Ayvalık Tekne Kiralama - Yat Kiralama Mithatpaşa, Cunda Adası, Mevlana Cd. No:2, 10400 Ayvalık/Balıkesir

• Salı24 saat açık
  • Çarşamba24 saat açık
  • Perşembe24 saat açık
  • Cuma24 saat açık
  • Cumartesi24 saat açık
  • Pazar24 saat açık
  • Pazartesi24 saat açık

Ayvalık Tekne Kiralama - Cunda Tekne Kiralama - Tekne Kiralama | Ayvalık Tekne Kiralama ve Cunda Tekne Kiralama Ajansı olan ayvalikteknekiralama.com ile sizde Cunda Teken Kiralama Seçeneklerini Hemen İnceleyin

Mithatpaşa, Cunda Adası, Mevlana Cd. No:2, 10400 Ayvalık/Balıkesir

Batuhan Bulbul
21.10.2023
Ayvalık Tekne Kiralama - Yat Kiralama
Arkadaşlarımız ile Ayvalık Tekne Kiralama ile yat kiraladık. Pandemi sürecinde bizim için özel bir tekne ile tatil yapmak çok daha cazip ve güvenli geldi. Kaptan ve mürettabat çok ama çok ilgili. İstediğimiz koylara gidip müthiş bir ege tatili geçirdik. Önümüzdeki sene tekrar kendilerinden tekne kiralamayı düşünüyoruz. Teşekkürler.
Mehmet Gedik
13.10.2023
Ayvalık Tekne Kiralama - Yat Kiralama
Sanırım bu sene 3 veya 4. cü kez oluyor buradan tekne kiraladık. Pandemi sürecinde maalesef rahat ve güvenilir tatil imkanı olmıyor. Bu şekilde ailemizle bereber istediğimiz koyları ziyaret ettik. Özellikle yemekli olacak şekilde kiralama yaptık. Ayvalıkta balık yemek özellikle denizin tam ortasında başka bir zevk. Ayvalık Tekne Kiralama firmasından biz çok memnun kaldık. İşletme sevecen ve özverili. Tavsiyem otellere bu kadar para vereceğinize Tekne Kiralayıp özgürce bir tatil yapabilirsiniz.
Samet Yener
02.10.2023
Ayvalık Tekne Kiralama - Yat Kiralama
Yabancı misafirlerimizle beraber kiraladığımız tekne'de verdikleri hizmet ve diksiyonu düzgün İngilizce bilen personelleri ile misafirlerimize yardımcı oldukları için teşekkür ederiz. Seneye daha kalabalık bir grupla tekrar geleceğiz. Firma'ya ve personellerine hizmetlerinden dolayı teşekkürler.
Mehmet Saglik
24.09.2023
Ayvalık Tekne Kiralama - Yat Kiralama
Ailemiz ile beraber yat kiraladık. Pandemi sürecinde özel tekne kiralamak çok mantıklı.firmanın sağlık bakanlığı ve turizm bakanlığının sertifikası olması bizim içi tercih sebebi oldu. İşletmeye, kaptana ve mürettebata teşekkür ederim.
Deniz Çiftci
16.09.2023
Ayvalık Tekne Kiralama - Yat Kiralama
kız arkadaşlarımızla beraber bir yat kiraladık. hijyen kurallarına çok uygun bir tekneydi. kaptan çok eğlenceliydi. firma bize her konuda yardımcı oldu. ayvalık tekne kiralama bu işi çok iyi yapıyor seneye tekrar kendileri ile kiralama yapacağız çok teşekkürler
Rumeli Fotoğrafçılık
30.07.2023
Ayvalık Tekne Kiralama - Yat Kiralama
Arkadaşlarımız ile beraber pandemi sürecinde özel bir tatil yapmak istedik. Ayvalık Tekne Kiralama Firması ile görüşüp 13 metre bir gulet kiralama kararı aldık. Biz yemekli olarak tercih ettik. Yemekler efsaneydi. Kaptanımız tam bir profesyonel ve çok tatlı biri. Firmanın en sevdiğim özelliği müşteri memnuniyeti. Bizlerle tekne ile seyahatimiz başlamasından bitimine kadar sürekli ilgilendiler. Zaten siz hangi koya gitmek istiyorsanız sizi oraya götürüyor. Kalabalığa fazla girmiyor. Sanki ege denizi bizimmiş gibi hissiyat verdi. Yetkililere çok teşekkür ederiz.
Asude Esra Ay
30.07.2023
Ayvalık Tekne Kiralama - Yat Kiralama
Ayvalık Tekne Kiralama firmasından kız arkadaslarimla birlikte tekne kiraladik, gayet hijyenik ve temizdi. Bir daha gidersem kesinlikle ilk tercihim olacak. Firmaya cok tesekkur ediyoruz hizmetleri icin.
Volkan Çavuşoğlu
28.07.2023
Ayvalık Tekne Kiralama - Yat Kiralama
Ayvalık tekne kiralama işinin ehli. Her çeşit tekne mevcut ellerinde. Motorcu arkadaşlarımızla GULET Kiralamak istedik. Bize yardımcı oldular. Zaten Ayvalık ve Cunda Adasında bütün tekneler ile anlaşmalı bir Tekne Kiralama Ofisi. Yetkilileri size o özel hizmeti hissettiriyor. Kendilerine bu hizmetlerinden dolayı teşekkür ederiz.
Anıl Sevener
Ayvalık Tekne Kiralama - Yat Kiralama
Ayvalık Tekne Kiralama firmasi ile yurt disindan gelen misafirlefimizi agirladik. Firmanin portfoyunfe bircok tekne var. Biz gület kiraladik. 15 kisi muthis bir ege turu yaptik. Biz cok memnun kaldik. Fiyat olarak arastirdigimizda ayvaliktaki butun tekneler zaten bu acenta ile calisiyor. Tavsiye ederim biz cok memnun kaldik.
Burak Güneş
14.07.2023
Ayvalık Tekne Kiralama - Yat Kiralama
Ailecek gittiğimiz tatilde günlük kiralama olarak tercih ettiğimiz teknede çok güzel zaman geçirdik. Personel ve işletmeciliği usulüyle yapan güleryüzlü kişilerle tanışma fırsatımız da oldu. Çok teşekkür ederiz