Emirgan Sütiş Eskişehir Çarşı Hoşnudiye, İstasyon Cd. No:3, 26130 Tepebaşı/Eskişehir

$$$

Bora Kapanoglu
16.10.2023
Emirgan Sütiş Eskişehir Çarşı
Kazandibi ve pasta denedim. Lezzetleri gayet iyi fakat verilen paraya değmez. Birebir lezzet ve görüntü olarak aynı olup daha makul fiyatta olan ve iyi bilinen yerler varken burayı tercih edeceğimi pek düşünmüyorum. Asla para’nın lafını yapmam ama neredeyse iyi bilinen başka bir yerde boyut ve lezzet olarak birebir aynı olan kazandibi’nin fiyatı neredeyse o mekana göre 2 kat fazla alıyor.
Ali Ozoren
14.10.2023
Emirgan Sütiş Eskişehir Çarşı
eskisehir'i ziyaret ederken istasyona yakin diye buraya girmis bulunduk. yeme icmenin ortasinda yangin alarmi calmaya basladi , ne oncesinde bir uyari , ne sirasinda bir aciklama. sorunca test yaptiklarini soyledi garson ama calisanlar sese alismislar kayitsiz islerine devam ettiler. ses uzun surunce yeme icmeyi yarim (=paramizi) birakip disari cikmak zorunda kaldik. verdikleri rahatsizliktan dolayi yarim birakmis olmamiz bir mahcubiyet uyandirmadi. ses devam ederken sanki her sey dort dortlukmus gibi odememizi yaptik. sutlac ve keskul su gibi , bir tadi , bir suslemesi yok. vasat alti bir mekan.
Hatice Paşaoğlu
14.10.2023
Emirgan Sütiş Eskişehir Çarşı
Kahvaltı muhteşem ,çay süper, sıcak ekmek ve mamulleri , peynir tabağı, bal reçel.... hepsi güzel. Pastaları muhteşem.Elemanlar işini güzel yapıyor.
Muhammed SATIROĞLU
13.10.2023
Emirgan Sütiş Eskişehir Çarşı
Asla yemek yemeyin! Gerçekten hayatımda yediğim en kötü saç kavurma ve en kötü şaşlık Eskişehir Emirgan Sütiş’teydi. Köfteyi bile bu kadar kötü yapmaları akıl alır gibi değil. Et yemeklerinde hem lezzet yok hem de etler çok sert.Son gittiğimde arkadaşım Balaban köfte söyledi. Ben saç kavurma söyledim. Birer lokma yiyip hesabı ödeyip çıktık. Yetkiliye de şikayetimi söyledim ama bir çay ikramında bile bulunmadılar.Daha önce de burada bir tatlı ve dondurmalı supangle yemiştim. Supangle de kötüydü. Üzerine koydukları sade dondurma sanki Algida hazır dondurma gibiydi.Sadece serpme kahvaltısını ve su muhallebisini beğendim. Bunların dışında ne yerseniz pişman olursunuz. Abarttığımı düşünüyorsanız gidin ve deneyin.İstanbul’da İzmit’te severek gittiğim Emirgan Sütiş’in Eskişehir şubesinin yemeklerinin bu kadar kötü olması da üzücü tabi. Bence merkezin bu şubeye acilen kalite kontrol yapması lazım.
Şura Güldaş
09.10.2023
Emirgan Sütiş Eskişehir Çarşı
İç dış geniş bı mekan. Tavuklu Sezar salata söyledim (105tl) daha güzelini yemiştim. Fiyatlar aşırı geldi
AloKule Airways
08.09.2023
Emirgan Sütiş Eskişehir Çarşı
Emirgan sütiş ismi sebebi ile gittik ancak yemeklerin kalitesi ve gecikmesi vb sebeplerden dolayı tekrar ziyaret etmemeye karar verdik çünkü verilen para sonrası sunulan hizmet birbirinden çok uzakta. Ödediğiniz hesabın çok daha altında çok daha kaliteli yemek yiyebileceğiniz yerler var. Çalışanlar kibar ve ilgili ancak bu kesinlikle tekrar ziyaret sebebi olamaz.
Yavuz KENARDA
01.09.2023
Emirgan Sütiş Eskişehir Çarşı
3 kişilik 387tl ödediğimiz müthiş kahvaltı... sıcak tabağı fotoğrafta yok...3kişiye 2 zeytin. 3 kişiye 1 pastırma...3 kişiye 1 salam... 3 kişiye 1 jambon... 3 kişiye çeyrek çilek... 3 kişiye 1 peynir... 3 kişiye 1 kaşar.... ama Fiyat 139x3.... yazık....
Nesibe Yalçın
15.08.2023
Emirgan Sütiş Eskişehir Çarşı
Gerçekten vasat altı, oldukça amatör bir mekan. Görünüşüne, fotoğraflarına ve konumuna aldanıp gitmeye karar verdik. Çalışanları, aldıkları yanlış siparişler ve yemeklere asla değmeyecek fiyatlandırma. Çocuk oyun alanı var dedik ama sadece oyun halısı var ve başka hiç bir şey yok. Bir daha gitmeme kararı aldık.
Mehmet Tüfekçi
03.08.2023
Emirgan Sütiş Eskişehir Çarşı
3 kişi tatlı yemeye gittik. 3 farklı tatlı söyledik ama gelen tatlılar gerçekten çok kötü ve bayattı, tatlıları bitiremedik bile...Fiyatlar zaten pahalı tatlı yemeye geliyorsanız kesinlikle tavsiye etmiyorum. Dışarıda başka şekilde o parayı değerlendirebilirsiniz.
ilayda gül
Emirgan Sütiş Eskişehir Çarşı
Tatlılarını çok beğendim , çok tazeydi. Hizmet iyiydi. Çocuk için oyun alanıda mevcut. Memnun kaldım …