Romu Ristorante İÇ KAPI, ATAKÖY 2-5-6. KISIM MAH. DUMLUPINAR SK NO: 11 /1A, NO: 1, 34140 Bakırköy/İstanbul

One moment, please... |

Esma Bitirim
20.10.2023
Romu Ristorante
Ataköy 5.kısımda çarşı içinde kurulmuş bir İtalyan vahası denilebilir.Ambiyans,servis ve yemekler çok çok başarılı.Mutlaka rezervasyon gerekiyor.Bahçesi çok keyifli,en sevdiğim keten peçete ve ketem servisler,nezaketli asla laubali olmayan bir ekip.Yemekler şık ve lezzetli.Kokteyllerin bir daha gelişmeye ihtiyacı var
Fatma Ege
11.10.2023
Romu Ristorante
Romu Ataköy'ün atmosferi gerçekten çok güzel ve şık. Ancak yemek kalitesinde biraz hayal kırıklığına uğradım. Dört peynirli pizzada blue cheese olmaması benim için bir dezavantajdı ve pizza hamurunun iddialı olduğunu düşünmüyorum. Ancak tiramisu gerçekten çok lezzetliydi. Yani, genel olarak, mekanın atmosferi harika ama yemek kalitesi biraz daha iyileştirilebilir.
Sabire ŞEREMENT
05.09.2023
Romu Ristorante
Mekan ve atmosfer güzel .Birkez akşam yemeğine gittim ,makarna ve pizzasıni beğenmedim.Dört peynirli pizzada peynir tadını alamadım gözleme gibi bir hamuru vardı , penne tatsız paket makarna gibiydi.Kahvaltısını çok beğendim.Avokado mozerella tost harika , Pankek güzel ,Egg Norveç çok lezzetliydi.Kahvaltıda çay var ancak akşam yemeğinden sonra, şöyleince belli bardakta , güzel bir demleme çay iyi giderdi ,aksam yemeğine eklemenizi tavsiye ederim.Değişik aromalı çaylar bana hitap etmedi.Servis elemanları çok iyi .
Aslı Özer
28.08.2023
Romu Ristorante
Ataköy gerçek bir İtalyan’la buluştu. Dekorasyon, müzik, karşılama, servis, görevliler ve mutfak tek kelimeyle mükemmel. Her ayrıntıda seçkin bir bakış, incelik var. Roma’nın rüzgarı İstanbulda esiyor, bayıldık. Hoş geldin Romu!
Kadircem G
17.08.2023
Romu Ristorante
Gördüğüm en garip hizmete sahip işletme! Garson Kaan Bey biraz alıngan bir gününüzdesiniz sanırım " diyebilecek seviyede bir laubalilige sahip. İşletmeye gelen bir müşteriye nasıl davranılması gerektiğini bilmeyen çalışanlarıyla başarılar. İtalyan restoranı olmadığını burası Türkiye ama diyerek tasdikleyen bir işletme ne paranızı ne zamanınızı ayırmayın buraya. Italyada yaşayan birisi olarak buraya bir İtalyan restoranı demem. Ristorantino!!"
murat haluk özkul
26.07.2023
Romu Ristorante
İlk kez deneyimlediğimiz mekanın bahçesi ve Temizliği güzel.Ancak pizzası tam bir hayal kırıklığı idi.İçindeki peynirin mozarella olmadığını düşünüyoruz.Margeritada domates adeta yalatılmış.Hamurun ortası öyle ince ki ; dilimi elinize alamıyorsunuz jöle gibi dökülüyor.Ayrıca hamuru bizde (her yiyende) şişkinlik yaptı.Teşrifat iyiydi ancak servis yapan garson pizza siparişi verdikten sonra “ekmek istiyomusunuz “ diye sordu.Bizde tabiki hayır dedik.Meğer yan masadan gördükki bu z.yağı iletadımlık ikram ediliyormu.söylemeden getirilir benim bildiğim
Deniz Yaşar
Romu Ristorante
Yeni açılmış, ambiyansı ve bahçesiyle ilgi çekiyordu bir deneyelim dedik. Fiyat performans olarak çok iyi. Tabağınızdaki her şeyi bitirmek istiyorsunuz çünkü herşey özenli ve değerli. Kırk yıllık Şevketi bostan'ı çıtır çıtır kızartma olarak yedik. Bu ülkenin topraklarına verilen bir değer olmuş. Tam o sırada şef Müjdat geldi ve kendisinide tebrik ettik. Bol müşteriler dilerim
Korhan TEKİN
09.07.2023
Romu Ristorante
Bir kaç sefer gitmeye çalıştık ancak 2 sefer oturup yemek yiyebildik. Biri öğlen biri akşam. Tasarımı ve dekorasyonu çok güzel bir yer yapmışlar. Diğer yorumlarda bahsedilen yerimiz yok, rezervasyon var ve rezervasyonsuz alamıyoruz özellikle hafta sonu gibi söylemleri var ve bu konu bizi de rahatsız etti uzun saatler boş kalan masalara kimseyi almıyorlar. Personelleri genel olarak tecrübesiz, menüye pek hakim değiller ancak kibar ve saygılılar. Mutfak aynı standartta tabak çıkarmakta her zaman başarılı değil ve özel istekleri karşılayamıyorlar(parmesan olmasın gibi) ancak yemekler gerçekten lezzetli. Bir masaya siparişleri aynı anda gelemeyebiliyor. Fiyatları ucuz değil ama içeriğe göre kabul edilebilir, ileride fiyatlar artarsa iyi olmayabilir. Şarap içecekseniz kadeh olarak çok çok az seçenek var. Kokteylleri gayet güzel başarılı. Sorgusuz su- soda açıp bardakları tamamlamaları ve bunu adisyona yazmaları rahatsız edici.