MounTrain Küçükberk, 14030 Mesciler/Bolu Merkez/Bolu

• Pazar24 saat açık
  • Pazartesi24 saat açık

MounTrain Küçükberk, 14030 Mesciler/Bolu Merkez/Bolu

MounTRain - Bolu Caravan and Camping | Mountrain | Mount TRain Outdoor Club, the favorite outdoor sports center of Bolu Aladağlar, provides service with tent and caravan camps, adventure camps and off-road

Küçükberk, 14030 Mesciler/Bolu Merkez/Bolu

rauf emre Sever
07.10.2023
MounTrain
Mountrain de hayatımızın ilk motokaravan kampını yaptık.tesisi herkes anlatmış fakat söylenecek söz şu ; eğer insan gibi muamele görmek istiyorsanız,sizinle aynı kafada insanlar burayı işletsin diyorsanız,her sorununuzda size yardımcı olmaya çalışan bir ekip etrafınızda olsun istiyorsanız,gidiniz görünüz efenim.Not : işletmeciler ali bey ve ömür bey e ilgi alakalarından dolayı,dunya tatlısı gençler emre ve yiğit e de her ihtiyacımıza koştukları için çok teşekkürler.
Caravaner Tr
01.10.2023
MounTrain
Bolu Aladağlar sarı çam ormanları içerisinde çok güzel alan. Aktivite alanlarının yanında biz karavan parkının misafiri olduk. Doğanın içinde olduğumuzu hissettik. Karavanlı yada karavansız mutlaka tavsiye ederiz.
Husnucan Delibaltaoglu
28.09.2023
MounTrain
Ben MounTrain de bi kaç günlüğüne çalışma fırsatı bulmuştum. Doğası gereği harika bir ortam. Fakat burası ailecek kamp yapmaya veya gezmek için kurulan biryer değil Şirketlerin veya farklı organizasyonlar düzenleyenlerin belli bir mirtar ücret karşılığında aktivite yapmak için geldikleri bir yer.
Ilker uğurluer
08.08.2023
MounTrain
Bu tesis hakkında kitap yazılsa yeridir. Türkiye sınırları içerisinde beş yıldızlı tatil köyü standartlarının bile üzerinde kamp yapılan,çadır kurulabilen,karavanla kalınabilen veya sadece konaklama yapılabilen mükemmel tesis. Avrupa da bile benzer kalitede tesis bulmak zordur. 300 dönüm orman arazisi içinde acayip aksiyonlar aktiviteler yapabileceğiniz kurgular sağlanıyor. Yemekler 10 numara. Ne denir ki... Kendi malım olsa bu kadar övmezdim.
Oben ışın
05.08.2023
MounTrain
Sömestr döneminde karavanımızla kaldık, bizim için çok güzel bir tatil oldu. Çalışanları Mustafa abiye ve Necati abiye ayrıca desteklerinden ötürü teşekkür ederiz.
Melis Musaoğlu
MounTrain
Rezervasyon almaya başlasınlar yine gideceğiz! Çalışan insana inanılmaz bir dinlenme deneyimi sunuyor!
ugur erkal
MounTrain
Gecen yaz gittim cok memnun kaldim, yeni sezon acilisini bekliyorum!
Selman Çakır
MounTrain
Eglenceli dogayla ic ice bir yer tavsiye ederimm
Mnb Gezgin
Farklılık iyidir
Can zeynep Sever
08.07.2023
MounTrain
Eşimle birlikte ilk karavan kampimizda misafirleri olduk. Aslinda bir gun kalip baska kamplara gidecektik ancak hem cok rahat ve mutlu oldugumuz hem de bu bolgede buradaki standartlara yakin kamp yeri bulamayacagimiz icin 5 gunluk kampimizi burada gecirdik. Doganin gercekten icinde (bir piknik alani gibi degil), insanlar ve gruplar olmasina ragmen izole kalabildiginiz ve yerlerde cop gorup sinirinizin bozulmadigi, tuvalet ve duslari tertemiz, bulasik yikama bolumunu rahatlikla kullanabildiginiz, kampcilar için son derece güvenli bir kamp alani. Kopegimizle gittik ve kopegimize bir sefer bile tasma takmadan cok rahat ettik.Mountrain'i 22 yil önce kuran Ömer bey son derece vizyoner, isinin basinda, hoş sohbet bir insan, umarim gittiginizde tanisma firsati bulursunuz. Ali bey, kampcilik konusunda son derece donanimli, ilgili ve yardimsever, bilgisi ile insana guven hissettiriyor. Yigit ve Emre, kampin uzak tarafinda kalan karavan alanina sabah aksam gelip ihtiyaclarimizi sordu, her turlu konuda yardimci oldular (odun olsun, gidilebilecek yeni rotalar olsun vs), kampci ve dagci universite ogrencisi piril piril gencler. Bu ekip sayesinde ilk karavan kampimizi cok cok iyi sekilde gecirdik, yenileri icin heyecanlandik ve heveslendik. Hala dogayi gercekten seven, vizyoner, isini iyi yapan, guleryuzlu ve iyi niyetli insanlari gormek insana umut veriyor. Cok cok tesekkur ederiz.