Feyza Turizm Akşemsettin, Fevzi Paşa Cd. No:29, 34080 Fatih/İstanbul

aliye akçal
23.10.2023
Feyza Turizm
2018 senesinde ailemiz Feyza Turizm ile hacca gitti. Hac veya Umreye gidecekler için Feyza Turizmi önerebilirim. Müşteri ilişkileri iyi ve yeterli bilgilendirmeyi yapıyorlar. Başarılarının devamını dilerim
eyüp sağlam
02.10.2023
Feyza Turizm
Ailece umremizi Feyza Turizm ile gerçekleştirdik. Gerçekten çok memnun kaldık. Bir daha olur da gidebilirsek başka bir yerle vakit kaybetmem diye düşünüyorum. Yolculuk boyunca bize eşlik eden rehberler, herhangi kişisel bir sorunumuzda dahi yanımızdalardı. Firma görevlilerine teşekkür ederiz
FUAT BEKİROĞLU
17.09.2023
Feyza Turizm
2018 yılında feyza turizm ile hacca gittik basımızdaki grup hocamız çok iyiydi. Çok yardımcı oldular ve tum verdikleri sözleri yerine getirdiler.Oteller temizdi nasip olursa tekrar bu firma ile umreye gitmeyi düşünüyoruz Mustafa bey ve ekibine teşekkür ederim.
gülşen koşar
10.09.2023
Feyza Turizm
Feyza Turizm'e öncelikle verdikleri hizmet ve gösterdikleri ilgi alaka için teşekkür ederim. Tereddüt yaşayan herkese tavsiye ederim. Gönül rahatlığıyla tercih edeceğiniz bir firma. Güler yüz ve işinin ehli kişilerle gitmenin rahatlığını yaşayacaksınız. Herkese tavsiye ederim.Başarılarının devamını dilerim.
Sinem Karaboğa
Feyza Turizm
Annemle babam hacdan gayet memnun döndüler. Annem ilk gittiklerinde tavafta kaybolmuş şirket bulmuş otele getirmiş. Başka bir sıkıntıları olmamış. Hocalarınada şirketede dua ediyorlar. Emeği geçen herkese teşekkürler
Osman Doğan
Feyza Turizm
Feyza Turizm ile umreye gittik. Fiyat çok uygun Kaliteli Firma Güvenilir Sözleşme yapıyorlar Oteller söylendiği Bölgede, Yemekler iyiydi Hocalarımız zaten diyecek bir şey yok Teşekkür eder başarılarının devamını dilerim
osman kara
Feyza Turizm
2018 yılında hacca Feyza Turizm ile gittim.Gerçekten işini seven ve bilen insanlardan oluşan bir acente. Hizmetleri son derece güzel. İlgileri ve bilgileri yeterince ve kararında. Artık umreye gideceğim zaman tercih listemde ilk siz varsınız.
Ali Furkan Kaya
Feyza Turizm
Halam bu firmayı Hacca gitmek için tercih etti. Yemek konusunda çok sıkıntı çektiklerini, toplamda 3 adet meyve verdiklerini, yemeklerin, kahvaltısının çok zayıf olduğunu, Hac esnasında Otobüs parası" denilerek ilaveten paralar aldıklarını söylüyor. Oteller çok uzak ve bakımsızmış
HALİL SARI
19.07.2023
Feyza Turizm
Feyza Turizm şirketiyle Hacca gitmek nasip oldu , rehberlik ve hocalarınıza binlerce kez teşekkür ediyorum , hepinizden Allah razı olsun, Allah bütün işlerinizi kolaylaştırsın. Herkese tavsiye ederim
Serkan Taşçi
09.07.2023
Feyza Turizm
Mustafa Bey Öncelikle tüm yasal yollara müracat için beklemenize gerek yok.Gereğini yapın.Ama ben sizi ilahi adalete havale ediyorum.Zira orda adalet yerini bulacaktır.Birşey dikkatinizi çekti mi . beğenmeyenler 1 yıldız. beğenenler 5 yıldız ortası yok gibi.birşey hem çok iyi hem çok kötü nasıl olabilir.Anlayan anladı.İftira değil ispatlı.başkasının adına yorum yazıp 5 yıldız vererek bu vebalden kurtulamazsınız.Açıkçası bu yorumları yapan arkadaşlar a hayret ettim.yaklaşık 360 kişilik kafile de memnun olmayan en az 330 kişi var.kimse hakkını helal etmedi.medine de otel ve yemek vahimdi. Kendileri lüks otelde kaldı biz yazmaya dilim varmıyor.mekke de asli görevleri yapmak için kişi başı 300 tl aldılar.yok banka gibi sözleşme de yazıyor. Kimseyi bilgilendirmediler. Parasız kalanlar oldu.Ben hacılara söz verdiğim için şikayetçi oldum. Kimseye tavsiye etme.2 kere umre yaptım.böyle firma görmedim