AKDENİZ ATEŞİ Bostanlı, 1787/1. Sk. No: 28 D:C, 35540 Karşıyaka/İzmir

Muhammed Erkan Kaşlı
10.10.2023
AKDENİZ ATEŞİ
Karşıyakadaki yerinde et olan roket menüden aile seçeneği olandan söyledik. Sipariş gelmeyince sorduğumuzda sarılıyor denildi. Ona rağmen 20dk geçti ve yine sarılıyor dediler. Toplam 45 dakika mekanda sipariş bekledik. Gelen sipariş ise et değil tavuktu. Dalga geçer gibi sarılıyor diyip oyaladılar ve yanlış ürün getirdiler. Benle birlikte bir çok kişiyi kaybetmiş oldular.
Kutay Culcu
09.10.2023
AKDENİZ ATEŞİ
Atmosferi bildiğimiz salaş lokantalar gibi ama fiyatı tadına göre çok iyi ve 3 4 dakikada döner hep geliyo daha hiç geç kaldığını görmedim masaya
İlker Demirtürk
05.10.2023
AKDENİZ ATEŞİ
İlgi ve alaka gerçekten memnun bırakmaya yetiyordu. Ancak acı sevenlerin başka yerde bulamayacağı üst seviye acı seçeneği, acı bana dokunmaz diyeni bile; “Ow! Acıymış..” dedirtiyor..
İsmail Murat Benli
02.09.2023
AKDENİZ ATEŞİ
Bir arkadasimın tavsiyesi üzerine 28 Nisan akşamı işletmede akşam yemeği yemek üzere servis beklemeye başladık . Bizden sonra gelen iki masaya servis verildi .Kendilerine sorduğumda sıra ile verdiklerini belirttiler . Israr edince İstediğimiz iskenderin zaman aldığını o yüzden geciktiğini söyleyerek sıra konusunda gerçeği ifade etmedikleri ortaya çıktı. Daha sonra bir adet servis verip diğerini vermediler . Masamızda ikinci tabağı beklerken ilk gelen yemek bitti. İkinci tabak nerde kaldı diye sorunca şef olduğunu tahmin ettiğim şahıs nerden cattik deyip tartışmaya başladı. İkinci tabagimizi almadan aç bir şekilde işletmeyi terk ettik.
Korkmaz Özbey
02.09.2023
AKDENİZ ATEŞİ
Yemeksepetinden iki kere sipariş verdim et dürüm söyledim 2side tavuk geldi yenisiyle değiştirilmesini istedim yeniden ücret istendi kesinlikle tavsiye etmiyorum
Sarya Helin Demir
30.07.2023
AKDENİZ ATEŞİ
Roket dürüm denedik iki kere bence karsıyaka çarşıda yenilebilecek en güzel dürümlerden normal dürümlere kıyasla icinde ki tavugu hissediyorsunuz ve göruyorsunuz agirlik patates olmamiş:) Dürüm bol soslu ve sosu harika. Beni gayet doyurdu roket dürüm 50 tl idi . Kampanya halinde alırsaniz iki roket dürüm ve 1 lt kola veya ayran 115 tl. Normal dürüm 40 tl .Bence kesinlikle gidilip şans verilmeli. Şuna da değinmek istiyorum ilk gittiğimde erkek arkadasimla gittim ortam da tatliydi fakat ikinci gitttigimde biraz rahatsiz oldum yanimda annemde vardı. Çok çalışan erkek var kadın görmedim hiç.
Kaan Akdokur
30.07.2023
AKDENİZ ATEŞİ
tuna mahallesi karşıyaka şubenizdeki elemanlarınız aşırı ilgisiz. Aşırı yoğun olmadığı halde paket yaptırılmasını istediğim siparişimi tam tamına 30 dakika bekledim, üstüne en dolu menüyü söylememe rağmen dürümün içi neredeyse tamamen patates doluydu, o kadar ilgisiz paketlendi ki içeceğimi bile unuttular. Bir daha gelmem, Kimseye de tavsiye etmem.
Basak D.A
AKDENİZ ATEŞİ
Guzel,doyurucu ve uygun fiyatli sokak lezzeti arayanlar icin ideal. Servis hizli, sosu bol ve yemegi yedikten sonra rahatsizlik hissetmiyorsunuz. Ancak cay dahil ek bir beklentiniz varsa tercih etmeyn. 2 tavuk durum ve 1lt ayran/kola 25tl , 2 tavuk roket ve 1lt kola/ayran 45tl gibi uygn fiyatlar. Paket servisi ise bisikletle yaptiklarini gordum o nedenle tercih etmemek veya bu konuda geribildirim vermek yerinde olabilir.