Konya Kebap Evi Horozluhan Osb Mah, İstikamet Cd. No:3, 42120 Horozluhan Osb/Selçuklu/Konya

• PazarKapalı

C.Semih Yazıcı
18.10.2023
Konya Kebap Evi
Tandır çorbası ile başlayan, uzun süre ve yavaş yavaş piştiği her lokmanızda belli olan tandır ile devam edip, dondurmalı hoşmerim ve kahve keyfi ile biten, başından sonuna kadar yediğiniz içtiğiniz her şey de lezzet, hizmet ve çalışanların ilgisi, alakası gerçekten harikaydı. Özellikle sınırsız olduğu söylenen ve yemekten önce servis edilen, yedikçe yedirten mezelerine bayıldık.
Şeymanur ÖZAD
08.09.2023
Konya Kebap Evi
Ailemle akşam yemeği için gittik. Garsonlar mükemmel ilgili ve mekan gayet güzeldi. Yemek olarak köfte yedim porsiyon olarak yeterliydi ancak biraz daha baharat vs olabilirdi. Etliekmek yemedim ama bizimkiler onun da çok lezzetli olduğunu söyledi. Mekan, tabak bardaklar ve lavabolar gayet temizdi. Yemek sonrası çay kahve ve miniklere olan topitop ikramından da çok memnun kaldık. Gitmenizi tavsiye ederim.
Rabia Özcan
23.08.2023
Konya Kebap Evi
Girişte bizi yönlendiren beyefendiye ve profesyonel ekibine keyifli bir akşam yemeği yememizi sağladıkları için teşekkür ederiz.Abartmadan yorum yapayım dedim ama abartılacak lezzetlerle karşılaştık.. Çorba seçiminde bamya çorbası almamız tavsiye edildi tadı tuzu muhteşemdi.. Konya'nın meşhur etli ekmeğine gelince, dedik bı saralım yiyelim ilk ısırıkta yok ya dedik bu kadar lezzetli ve incecik bir hamur.. o da muhteşem ..Kuzu tandır kebabı, yayık ayranı ve ciğer şişi de muhteşemdi .. Tatlı için gül katmeri şerbetinde ki ekşilik biraz rahatsız ediciydi. Fiyat olarak genele bakınca gayet uygun. Yemeğin sonunda çay ve kahve ikramları var yol üstü ulaşımı kolay.1 puan kırmamın sebebi mutfakta çalışanlardan birisinin ağzındaki sigara.. Böyle hoş ve profesyonel bir ekibe bu tavrın yakıştığını düşünmüyorum. Kolay gelsin
Nuri Dilibal
16.08.2023
Konya Kebap Evi
Önce Tandır çorbası işe başladık bir etli ekmek ve Tandır kebabı tanıda baktık sonrada dondurmalı höşmerim tatlısı yedik hepsi mükemmeldi personelin son derece ilgili ve kibar olması çok iyiydi mutlaka yolunuzu düşerün derim fiyatlarda makul
Reşat Taman
26.07.2023
Konya Kebap Evi
Konya’ya defalarca kez gelmeme rağmen hizmetinin bu kadar kusursuz, çalışanlarının bu kadar saygılı ve ilgili ve lezzetleri bir o kadar güzel başka bir yer görmedim. Özellikle tandır ve bamya çorbası şahane (bamya çorbasını sevmem normalde ama sevdirdi)
Selahattin ÖZCAN
Konya Kebap Evi
Bamya çorbası, çöp şiş, beyti, tavuk şiş gayet güzel, yemekler lezzetli ama porsiyonlar bir tık küçük. Önden gelen lavaş güzel.Servis konusunda bekleme süresi normal, yemek için çok beklemedik. Ama yemeği bitirir bitirmez saniye geçmeden gelip tabağınızı alıyorlar. Bu bana çok garip geldi. Restoran müsait olmasına rağmen bu hız rahatsız edici. Ayrıca garson arkadaş sürekli olarak bana abicim diye hitap etti. Bunu da yadırgadım açıkçası..Ailecek gidip lezzetli yemekler yiyeceğiniz nezih bir mekan olarak denemenizi tavsiye ederim.
Zeynep Aydin
19.07.2023
Konya Kebap Evi
Konya gezimizde internet yorumlarına barak gittiğimiz mekan çok beğendik yemek,ilgi temizlik hepsi çok güzeldi. emeğinize sağlık