Six Senses Kaplankaya Bozbük, Merkez Sokak No:198, 48200 Milas/Muğla

Six Senses Kaplankaya

Luxury Resort Hotels in Bodrum, Turkey: Six Senses Kaplankaya | Enjoy space, seclusion, and serenity at Six Senses luxury resort in Bodrum, Turkey. Explore our private beaches, outdoor activities, organic dining options, & more.

Bozbük, Merkez Sokak No:198, 48200 Milas/Muğla

Şükrü Berk
17.10.2023
Six Senses Kaplankaya
Bulunduğumuz süre boyunca harika misafirperverlik için Six sense kaplankaya çalışanlarına teşekkür ederiz.Otel odaları çok temiz ve lüks. Manzaralar harika.Sadece televizyonlardaki six sense uygulaması çok yavaş çalışıyor.Plajlar on numara beş yıldız. Restaurantlar yeterli sayıda, lezzetler ve seçenekler biraz artırılabilir. Çalışan arkadaşlarımızın hepsi güleryüzlüydü.Özellikle resepsiyonda bizle ilgilenem Shehris hanfendiye ilgisinden ve alakasınsan dolayı çok teşekkür ederiz. Mutlaka bu oteli tavsiye edeceğiz.
gürhan
27.09.2023
Six Senses Kaplankaya
Otelin konumu, mimarisi,denizi ve doğası harika kendimizi özel bir adada gibi hissettik. Fakat restoranta ki ve plajdaki hizmet çok eksikti bir suyu bile 40 dk bekledik, yemek boşlarımız alınmadı. Sorun personelde değil genç dinamik ve güleryüzlü çalışanlar var sorun personel yetersizliği.Tüm plajda sadece bayan bir çalışan hizmet vermeye çalıştı.Restaurant anlamında ise beklentimin altında olup dondurulmuş deniz mahsülleri kullanılmıştı.
pamir
27.09.2023
Six Senses Kaplankaya
Bize unutulmaz bir balayı yaşatan Six Senses Kaplankaya ailesine çok teşekkür ederiz. Odamız, yemekler, sahil, hizmet her şey tek kelimeyle mükemmeldi. Hayallerimizin de ötesinde bir balayı oldu. Özellikle rahatsızlandığımızda bizimle mükemmel bir şekilde ilgilenen ve bizi hızlıca iyileştiren sağlık ekibinden Yaren hanıma çok teşekkürler. En kısa sürede yeniden bu tesiste kalmak için sabırsızlanıyoruz. Bu deneyimi hayatımız boyunca hatırlayacağız. Sevgiler.
Eren Saklı
19.09.2023
Six Senses Kaplankaya
Muğla Milasta denize nazır otellerden Katy Perry ve Orlando Bloom gibi dünyaca ünlü isimleri ağırlamıştır
Hande Nuray
17.09.2023
Six Senses Kaplankaya
Özetin özeti: Kesinlikle önermiyoruz. Buraya gideceğinize AmanRuya veya Mandarin gibi seçenekleri değerlendirmenizi öneririz ( Antalya'da da Maxx Royal Kemer).Özet: Servis çok kötü. İçecekleri getirmeyi veya servisi değiştirmeyi sürekli unutuyorlar. Yemekler vasat, menülerde özel hiçbir şey yok. Deniz, rüzgâr kuzeyden estiğinde oldukça kirli ve köpük köpük. Otelin karşısında balık çiftlikleri var. 4 günlük tatilde 3 gün deniz kirliydi. Personel iyi niyetli fakat bilgisiz ve işlere yetişemiyor. Fiyatlar inanılmaz yüksek (örneğin bir hamburger 20-25 Euro + servis ücreti ). Odalar güzel fakat yamaçta. Yani yürüyerek denize gitmek inanılmaz yorucu. Buggylerle ( golf arabaları) ulaşım gerçekleşiyor ancak yoğun saatlerde buggy beklemeniz gerekebiliyor. Bu sebepten çocuklu aileler için asla uygun değil. Eğlence anlamında hiçbir şey yok. Akşamları Bodruma gideriz diye düşünmeyin arabayla gitmesi 2 saat (dönüşe de 2 saat ekleyin) sürüyor ve orman yolu.Detaylar: 11-15 Temmuz 2021 tarihlerinde bu tesiste konakladık. Tesis henüz çok da dolu değildi. Belki yüzde 30-40 doluydu. Özellikle bayramdan önce gitmeyi tercih ettik. Açıkçası büyük beklentilerle gittik. Fakat inanılmaz kötü bir deneyim yaşadık. Sıkıntıları madde madde yazıyoruz.- Karşılamadan sonra bavullarımızın odamıza gelmesi 40 dakika sürdü.- Private beache gitmek için 20 dakika minibüs(shuttle) bekledik.- Private beachte barın inşaatı vardı. İş makineleri vardı. Oldukça rahatsız ediciydi.- Private beachteki Anhinga restaurantının fırını bozulmuş ve ne zaman düzeleceği belirsiz dediler ( bu arada biz tatildeyken hiç tamir edilemedi ). Olmayacak şey değil ama çalışanların umursamazlığı can sıkıcıydı.- Odaya girişte 5 adet fazladan askı ( standardında 5 adet vardı çünkü) istedik. 2 defa hatırlatmamıza rağmen akşam 5'te hala gelmemişti. 3. kez söylediğimizde geldi.- Hem öğlen yemeğinde hem de akşam yemeğinde içeçekleri getirmeyi hep unuttular. Genellikle ana yemeğin ortasındayken içeceklerimiz geldi. Sürekli bir şeyler unutuluyordu.