Kaymak Tepesi Tatil Evi Gökçetepe Mahallesi 122 Numara Küçükkuyu-ayvacık, 17980 Ayvacık

Kaymak Tepesi Tatil Evi - Oda Kahvaltı |

Gökçetepe Mahallesi 122 Numara Küçükkuyu-ayvacık, 17980 Ayvacık

enes akdemir
23.10.2023
Kaymak Tepesi Tatil Evi
Eşimle beraber konakladık. Nuri Bey ve ekibi çok güleryüzlü ve ilgililerdi. Harika bir deniz manzarasına sahip. Kahvaltı tam anlamıyla mükemmeldi. Ayvacıka tekrar gelirsek muhakkak uğrayacağız. Herşey için çok teşekkür ederiz Nuri Bey.
Amon Ra
08.10.2023
Kaymak Tepesi Tatil Evi
Gayet memnunduk, akşam yemeği olarak tandır, kahvaltı çok iyiydi, yürüyerek ana yoldan geçip denize inebiliyorsunuz. Önünde şu aralar yol inşaatı var, o yüzden etraf biraz tozlu. Fiyat performans iyi diyebilirim.
Rumeysa Safak
20.09.2023
Kaymak Tepesi Tatil Evi
13.07.2022/15.07.2022 tarihleri arasında eşimle konakladık oda temizliği iyiydi. Kahvaltısı mükemmeldi. Akşam yemekleride ayni derece mükemmeldi yazılan olumsuz yorumları okuduk fakat boşa yazılmış yorumlar burası bir butik otel ama gerçekten 5 yıldızlı otellerde görmediğimiz konfor ve sıcaklık vardı. Nuri Bey ve ekibi gerçekten bu işi bitirmişler hepsi çok saygılı çok güler yüzlü işlerini severek yapan insalar buda verdikleri hizmete çok güzel bir şekilde yansımış. Gitmeyi düşünen tereddüt eden varsa şiddetle gitmesini tavsiye ederiz. Eğer tekrar yolumuz Çanakkaleye düşerse muhakkak buraya geleceğiz.
MESUT BUDAK
11.09.2023
Kaymak Tepesi Tatil Evi
Ören yerlerine yakınlığı, güzel manzarası, süper kahvaltısı ve ilgili personelleriyle tavsiye edeceğim bir otel... Kahvaltı alanının yanında çiftlik hayvanları, güvercinler, ördekler vs.. olması da çok doğal bir ortam yaratmış.Otele patika taşlarla dik yokuş çıkarak gitmek ve yolun dar olmasıyla, karşı yönden aracın gelmemesini ummak gerekiyor.
Necip Gerboğa
10.09.2023
Kaymak Tepesi Tatil Evi
30 Nisan-2 Mayıs 2022 tarihleri arasında eşim ve iki çocuğumla beraber 3 gün konakladım. Bizim açımızdan gayet güzel geçti. Herkes çok iyi, çok alakalı... Arka tarafta geniş zeytin bahçeleri, gayet güzel bir atmosfer. Aile odasının içi de çok temizdi. Sabah kahvaltıları tartışılmaz. Zaten dışarıdan da kahvaltıya çok rağbet var. Tam bir lezzet şöleni:) Akşam yemeklerini de orada yedik. Her şey çok lezzetliydi. Çocuklar da çok iyi vakit geçirdi. Hem Nuri beye, hem değerli annesine hem de tüm personele alakaları için çok teşekkür ederiz. Doğal bir ortamda birkaç güzel gün geçirmek isteyen herkese de tavsiye ederim...
Esra Gizem Akyüz
29.08.2023
Kaymak Tepesi Tatil Evi
İnanılmaz güzel mezeleri var . Başta Tayfun Bey olmak üzere tüm çalışanlar ve aynı zamanda sahipleri çok ilgililer . Fiyatlar da gayet uygun. Küçükkuyu’da kaldığımız her akşam yemeğe Kaymak Tepesi’ni tercih ettik ve çok memnun kaldık .
Fatih Astan
10.08.2023
Kaymak Tepesi Tatil Evi
Merhabalar. 8 Nisan 2022 - 10 Nisan 2022 tarihleri arasında harika bir konaklama yaptık. Google aracılığı ile bulduk Kaymak Tepesi Tatil Evi'ni. Gelmeden önce herkes gibi bizde yorumları okuduk. Bazı olumsuz yorumlar olmasına rağmen, Küçükkuyu çok sevdiğimiz bir bölge olduğu için gelmeye karar verdik. Ve sonuç, harika bir hafta sonu geçirdik. Yazılan olumsuz yorumların çok abartılı olduğu kanaatine vardık. 7 yıldızlı bir otel de dahi aksilik olabilir, hata olabilir. Önemli olan her iki tarafın anlayışlı ve hoş görülü olmasıdır. Ayrıca Kaymak Tepesi butik ve salaş bir tesis, evcil hayvanlardan, kuzudan, koyundan rahatsız olan hiç gitmesin zaten. Kahvaltısı ve yemekleri gayet güzel. Kesinlikle yazılan olumsuz yorumlarla alakası yok. İlave olarak istediğiniz her şeyi veriyorlar. Odalar temiz ve düzenli. Ufak tefek eksikleri var ama zaman içinde tamamlayacaklarını söylediler. Biz kesinlikle tavsiye ediyoruz. Nuri bey ve ailesine her şey için çok teşekkür ederiz. Eylül ayında tekrar görüşmek üzere.
Yağız Özgören
Kaymak Tepesi Tatil Evi
Küçükkuyuda harika bir yer. Konaklama açısından odalar gayet iyi ve temiz. Biz 3 kişi suit odada kaldık. 2 kişilik bir yatak odası ve tek kişilik bir yatak var. Kahvaltı dahil günlük 2.900 tl ödüyoruz. Ayrıca küçükkuyuda halk plajı da mevcut. Mekanı şiddetle öneriyorum.
çiğdem astan
Kaymak Tepesi Tatil Evi
Hafta sonu için gittiğimiz çok güzel ve keyifli 2 gün geçirdik. Gitmeden yorumları okuduk fakat yorumların abartıldığını gördük.Çok salaş doğayla içiçe bir ortamı var. Odalar temiz ve düzenli.Kahvaltısı mükemmel .Nuri bey ve ekibi harika ,çok samimi , güzel bir aile işletmesi.Dönerken arkamızdan bizi geçirip su dökmeleri çok samimiydi, tekrar gideceğiz.Herkese tavsiye ederim…
Neriman Gökkaya
Kaymak Tepesi Tatil Evi
Tatil için gitmiştik küçükkuyu'ya müdavimi olduk kaymak tepesi'nin sabah kahvaltı akşam yemeği mükemmeldi manzara eşliğinde o yemeklerin tadına varmak umarım herkese nasip olur. Çalışanlar çok samimi güleryüzlü Beyza müzik seçimleriyle bizleri mestetti,aynı zamanda işletme sahibi Nuri bey nezaketi ve lgisiyle bizleri ağırladığı için çok teşekkür ederiz.