Köprübaşı Piknik Kuzyaka, 07450 Alanya/Antalya

Tayfun Tuna
21.10.2023
Köprübaşı Piknik
Dim çayındaki alkolsüz sayılı mekanlardan biri.Alkollü ortamdan rahatsız oluyosanız tercih edin derim.Localar güzel düşünülmüş ve rahat.İsterseniz.Dim çayının içinde de masa var.Tabi suyun soğuğuna dayanabiliyosanız.Ben en fazla 1 dk dayanabildim.Mayısta gittiğim için sakindi fakat yaz aylarında Alanyanın sıcağından bunalanların kaçış noktası olduğu için kalabalıktır.Yemek yiyenlere havuzu ücretsiz.Fiyatlara gelince balıklardan Alabalık uygun(180 tl),diğer balık çeşitleri biraz fiyalı.Izgaralardan köfte ve Adana(2 şiş) uygun(170-180tl) diğer ızgara çeşitleri de fiyatlı.İlgi ve hizmet yerinde.
Fatih Ari
17.10.2023
Köprübaşı Piknik
Eskişehir'den tatil için gelmiştik bir gün önce başka bir mekana gittik ama çok tereddutluyduk. Daha sonra yorumlardan araştırdığımda burayı gördüm benim için özellikle alkolsüz ve helal et olması dikkatimi çekti. Sabah kahvaltımızı yaptık ve 5-6 saate yakın çocuklar havuzda oyalandi. Ailecek vakit geçirebilecek harika bir yer.
Merve
29.09.2023
Köprübaşı Piknik
Gönül rahatlığıyla yemek giyebileceğiniz nadir dimçayı mekanlarından.alkol vs yok birde ürünleri helal Alanya için daha ne olsun❤️
Ahmet Dündar
26.09.2023
Köprübaşı Piknik
Sakin ve çok kalabalık olmayan bir mekan. Sac kavurma porsiyonu küçük, et yumuşak ama biraz ağırdı. Kartla ödemede cihaz çekmediği için baya uğraştık.
Faruk Rencber
16.09.2023
Köprübaşı Piknik
Sahiplerinden Allah razî olsun böyle güzel ve kaliteli bir tesis kurdukları için. Et ürünlerinde de hassasiyete dikkat edenler için Akdeniz Toros ürünleri kullanmaktalar. Böyle devam etmelerini temenni ederim
Murat Bayındır
04.09.2023
Köprübaşı Piknik
Fiyat olarak biraz pahalı. Ama mekan ve lezzet olarak güzel bir yer. Dim Çayı üzerindeki alkolsüz bi kaç mekandan bitanesi. Yayla havası ve su sesiyle sizin için unutulmaz bi yemek olacaktır. Yemekten sonra semaveri denemenizi tavsiye ederim.
Hüseyin Gündüz
17.08.2023
Köprübaşı Piknik
Su çok güzel buz gibi, oturulan alanları bile serinletiyor, Güler yüzlü ve ilgili karşılandık... Saç kavurma yedik çok lezzetliydi, yanında sıcak pide getirdiler, porsiyonu 65 TL idi... İçecekler 9 TL...Havuzu var, küçük kaydırak var...Suyun kenarında fotoğraf çekilecek çok güzel manzaralar var...Suyun içinde salıncak var...Masalar ve oturma alanları (Sedirler) çok temizdi...
Ömer Faruk Kiprik
04.08.2023
Köprübaşı Piknik
Dim Çayı'ndaki alkolsüz sayılı işletmetmeden bir tanesi. Kahvaltı amaçlı gittik, kahvaltısından memnun kaldık ama çay semaverinin ateşi çok çabuk geçti, soğudu dememize rağmen altını açtım yanar deyip geçiştirildi, yanmadı tabi. Çaya yazık oldu.
Ahmet RENKYORGANCI
27.07.2023
Köprübaşı Piknik
Eğer bu yeri merak ediyorsanız kesinlikle içinizde hiçbir şüphe kalmadan gidip göreceğiniz ve en leziz yemekleri yiyeceğiniz bir mekan. Ortamı gayet nezih huzurlu bir vakit geçireceğiniz bir yer.
Hanefi Toprakkar
Köprübaşı Piknik
Dim mağarasını gezdikten sonra Dim çayı üzerinde yemek yemeden olmazdı tabiki. Mağara inişinde navigasyon kestirme bir toprak yoldan götürüyor. Tavsiye etmem. Aşağıdaki üniversite kavşağına kadar inip oradan gidin. İlk tesise girerseniz çıktıktan sonra mutlaka baraja doğru gidin. ilerdeki küçük ama güzel bir şelale var. Sonrasında yine sırasıyla tesisler geliyor. Biz alkolsüz olması sebebiyle Köprübaşı restoranı tercih ettik. Yemekler ve semaverde çay çok güzel. Kalan yemeklerle 15 cm altınızda gezen yılan balıklarını besleyebilirsiniz. Su inanılmaz soğuk. Ayaklarınızı 1 dk tutamıyorsunuz. Çok ferahlatıcı. Çalışanlar ilgili ve güler güzlü. Otoparkta aracın camını kapalı tutun, aracı yıkıyorlar. Fiyata gelince karışık ızgara, saç tava, osmani, ve çocuk için şinitzelli olmak üzere 4 menü aldık. İçecekler, künefeler ve semaver çay için toplamda 270 tl ödedim. Bence öyle bir mekanda su üzerinde gayet makul geldi. 4 kişi doayasıya yedik hatta bitiremedik. Bu arada yüzmek isterseniz kaydıraklı havuzu var