- Otele ait ana plajda da servis ve hizmet çok kötüydü. Hem şezlong hem de su için 10 dakikadan fazla beklemek zorunda kaldık. Dayanamadık kendimiz hallettik. Çünkü az personel çalışıyor.- Oda servisinde akşam odanın bahçe ışıklarını yakmamışlardı. Odanın olduğu sokakta aydınlatma da olmadığı için cep telefonunun feneriyle yolumuzu aydınlatmak ve merdivenlerden çıkmak zorunda kaldık. Muhtemelen takılıp düşsek sabaha kadar kimse bizi görmezdi. ( Aydınlatmayı biz şikayet ettikten sonra 2 gün çalışarak düzelttiler.)- Valeden araba anahtarımızı istediğimizde anahtara takılı etiketi çıkarırken anahtarlığımızı kırdı ( otel bunu tamir etti daha sonra )- Kumsal beache gidelim dedik. Şezlonglarda yer yoktu. Bunu sorun etmedik çünkü bu plaj çok küçük. Neyse yüzelim o zaman dedik. Denize girdik çıktık. Duş almak istedik fakat su akmıyordu. Personele sorduk “Su borularında arıza oldu, 30 dakikadır sular yok, kusura bakmayın” dedi. Bu noktadan itibaren artık sinirden gülmeye başladık. Tuzlu tuzlu diğer plaja yürüdük.Ana restaurant: Kahvaltının da verildiği yer. Açıkçası kahvaltı gerçekten güzel. Bu konuda hakkını yemeyelim otelin.Spa: MuhteşemSpor salonu: MuhteşemÇocuklar için: Earth lab, çocuk parkı, küçük bir çocuk kulübü, hublar vb. yerler var ama tesisin konumu itibariyle çocuklar için çok uygun olmadığını düşünüyorum. Hepsi başka başka yerlerde ve yamaçta bir otel.Odalar: Küçük ama gayet güzel. Ulaşımı zor.Yürüyüş parkuru: MuhteşemFiyatlar: Inanılmaz yüksek. Açıkçası 2 kişi sadece yemeğe ( öğle ve akşam dahil) günde 2000 TL harcarsınız. Şayet öğlen kokteyl, akşam 1 şişe şarap derseniz çok daha yüksek olacağını bilin. Yemeklerin de oldukça vasat olduğunu, servisin de kötü olduğunu hatırlatmak isterim. Asla paranızın karşılığını alamıyorsunuz.Sonuç olarak bu otel fiyat performans açısından oldukça kötü. Biz kendi adımıza bir daha asla kapısının önünden dahi geçmeyi düşünmüyoruz.
Nazli Tektas
31.08.2023
Six Senses Kaplankaya
Çalışanlar, ortam konsept rüya gibi ANCAK özellikle çıkarılan orman yangınlarının ardından kapatılan koylara yapılan tesisler için hakkımı helal etmiyorum. Çevre dostu otel olması, ya da sosyal projeler temelinde kuruluşuyla tamamen çelişkili. Deniz kıyı kanunu gereği plajlara ve koylara girme hakkı varken, teknenizle yanaşmayı bir deneyin. Ölümcül virüs taşıyan bakteri muamelesi görüyorsunuz. Tek kelimeyle ya içeridesin ya dışarıda.
Afra Feyza Akyürek
10.08.2023
Six Senses Kaplankaya
Mimarisi, konumu ve deniziyle çok güzel bir otel. 5 yıldızlı bir otel olarak tek eksiği çalışan arkadaşlar biraz deneyimsiz gözüktü ve Sage&Sea’deki bazı yemekleri biraz lezzetsizdi. Detaylı olarak geri dönüt vermek gerekirse:Farklı çalışanlardan aynı soruyla ilgili farklı bilgiler aldık. Lobide bilgi almaya gittiğimizde birkaç kere telefonlara cevap verip/bilgisayarda iş yapıp bizi beklettiler. Genel olarak çalışanlar bilgi verirken çalışılmış bir sunumları yoktu, otelin hizmetleri ile ilgili bilgi eksikliği hissettik. Çalışanlar İngilizce konuşurken kibarlar ama kendi aralarında Türkçe konuşmaya geçtiklerinde kibar konuşmayı bir kenera bırakıyorlar. Bizim gibi Türkçe anlayan misafirler için ortamın güzelliği bu tarz konuşmalarla bölünüyor.Sage&Sea’deki kebap ve lahmacunlar Türkiye standartlarında orta seviyedeydi.Bütün bunlar büyük bir problem değil ama 5-yıldızlı bir otelde daha farklı olabilirdi.
Raif Kamacı
Six Senses Kaplankaya
Bir çok otelde konaklıyorum işim de gereği ancak, oda fiyatının 10 katı gibi bir hizmet gördük. Bütün çalışanlara tek tek çok teşekkür ederim.Ancak oraya dünyayı arkanızda bırakıp spa ve koylarda kendinizi dinlendirmeye gidin lütfen.Tam bir rahatlama ve stres arındırma merkezi :)
Yasin Tantunç
Six Senses Kaplankaya
Biraz merkeze uzak olsada her türlü imkana ulaşabileceğiniz bir işletme. Doğası ve mimari yapısı çok harika. Çalışan personel ve servis mükemmel.
Orhan M. İ.
18.07.2023
Six Senses Kaplankaya
zenginler için Doğanın katledildiği yerlerden biri. Geçen hafta otelin araçlarından birinin arızalanması sonucunda çıkan yangında zeytin ağaçları da yandı. Otel Akbük te değil Bozbük te. Güzel yolları kendileri için yaptılar. Ancak Kazıklı veya akbük ten gelirseniz köylerin bozuk yollarından ulaşım sağlarsınız.Bu yılda otelin üstündeki tepe traşlanıyor. Yeşillik yok oluyor Beton seyretmeye doyamadık