Hilton Travel Elmalı Mah. 46.SK Pınarbaşı Plazaları No:10 İç Kapı No : 302, 07040 Muratpaşa/Antalya

Ana Sayfa |

Sevgi Kahraman
14.10.2023
Hilton Travel
Öncelikle Ali Bey'e, Burak Bey'e,Arda Bey'e ve Murat Bey'e teşekkür etmek istiyorum. Tatilimiz sorunsuz geçti. Herşey inanılmaz derecede güzeldi
GÜLSÜM BÜYÜKKÖMÜRCÜ
26.09.2023
Hilton Travel
03_07 temmuz da katıldığım kemer tatilimizde rüya gibi bir tatil yaşadık her şey ile ayrı ayrı ilgilenip bizi çok memnun ettiler güler yüzlü işletme sahibi olsun Hilton turun bütün ekibi sanki yıllardır tanıdığımız insanlar gibiydiler çok raht ve güzel bı tatil tek adres Hilton tur
Gözdenur TÜRK
03.09.2023
Hilton Travel
yetkililer oldukça ilgiliydi. tüm mesaj ve aramalara anında dönüş yapıldı. otelimiz beklentimizin oldukça üstünde temiz ve kaliteli idi. fiyat/performans olarak bakıldığında oldukça başarılı.
Nurzat Usenova
28.08.2023
Hilton Travel
20-23nisan antaliya kemer tur tatiline katidim.Tatilde oteller güzeldi, temiz yemekler sınırsız içecekler.Her şey güzeldi katılmanızı öneririm.
Salim Camgöz
18.08.2023
Hilton Travel
Benim gibi panik atak hastasını sabırla her sorumu anında cevaplayan,turdayken bile devamlı nasılsınız bir isteğiniz şikayetiniz varmı diye soran sevgisinden saygısından ilgi alakasından bir an olsun eksiltmeden hizmetlerine devam eden tüm Hilton Travel çalışanlarına şükran ve minnetlerimi sunuyorum.Gönül rahatlığıyla seçebilirsiniz.İyiki varsınız.
Nida Ogmen
13.08.2023
Hilton Travel
Hilton turla ilk gidisimiz ve Antalya kemer bayram tatili için katıldık özellikle başımızda görevli olan Ali bey asla gitmeyin insanlara göre muamele yapıyor çocuğumla gittik ve bir yolcu çocuktan rahatsız oldu diye o yolcuyu haklı buldu çocuk bu bazen biz bile sıkılıyoruz ki o nasıl sıkılmasin madem bu kadar sorun olacak çocuklu almıyoruz deselerdi ve ilgi alaka sıfır kesinlikle bu tur ve Ali beyle 5 dakikalık mesafeye bile gidilmez biz Antalya kemer Ankara çıkışlı 12 saatte gittik siz düşünün
Taha Osmanbaş
Hilton Travel
1 Gece 2 gün konseptli Karadeniz Batum turuna katıldım. Normalde google yorumları eksikleri yazmak için kullanırım ancak bu tur gerçekten çok iyiydi daha öncede katıldım ancak bizi götüren firma harika hazırlanmıştı karadenizin eşsiz manzaraları doğal güzelliklerini konsept otelerini gördük Batum’ u görevildim sonunda yapıları vs harika kesinlikle görmelisiniz bizle ilgilenen çok fazla kişi vardı otobüs kaptanları Ali Kel’bey ve Asker beye de çok teşekkür ederiz sorunsuz bir yolculuk yaşattılar. Rehberimizin harika anlatımları vardı Lokman bey tepkileri jest mimikleri harikaydı. Burak Bey sağolsun otobüste rahatsız olanlarla bile bire bir ilgilendi tek kelşmeyle muazzamdı tekrar görüşmek üzere hilton tur
CELAL MAHİR ÇINAR
Hilton Travel
Hiltontur'la katıldığımız 5 gece yatmalı GAP turu'ndan dün döndük. Çok güzel bir gezi oldu.çok memnun kaldık.Oteller de 4 veya 5 yıldızdı.Dolu dolu ve eğlenceli bir gezi oldu.Otobüsümüz de son model ve yeniydi.Rehberimiz Erdal bey'den kaptanımız Halit bey'e kadar herkes iyilerdi.Özellikle de bizim tur gezisine başvurmamızda yardımcı olan BURAK bey'e de çok Teşekkür ederiz. Bizi bir hafta boyunca hergün arayarak bir sıkıntımız olup olmadığını sorup ilgilendi. Bundan sonraki gazilerimizde gene bu tur tercihimiz olacak. ON NUMARA 5 YILDIZLI bir gezi oldu .Turda tanıştığımız bir grubumuz vardı ki ; tanışalı 5 gün olmasına rağmen,ayrılırken buruk bir vedalaşma bile yaşadık.Herkese tekrar Teşekkür ediyoruz.