ALİ USTA ETLİEKMEK & KEBAP Tatlıcak, D330 No:55 D:1, 42030 Karatay/Konya

Meryem Kaptan
07.10.2023
ALİ USTA ETLİEKMEK & KEBAP
Yemek yemek için uğradığımız Konya'ya yakin bir mekandı. Yemeklerden ve hizmetten memnun kaldik. Yöresel bamya çorbalarından içtik çok lezzetliydi. Telefonlarimizin sarzi bitmişti onları doldurmamiz için bize yardımcı oldular bunun için ayrıca teşekkür ederim. Hizmet eden garson arkadaşlarda çok ilgiliydi. Hepsine kolaylıklar diliyorum. Biz memnun kaldik. Uğramak isteyenlere tavsiye ederim.
Nesil Arda
04.10.2023
ALİ USTA ETLİEKMEK & KEBAP
Etli ekmeği on numaraydı .. bayıldık . Açık ayranı özelmiş o da harikaydı .. 9 kişi 750 tl ödeyerek hem uygun hem lezzetli bir yemek yedik . Artık durak yerimiz burası olacak :) teşekkürler ederiz
Serhan pürçüklü
27.09.2023
ALİ USTA ETLİEKMEK & KEBAP
Etli ekmekler güzeldi.Yol üzeri lokantalar genelde pahalı olur diye düşündük ama konya dönüşü samet ustada mola verince Ali ustada 120 lira olan etli ekmeğe orda 75 lira verince kazıklanma hissi hissetmedik değil.
Seval KARSLI
13.09.2023
ALİ USTA ETLİEKMEK & KEBAP
Etli ekmek ve mercimek çorbası yedik. Hem makul fiyattaydı hem de lezzetliydi. İlgililerdi. Memnun kaldık. Tavsiye ederiz.
Pelin Ümre Demirhan
06.09.2023
ALİ USTA ETLİEKMEK & KEBAP
İzmir yolculuğumuzda kahvaltı için uğradık. Herkes etli ekmeğini fazlasıyla övmüş. Ancak hamurunun ince ve citirliginin haricinde beğenilecek bir yanini maalesef göremedik. Etli ekmegi Konya'da birçok yerde yemiş biri olarak beğenmedim. Üstünde ki harcı lezzetsiz, renksizdi ve kötü gorunuyordu. Kahvaltısına gelirsek, üç kişilik kahvaltı istediğimizde masaya 3 adet yarim ceviz getirmeleri komikti. Yumurtayı iyi çırpılmış yapabilir misiniz diye sorduğumda , çok absürt bir istekte bulunmusuz gibi yüzümüze baktılar. Personelleri özensiz, ekmek sepetini neredeyse kucagimiza bırakıp gitti :)) Hepsini geçiyorum tuvaletleri rezaletti! Yol üzerinde uğrayıp çok birşey beklemeden ufak tefek bir kahvaltı yapılabilir mi? Yapılabilir. Standartlariniza bağlı tabii ki.3 kişilik kahvaltı ve 1 porsiyon etli ekmek icin 360 TL ödedik. Fiyatları fena değil. Ancak bir daha gelir miyim? Gelmem.
Ekrem ÖZBAY
27.08.2023
ALİ USTA ETLİEKMEK & KEBAP
Konya Ereğli yolu çıkışında benzinlik içinde bir tesis. Etli ekmeği gayet güzel. Ailecek mola verip dinleneceğiniz bir yer. Fiyatlar makul. Personel güleryüzlü.
Ali Kemal Azder
26.08.2023
ALİ USTA ETLİEKMEK & KEBAP
Harika bir Mevlana ve güzel bir bıçak sırtı. Salatalara biraz daha özen gösterilse mükemmel olurdu. Sac arası tatlısı mutlaka denenmeli. Bamya çorbası yoğun ve çok lezzetli, farklı bir lezzet
Damla Özyurt
17.08.2023
ALİ USTA ETLİEKMEK & KEBAP
Bir puan veren yorumlari okudum ancak biz asla boyle bir durum yasamadik ne icmedigimiz suyun parasini aldilar ne de kotu muamele gorduk gayet guzeldi yemek konusunda biz mevlana tercih ettik tadi guzeldi oyle boyle mukemmel diyemem ama gayet guzeldi doyurucuydu ayrica pahali da degildi
MHMTAKC Mehmet AKÇA
ALİ USTA ETLİEKMEK & KEBAP
Konya'ya ailecek gittiğimiz bir seyahat esnasında ihtiyaç için bu petrole girdim. Yolculuk esnasında da dışarıda bilmediğim yerden kolay kolay yemek yemem.Mekan petrol tesisi içinde temiz, düzenli bir işletme. Hemen Google yorumlara bir baktım çoğunluk fazlası ile olumlu geri dönüş yapmış. Oturduk ve etli ekmek söyledik.. İşletmenin başta temizlik, tertip, düzen ve uygun fiyatlı olması ile çalışanların ilgi ve alakalı olmaları beş yıldızı fazlası ile hak ediyor bence ..
Sami TINMAZ
13.07.2023
ALİ USTA ETLİEKMEK & KEBAP
Tsk ederimMisafirlerimi ağırladım yol boyunca acıktık tabelasını gördük durduk.Fiyatları makul salataya suya para almıyorAyrıca bir termus çay aldık para almadı.Yolculuk esnasında yemek iyebileceginiz makul ve temiz biyer.Not.buda iş sahibi için garsonlar birazdaha ilgili pide biraz yumuşak olursa DEĞMEYİN KEYIFE ALI BABA YAPIYORSUN BU SPORU DENILEBILIR