Tekrar Ayvalığa gelirsek tercihimiz burası olacaktır. Her şey için teşekkür ederiz.
ilker altunkaya
Körfez Kamping
İsletme sahipleri her konuda yardımcı olan insanlar burdan tekrar teşekkür ederim. Kamp yerine gelince ortak buzdolabı, elektrik ( uzatma kablonuzu getirin ), yemek pişirme için yanınıza tüp getirmeyi unutmayın. Bulaşıkları yıkamak icin bir lavabo, 1 kadin 1 erkek wc si 1 tane duşu (sıcak su yok 5lt damacana gunduz isiniyor aksam yıkıyorsunuz çocukları buyuk olarak biz normal su ile yikandik buz gibi degil ) mangal yakma yeri var. Yakınında igdelik koyu var suyu guzel sicak. Asil soru tekrar gelirmisiniz derseniz evet gelirim ama cok dolu ise biraz sıkıntı olabilir yoğun zamanlarda degilde bayram tatili gibi normal zamanlarda keyif alabilirsiniz.
Ozancan DELİBASAN
Körfez Kamping
Cunda’da kamp alanlarında yer bulamayınca google’dan en yakın yer olarak buraya geldik.-Alan çim alan. Oturup yemek yiyebileceğiniz masalar var. Sokak lambası gibi olan direklerde prizler var. Tuvalet duş var. Temizliği iyi. Denize yakın.- en büyük sorun gölgelik alanın azlığı, denize yakın fakat çok taşlık ben pek girmek istemedim. Alan çok rüzgarlı ama sorun teşkil etmedi çok.-burdaki görevliyle çok sohbetimiz olmadı ama sıcak ilgili bir beyfendiydi.
elif kurtay
14.07.2023
Körfez Kamping
Mükemmel bir kamp alanı. Şöyle ki; çim zemin. Gölgelik alan az ama biz sorun yaşamadık. Sessiz, dingin, temiz bir mekanda kamp yapmak isteyenler buraya uğrasın mutlaka. Ayvalık merkeze yakın. Kendi plajı yok ama denize girilebiliyor alanın hemen önünden. Sarımsaklıya göre daha sıcak suyu ve temiz. İşletmeciler çok samimi, biz çok sevdik. Güzel bir aile işletmesi. 3 yaş ve 11 yaş iki kızımızla çok keyifli bir tatil geçirdik. Tuvalet,mutfak,banyo,soyunma kabini gibi ortak alanlar çok temizdi. Alanda bolca masa ve sandalye vardı. Bahçenin istediğiniz her bölümünü özgürce kullanabilirsiniz. Araçla veya araçsız rahatlıkla gelinebilir. Her sene mutlaka uğrak yerimiz olacaktır.