Radisson Collection Hotel, Bodrum Akyarlar, Ataturk Cad No:352, 48960 Bodrum/Muğla

Radisson Collection Hotel, Bodrum

Stay in luxury near Aspat Beach | Radisson Collection Hotel, Bodrum | Looking for paradise in Bodrum? Enjoy the outdoor & indoor pools, on-site restaurants, bar, spa & fitness center at Radisson Collection Hotel, Bodrum.

Akyarlar, Ataturk Cad No:352, 48960 Bodrum/Muğla

begum
17.10.2023
Radisson Collection Hotel, Bodrum
Profesyonel bir otel ekibi ve muhteşem bir atmosferi var otelin. Bodrum içinde buraya tekrar gelmeyi düşünüyoruz. Shaaref bey'in karşılaması, güler yüzü ve ilgi alakası için ayrıca teşekkür ederiz.
Turgay Yetis (Multigrain)
Radisson Collection Hotel, Bodrum
Plaj. Kum. Retoran her şey mükemmel. Ayrıca bize servis yapan Selen hm çok başarılıydı. Her şeyi unutmadan ve nazikçe getirdi. Sonra stajyer olduğumu duyunca da tebrik ettim.
nihal yalçın
07.08.2023
Radisson Collection Hotel, Bodrum
Plajda en favorim çalışanlardan FurkanÇok güleryüzlü ilgili hızlı çalışkan işini severek düzgün yapan bir çalışan iki yıldır tanıyorum çok memnunuz ailecek Yalçın ailesi olarak çok seviyoruz ve çok takdir ediyoruz
Arzu Kulalar
03.08.2023
Radisson Collection Hotel, Bodrum
Eşim ve kız kardeşim ile yapmış olduğumuz 5 günlük tatilimiz için tercih ettik oteli. Konum ve kalınan 2 odanında manzarası harika, kahvaltı gayet yeterli ve butik bir hizmet veriyor. Kahvaltıda görevli Serkan Bey Hayrettin Bey ve Yasemin Hanıma ilgileri için teşekkür etmek isteriz. Ayrıca hergün düzenli olarak bizleri kahvaltı sırasında ziyaret ederek sohbet eden memnuniyetimizi soran Elena Hanımın otele olan aidiyeti işini severek yapması o kadar hissediliyor ki takdire şayan. resepsiyondaki Metehan beye de giriş çıkış işlemleri ve konaklama süresince gösterdiği nezaket için teşekkür ederiz. Bu kadar keyifli vakit geçirdiğimiz otelde geliştirilebileceğine inandığımız ufak bir not iletmek istiyoruz. Banyolardaki şampuanların sabitlenmesi kullanımı engelliyor, üstelik misafire verilen izlenim de hiç şık değil. En hızlı şekilde düzeltileceğini inanarak gelecek seferki ziyaretimizi sabırsızlıkla bekliyoruz
Yağmur AYDEMİR
29.07.2023
Radisson Collection Hotel, Bodrum
Gercekten olaganustu bir deneyimdi. Furkan Bey butun bu tatilimiz boyunca bize yardimci oldu ve guler yuzluluguyle bize servis etti. Cok memnun kaldik. Cok tesekkur ederiz her sey icin.
Furkan Önel
Radisson Collection Hotel, Bodrum
Radisson collection bunyesinde bulunan Sanitas Spaya fitness üyeligim bulunmakta ve gercekten cok memnumum. Temizlik hizmet her sey mukemmel. Ozellikle Eda Hanim ve Yasemin Hanim a ilgilerinden dolayi cok tessekkur ederim.
Irmak Öztürk
Radisson Collection Hotel, Bodrum
Her şey çok güzeldi. Ailemle ve arkadaşlarımla harika zaman geçirdik. Çok keyifli ve çok huzurlu bir yer. Furkan bey sayesinde çok güzel bir hizmet aldik. Lahmacun ve pide yemenizi öneririm. Bodrumun kesinlikle en lüks ve kaliteli yeri.