Safranbolu Sofrası Babasultan, Eski Çarşı, Han Sokak 28/A, 78600 Safranbolu/Karabük

Babasultan, Eski Çarşı, Han Sokak 28/A, 78600 Safranbolu/Karabük

Nadide Avcı
21.10.2023
Safranbolu Sofrası
Peruhi keyifli ama biraz daha peynirin hissettirilmesi gereken bir lezzet idi. “Kıymalı gözleme üzerinde iskender” et severler için harika olabilir. Gazozları keyifli. Spagetti için gelen sos fazla yavan, sulandırılmış salça idi zaten. Ortaya gelen acuka olduğunu düşündüğüm meze dehşet lezzetliydi. Fiyatlar da çok uygun denemez. Çalışanlarda bir sıcaklık ya da iletişim çabası yoktu. Mekan içeride 3 masalık bir alana sahip, birkaç masa da dışarıda var. Temiz olduğuna dair bir hissiyata kapılıyorsunuz. Genel olarak puanım 6/10.
Nihat Karabiber
06.10.2023
Safranbolu Sofrası
Merkezde bir restoran, peruhi ve bükme ısmarladık. Bükme daha önce yememiştim ama yağlı geldi, peruhi lezzetli ama fazla hamur yiyorsunuz. Fiyatlar makul, servis hızlı.
Cansu Vural
23.09.2023
Safranbolu Sofrası
3 gün önce gittim yöresel İskender Rum mantısı ve peruhi yedik çok lezzetliydi çok memnun kaldık çok temiz ve güzel bir mekandı
Yusuf Seyrek
14.09.2023
Safranbolu Sofrası
4 kişi gittik. Tadımlık ortaya mantı ve bükme yaptırıp yemek için. Servis ücreti olarak kişi başı 30 tl para istediler.
Kadir Kara
09.09.2023
Safranbolu Sofrası
2 sene önce gezmeye gitmiştik mekan güzel yemekler güzel safranbolunun bir çok gezilecek noktası var hıdırlık tepeside buranın yukarısına kalıyor çarşısı ayrı güzel
Antalya City
24.08.2023
Safranbolu Sofrası
* Safranbolu'nun tam çarşısı içinde, Bayram olmasına rağmen otopark için yer bulduk ama yine de yoğundu.* Oturacak yerler çok temiz, çalışanlar nazik ve ilgili. Tüm bunlara bir şey diyemem.* Gelelim lezzetlere. İsimleri değişik diye gelen ürünlerin hepsi hayalkırıklığı.* Kıymalı gözlemeyi dilimleyerek üstüne salça ve tereyağı gezdirmek ve buna iskender tarzı bir isim koymak hiç hoş değil, bir kere hiç lezzetli değil.* Etli sarma çok yavandı, daha doğrusu menüden olabildiğince değişik şeyler söyleyerek tatlarına bakmak istedik ama hiçbirini beğenmedik.* Karadut şerbeti el yapımı değil fabrikasyon hissi verdi* 4 adet küçük köfteye 25 TL istemek, ne bileyim biraz uyanık işletmeciliği oluyor.* Bu tarz yemekler sadece bu yere özgü değil, hemen hemen hepsi öyle. Gözümü kapatsalar safranlı ile normal pilavı yedirseler ayırt edemezsiniz.* Tavsiyem, yol üstünde kuyu tandır yapan bir yerden güzel bir et yemeniz.
Gonca B.
Safranbolu Sofrası
Çalışanlar oldukça ilgili ve güler yüzlü. Minik bazlamalarina bayıldık. Mekan oldukça temiz. Lavabo kısmı da öyle. İsletmenin kendi kedisinin yani sıra çevrede pek çok kedi eşliğinde bu hoş mekanda yemeğinizi yiyebilirsiniz. Ancak cadde üstünde olduğundan sabah erken saatlerde dahi otopark sorunu olabilir bu nedenle aracınızı geride bir yerlere park etmenizde fayda var. Biz kahvaltı ettik fakat yöresel ürünler de sunuluyor. Fiyatlar makuldü.
Gizem B.
Safranbolu Sofrası
Güzel bir yer. Küçük ama güzel pati dostu. Biz patates kızartması bir de yöresel bir börek yedik. Fiyat bilgilerini fotoğraf atacağım oradan bakabilirsiniz . Cinci hanıydı sanırım oranın hemen yanında. İşletme sahipleri ilgili ve güler yüzlüydü . Yalnız ilk oturduğumuzda kısa bir tuvalet sorunu yaşadık çünkü tuvaletleri bir taneymiş sadece kısa bir süre bekledik onun dışında bir sorun yoktu. Genel olarak güzel sevimli gidilip oturulacak bir yer şimdiden iyi eğlenceler.
Kader Uz
Safranbolu Sofrası
Rum mantısı, Sinop mantısı ve etli sarma denedim. Lezzetleri güzeldi. Mekanın temizliğine biraz daha dikkat edilmesi gerekiyor kapı üstlerinde ve köşeler örümcek ağları bulunuyor.
Gökhan Demir
Safranbolu Sofrası
Eski Safranbolu çarşı icinde.Kaldigimiz Peri otelin sahibi yonlendirdi. Kucuk sevimli bir aile isletmesi. Kalabaliga ragmen garsonlar sabirli ve guleryuzlu. Yoresel yemeklerden Rum mantisi,kuymak,etli sarma ve kofte yedik guzeldi. Fiyatlar normal.