Arden Kamp Mehmedalan köyü, 10305 Edremit/Balıkesir

Batuhan Koşar
03.10.2023
Arden Kamp
Balıkesir'de gidebilecek camping alanlarından en güzel ve en kalitelilerinden biri. Kendi mutfağı ve mutfak eşyaları var. İsterseniz ücretsiz olarak orada ki ocağı, tabak, tencereleri vs. mangal alanını ve buzdolaplarını kullanabiliyorsunuz. Duş ve tuvaletler tertemiz. Doğa yürüyüşü ve tertemiz sularda yüzmek isterseniz kesinlikle tavsiyemdir. İlk defa kamp yapacaklar hiç düşünmeden yola çıkın
M.Özcan Küçükçelebi
01.10.2023
Arden Kamp
Kaz dağlarının yamacında,nehir kenarında,orman içinde,çok sessiz,huzurlu harika bir kamping.Sahipleri nezih,harika insanlar.Çok güzel ağırlandık,yedik,içtik,oksijenimizi aldık.
Hakan AKSUNER
09.09.2023
Arden Kamp
Gidince Alper Bey'i sorunuz. Her türlü yardımı esirgemez.İşletme çok sıcak, tertemiz, alt yapısı yeterli.Konum harika kuş sesleri, akan su, doğa mükemmel.Kesinlikle gidilmesi gereken bir işletme.
Sabri Alper Tezsezen
18.08.2023
Arden Kamp
Doğa ile iç içe şahane ortam, tuvalet ve duşlar temiz, çalışanlar ilgili ve fiyatlar çok makul. Tesiste menemen tost gibi yiyecek imkanı var. 7 yaşından küçük çocuklar kabul edilmiyor. Gece 12den sonra mutlak sessizlik kuralı var. Kalabalık grup ile bu kurala uyacaksanız gitmeyin :)
Orkun Durmaz
10.08.2023
Arden Kamp
Çok beğendiğimiz bir kamp alanı oldu Arden. Biz haziran başı sakin sezonda gittik, wc mutfak gayet temizdi. Doğa zaten mükemmel gelmek isteyenlere öneririz. Alper bey ve kafe bölümünü işleten aile oldukça samimiler her konuda yardımcı olmaya çalıştılar hepsine teşekkür ederiz. Gece kamp ateşi başında sohbette çok keyifliydi. Ayrıca bölgedeki kamp alanları için toprak yola girmeniz gerekiyor ama Arden bu yolun başlarında olduğu için çok az toprak yoldan giderek ulaşabiliyorsunuz bu açıdan da avantajlı diğer kamp alanlarına göre.
BENERSİNCE ersin
Arden Kamp
Kaz dağları eteklerinde konumlu içersinde son derece temiz bir akarsuyun bulunduğu doğa ile iç içe bir kamp işletmesi, WC Ler temiz ve sürekli temizleniyor. İçersinde WC , duş, soğutucu, mutfak, otopark bulunuyor. Akçay zeytinli köyünden ulaşım sağlanıyor. Zeytinli merkeze yaklaşık 4km uzaklıkta.NOT1: Akarsu da yüzülebiliyor derinliği 3.5 metre kadar yinede yüzme bilmeyenlere tavsiye etmem. Kampçilar için. Ugranmasi gereken yerler...NOT2: Telefonlar çekmiyor İnternet malesef yok,. Elektrik kamp tarafından çadırlara verilmiyor. Cep telefon sarjini kampta belirli noktada sarj edebilirsiniz.
Büşra Filoğlu
Arden Kamp
Bizim haritalardan bulup beğenmezsek başka yere gideriz diye uğrayıp aşık olup kaldığımız bir nokta lütfen hiç şüphe etmeden tercih edin. Tuvalet duşlar mükemmele çok yakın derecede temiz çoğu camping alanında böyle bir temizlik bulamazsınız içeri girdiğiniz mis gibi kokuyor. Sahipleri harika insanlar hem çok güleryüzlü ve anlayışlılar hem de çok hoş sohbetler. Manzarasına aşık olursunuz dere müthiş temiz girilebiliyor isterseniz içine sandalye atıp içeceğinizi içebiliyorsunuz, isterseniz kanoya binebiliyorsunuz derede. Mutfak ortak eşyalar tertemiz gelenler de temizliğe dikkat ediyor. Sahipleri alper bey doğaya neredeyse hiç dokumamış tamamen bakir bir güzelliği var. Kişi başı 200tl verdik ve her şey mükemmeldi her şey için teşekkürler.
Gürkan K.
09.07.2023
Arden Kamp
Sessiz eğlenceli eşimle beraber gittik hem eğlendik hem dinlendik milli parka hasanboğuldu ya yakın tuvaletleri ve duşları cok temiz Alper Bey hem kibar hem de cok yardımsever bir insan biz iki gün kaldık iki gün boyunca sağanak yağış vardı son gün 3 çadır vardık samimi bir ortam ve arkadaşlıklar edindik Alper Beye buradan da teşekkürlerimi iletiyorum