Görülmedik Islama Köfte Bağlar, Şht. İlhan Aras Cd. No:25, 54200 Sakarya 1. Organize Sanayi Bölgesi/Erenler/Sakarya

• PazarKapalı

• PazarKapalı

• NFC ile mobil ödeme
  • Arabaya teslim alma
  • Arabaya servis

hasan aydoğdu
07.10.2023
Görülmedik Islama Köfte
İnternet yorumlarındaki olumlu görüşlere göre gitmiştim. Aile lokantası kalabalık yok sakin bi mekan köfte ve kabak tatlısı çok güzeldi. Fiyat olarak günümüz şartlarında normal düzeyde.ailecek Güleryüz lü Nazik hizmet teşekkürler
Aycan Özkan
10.09.2023
Görülmedik Islama Köfte
Herşeyi ile mükemmeldi. Kesinlikle başka yer aramayın. Restoran sahipleri inanılmaz güleryüzlü ve nazik insanlar. Teşekkür ediyoruz kendilerine.
Cansu Derintuna
10.09.2023
Görülmedik Islama Köfte
Tesadüfen gittik ama çok memnun kaldık. Köfteleri çok lezzetli biz sütlaç da yedik o da güzeldi. Ayrıca kendi yapımı sirkeleri ve kozalak şurubu satıyor. Biz elma sirkesi aldık organik. Fiyatlar da diğer isim yapmış mekanlara göre uygun. Sahibi de hoş sohbet, tavsiye ederim
Atilla Canbulat
12.08.2023
Görülmedik Islama Köfte
Anladığım kadarıyla tam bir aile işletmesi. Çok ilgili alakalı ve güleryüzlü personelleri var. Mekan yok üstü olduğu için biraz gürültülü ama çok rahatsız edici değil. Salaş ama gayet temiz bir yer. Islama köftesi oldukça lezzetli. Salata ve ikramlarda gayet güzeldi. Tavsiye edilir.
Damla Dalkıran
30.07.2023
Görülmedik Islama Köfte
Yol üstünde geçerken görüp ıslama köftesini ve mercimek çorbasını denedik çook lezzetliydi, zaten aile işletmesi olmasından dolayı samimi ve ferah bir ortam kesinlikle tavsiye ederiz ilikli kemik sulu çorbasını ve köftesini yemeden geçmeyin
Sinan Ergin
Görülmedik Islama Köfte
İlgi çok güzel müşteriyle. 3 hafta önce nişanlımla tarihi ıslama köftecisine gittim hiç beğenmemiştim adı gibi lezzeti tarihte kalmış şimdiki ıslama köfteleri lezzetli değil. Mahallemdeki bu ıslama köfteciye gittim porsiyonu yaterli ve çok lezzetli yapmıştı.
Murat Birinci
Görülmedik Islama Köfte
Hafta sonu gezisi için gelmiştik. Yorumlara bakarak geldik. İyi ki gelmişiz. Köfte gerçekten güzel. Yol kenarında olmasından biraz sesli ortamı var fakat uzun süreli konaklama olmadığı için önemli değil. Önemli olan lezzet. Ellerinize sağlık. Tavsiye edilir.
meryem alkan
12.07.2023
Görülmedik Islama Köfte
Harika bir lezzet kesinlikle tavsiye ederim.İşletmecilerin güleryüzü ve ilgilerindense oldukça memnun kaldık.10 yıldız olsa yine verirdim.