Betçe Burger ve Coffee betçe Cumalı mh. palamutbükü sokak No:65 G liman karşısı, 48900 Datça/Muğla

Betçe Burger ve Coffee betçe |

Ilke Cuhadaroglu
02.10.2023
Betçe Burger ve Coffee betçe
Yorumlara bakıp biraz tereddüt etsek de yine de denemek istedik. Ben Betçe yedim eşim ise Çeşme burger yedi. Çok geç saate kalmadan 17.30 civarında gittik kimse yoktu ve hiç beklemedik, olumsuz yorum yapanların aksine sakin bir zamanda gitmiş olmanın avantajı da olabilir. Ekmekler çok lezzetli ve yumuşacıktı. Hamburger köftesi sulu ve iyi pişmişti. Patates kızartması biraz kuruydu ve yağ çekmişti 1 ⭐️ bu yüzden eksik verdim. Fiyat konusuna gelirsek Palamutbükü’nde otel odaları da dahil olmak üzere restoranlar da marketler de fiyat/performans dengesini karşılamıyor. Bu yüzden bu bölgede hiçbir şeyin fiyatı hakkında yorum yapmıyorum.
Ozge Kuzu
09.09.2023
Betçe Burger ve Coffee betçe
Dün 4 kişi betçe burger yedik ve 4 kola ve 1 su içtik.Burgerleri enfes, ekmeklerini kendileri yapıyorlar ve bence lezzetin en büyük nedeni bu.Sahil kenarında olmasına rağmen adamlar kazıklama derdinde değil. Markette 20 TL olan kolayı bile 25 TL gibi makul bir fiyata satıyorlar.Burgerin yanında gelen patates kızartmalarini da çok beğendim sıcacık ve taze.Ortamda bulunan herkesin muhabbetleri çok iyi ve samimi.Tüm bunların yanında ödemeyi yaparken suyu ödemeyi unutmuşuz. Daha sonrasında aradım iban istemek için bizden olsun diyecek kadar hoş gönüllülerdi. kısacası gidin ki böyle insanlar, böyle işletmeler hep kazansın.
Lore cYr
07.09.2023
Betçe Burger ve Coffee betçe
Yorumlara istinaden burada hamburger yemek istedik. Yorumlar son derece olumluydu. Eşimle birlikte betçe burger tercih ettik. Hamburger köftesi çok tuzsuz ve kuruydu. Ekmekleri kendileri yapıyorlar. Hamburger yanında patates de geliyor. Bu kadar olumlu yoruma hamburgerlerimizi tattıktan sonra gerçekten anlam veremedik. Az önce belirttiğim gibi kuru, tuzsuz son derece vasat bir hamburger yedik.
Merih Ozel
21.08.2023
Betçe Burger ve Coffee betçe
Palamutbükü’nde bekletimizi yüksek tutarak gitmemize rağmen bizi lezzet bombardımanına tutmuş yer.. Betce burger ve hot dog çok ama çok lezzetli. Her yeni nesil hamburgercinin yakalayamadığı lezzeti yakalamış ve çok iyi iş çıkarmışlar. Hemen yanındaki betce coffee’nin kahvelerini ise mutlaka denemelisiniz. Flat white müthişti. Zincir kahvecilerden çok daha iyi. Tüm bunların yanında işletmesi, çalışanların güler yüzlü oluşu ve mekanın temizliği muazzam. İşletme olarak müthiş iş çıkarıyorlar. İlgili, güleryüzlü ve kaliteli. Tam böyle yerler çoğalsın dedirten cinsten bir yer olmuş. Verebilsem beş üzerinden on verirdim.
İsmail Gürson
03.08.2023
Betçe Burger ve Coffee betçe
Dün burada belen mega burger yedik. Ekmeklerinin tazeliği, köftesinin lezzeti yerindeydi.servis gayet hızlıydı (bunda çok akşama kalmamış olmanın avantajı vardı) özellikle akşam 8 den sonra daha yoğun oluyor. patates az biraz daha fazla olabilir. Fiyat olarak da bence çoğu yere göre makul. sonuçta tatil bölgesi. Ellerinize sağlık.
Ates Kayhan
27.07.2023
Betçe Burger ve Coffee betçe
Mekan gayet hoştu açık havada güzel bir oturma düzeni vardı. Atmosfer olarak eski Amerikan sokak burgercilerini hatırlattı. Sıkma mandalina suyu çok lezzetliydi. Yediklerimizden gayet memnun kaldık işletme sahipleri tatlı insanlardı. Fiyatlar pahalı ama kabul edilebilir. Bu mekan dışında bu bükte yemek yemenizi pek tavsiye etmem özellikle büyük işletmeler rahatsız edici bir tavırla yoldan geçerken size laf atarak mekanlarına davet ediyorlar.
Pofidik makyaj Süngeri
Betçe Burger ve Coffee betçe
Hamburger ekmeği ve patates kızartması çok iyiydi. 100 gram et seçenekli hamburger için bence bir boy küçük ekmek kullansalar içi daha dolu görünür. Lezzet olarak baya beğendik. Fahiş fiyatlı restoranların yanında oldukça iyi bir seçenek.