Meis Ferry Lines Kahramanlar (Meis Head Office/Meis Merkez Satış Ofisi) Andifli, Cumhuriyet Meydanı No: 19/A, 07580 Kaş/Antalya

Meis Ferry Lines Kahramanlar (Meis Head Office/Meis Merkez Satış Ofisi)

Meis Feribot Bileti | Kaş Meis Feribot Bileti | Meis Ferry Lines | Kaş Meis arası seferleri bulabilir ve online bilet alabilirsiniz. | Kaş Meis Feribot | Online Meis Feribot Bileti | Ucuz Bilet

Andifli, Cumhuriyet Meydanı No: 19/A, 07580 Kaş/Antalya

Naz Sami
16.09.2023
Meis Ferry Lines Kahramanlar (Meis Head Office/Meis Merkez Satış Ofisi)
Gecen cumartesi akşamı her iki feribot aynı anda Meis limana girdi. Diğer feribot firması ekspres in patronu sanırım herkese bağırıyordu. Hem iri yarı bir adam, hem de inanılmaz öfkeliydi. Ne olduğunu anlamadık. Adadan keyifli gelmişken böyle bir tutum hiç hoş değildi. Polise sorduk onlarda sebebini anlamamış. Ali kaptana sorduk güldü ve bizleri sakinleştirdi. Firma sahiplerinin gümrüklü alanda olmamaları gerektiğini düşünüyorum. Güzel ve inanılmaz keyifli idi, tekrar gelirsem yine kesinlikle sizi tercih edeceğim
Ekrem Ferlengez
15.09.2023
Meis Ferry Lines Kahramanlar (Meis Head Office/Meis Merkez Satış Ofisi)
İki aile Meis adasına geçtik. Ayşe hanım çok kibar ve yardımcı oldu herşeye. Ada ile ilgili çok güzel bilgiler de verdi. Kesin tavsiye, çok memnun kaldık, çok teşekkürler herşey için tekrardan.
ibrahim Akova
12.09.2023
Meis Ferry Lines Kahramanlar (Meis Head Office/Meis Merkez Satış Ofisi)
Meis adasi turu yapmak için acenta ararken karsimiza Meis Ferry Lines Kahramanlarçıkti. İyiki de karşılaşmışiz. Bilmedigimiz bir tur olduğundan sorduğumuz her soruya içtenlikle cevap vermeleri daha iyi vakit geçirmemize yardımcı olmak istemeleri bizi etkiledi. Sonuçta hiç bilmediğimiz bir Yunan adası. Bu firmada karar kıldık iyide yapmışız. Haraket zamani gemiye kadar eşlik etmeleri, pasaport kontrol sırasinda yardımcı olmaları, gemi çalışanlarin güler yüzü, gemiye binerken yer gösterip eşyalarimizi taşimaya kadar yardımci olmalari herkezi memnun etme çabaları gerçekten harika. 20 dakikalık bir yolculuk için memnuniyet çabaları tekrar gelirsek ilk tercihimiz yine aynı firma olacağıni bilmenizi isterim. Hersey için çok teşekkur ederiz
Murat ÇAYLAK
01.09.2023
Meis Ferry Lines Kahramanlar (Meis Head Office/Meis Merkez Satış Ofisi)
Ali Kaptan 10 numara. Yolculuk öncesi, sırası ve sonrası her aşamada sürekli bilgilendirme yapan, gümrük geçişlerinde yolcuların başından ayrılmayan ve her konuda yardımcı olan kaptana teşekkür ederiz.
Oya Senol
09.08.2023
Meis Ferry Lines Kahramanlar (Meis Head Office/Meis Merkez Satış Ofisi)
Meis adasına geçerken hiç bir sorunla karşılaşmadık. En uygun fiyatlı olduğu için tercih ettim ( 5 EU oldukça önemli beş fark bnce) . Saatinde , tıklım tıkış olmadan gittik. Pasaportları bir gün öncesinde alıp onaylatıyorlar o da bir avantaj . Gayet memnun kaldım teşekkürler
“AhMeh” Sibel Buluc
31.07.2023
Meis Ferry Lines Kahramanlar (Meis Head Office/Meis Merkez Satış Ofisi)
Acentadan Ayşe hanım çok yardımcı oldu. Meiste dikkat etmemiz gereken seyler konusunda iyi bilgilendirdi. Diğer tura göre 5euro daha uygun.
Hilmi Kadi
Meis Ferry Lines Kahramanlar (Meis Head Office/Meis Merkez Satış Ofisi)
Meis adası turu için tercih ettik. Okan bey, kıymetli eşi ve Ali kaptan bize her konuda yardımcı oldu. Meise gittiğimizde ingilizce ve türkçe bilen işletmeleri tavsiye ettiler. İşletmelerin bize karşı tavırları çok iyiydi ve sayelerinde harika bir blue cave turuna da çıktık. Biz gezimizden de aldığımız hizmetten de çok memnun kaldık. Ertesi gün ise yine onların tavsiyesiyle ve indirimiyle kekova demre turuna gittik iyi ki de gitmişiz.
tuğba yıldız
13.07.2023
Meis Ferry Lines Kahramanlar (Meis Head Office/Meis Merkez Satış Ofisi)
Bir gün öncesinden ödemesini yapıp şezlong numarasına kadar satın aldığımız turu başkasına satmışlar, kaş ta başka bir günümüz yoktu ve planlı günümüzü harcadılar. Kesinlikle tercih etmeyin, kapasitenin üzerinde yolcu alıp para kazanma derdine düşmüş bir işletme. Keşke sıfır yıldız olsa!!!!