Talya Tur Demircikara, Burhanettin Onat Cd. 89/5, 07160 Muratpaşa/Antalya

• Pazar24 saat açık
  • Pazartesi24 saat açık

Talya Tur Demircikara, Burhanettin Onat Cd. 89/5, 07160 Muratpaşa/Antalya

Talyatur | Tatilin Vazgeçilmez Adresi | Erken Rezervasyon Fırsatları, Yurt İçi Turlar, Yurt Dışı Turlar, Uçaklı Turlar, Otobüslü Turlar, Kültür Turları, Günübirlik Turlar, Uçak Bileti, Vize İşlemleri

Demircikara, Burhanettin Onat Cd. 89/5, 07160 Muratpaşa/Antalya

Ömer faruk Yıldız
03.10.2023
Talya Tur
Hem turistik dogu ekpres turuna hemde dogu karadeniz ve ayder yaylasi kardan adam festivaline talya turla katildim. Çok memnun kaldim. Talya tur yetkililerine ve rehberimiz Zümray hnm teşekkür ederim.
Rana Miçooğulları
24.09.2023
Talya Tur
Tazı kanyonu rafting+safari etkinliğine kişi basi 600tl ile katılım sağladık. Sabah belirtilen saatte gelmemeleri dışında bir pürüz çıkmadı. Koordinasyonu başarılı bulduk. Turda tek Türk ben ve eşim idik:) geri kalan hep Rus. Şoförünüz aynı zamanda tur rehberiniz de olabilir sakın şaşakalmayin. Alex bey müşterilerle oldukça derin(?) İlgilendi. Ekibin ilgi ve alakası cok iyiydi. Vücut dili ile anlasmis olsak da turk olduğumuzu asla unutmadılar(sağolsunlar:)) rafting esnasında çekilen video ve fotoğraflar turistlere göre fiyatlandırıldığı için bizi aştı,alamadık. Etkinlikteki öğle yemeği konusunda patlayacağımızı düşündük ama beklediğimizin baya ötesindeydi. Açık büfe misali her isteyen kendi tabağına istediği kadar doldurdu.(şiş tavuk+Bulgur Pilavı+makarna+salata+lahana turşusu) içecek size ait. 5 defa düşünün alırken:)
Yasin KURT
07.09.2023
Talya Tur
Başta Rehberlerimiz ( Gülay, Terhane, Zuzu ) olmak üzere hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Bol yeni bilgi bol gülümseme...
Yağmur Öz
28.08.2023
Talya Tur
Tur boyunca bizlere eşlik eden şoförümüz Ali Bey ve tur rehberimiz Zümray Hanıma çok çok teşekkür ederiz, inanılmaz güzel bir gün geçirdik, ışıklı göl ve Isparta gül hasadı için kesinlikle tavsiye ediyoruz.
Sevda Özdemir
27.08.2023
Talya Tur
23 Haziran'da başlayan Balkan turuna ben ve eşim katıldık. Çok memnun kaldık, tura katılan diğer misafirlerle çok uyumluyduk, beraber güldük oynadık, neşelendik. Rehberimiz Almus bey çok tecrübeli, bilgili ve neşe doluydu, bizlere çok güzel vaakit geçirmemizi sağladı.
Mustafa Kilic
08.08.2023
Talya Tur
İlk sefer Antalya'ya geldim rehberimiz Gülay hanım Antalyayi çok verimli ve profesyonelce ve eğlenceli bize tanıttı çok memnun oldum katılıma çok değdi Birgün içinde hem güzel yedik gezdik bide tarih yerleri gördük güzel bı programda çok neşeli cana yakın rehber tşk ederim
Batuhan Daş
Talya Tur
Adrasan sulu ada tekne turuna gittik tekne çok temizdi turumuzda güzeldi ilgisi için şöför Mustafa beyede teşekkür
özlem günebakan
Talya Tur
Bugüne kadar birçok tur şirketiyle seyahat ettim sırf antalya cikisli diye balkan turuna katıldım ve rehberlik hizmeti alamadığım son 48 saatte 26 saat otobüs yolculuğu yaptırıldı. son gece 23.30 da akşam yemeğine götürülduk herseye inisiyatif kullanabilirken nedense yemek yerini degistiremedi sayin rehber bey. Ayrica rehberin ayarladigi soylenilen pis ve sehir disi lokasyonlardaki otellerde konaklatildik. berbat bir tur asla tercih etmeyeceğim kimseye de tavsiye etmem. ayrıca HERSEYLE ILGILENEN" rehber bey son gün aksam sormama rağmen bebek arabamı aldırmadı ve sabah otobüs gelmediği için son gün belgratta kucaginda bebek sirtimda bebek malzemeleriyle 5 saat meydanda beklemek zorunda kaldım ve bunun için özür bile dilemedi."
Rüveyda Menteş
Talya Tur
Antalya aspendos perge side turu yaptık. Çok hızlı hareket edildi, pek keyif alamadık, ayrıca yemek için gidilen restoran hic hijyenik ve lezzetli değildi. Farkli turlar tercih edilebilir.