Konak Aile Pansiyonu ( Özel Plaj ) Ayaş, Ayas Mah. Kaleiçi, Atatürk Cd. No:1, 01680 Yumurtalık/Adana

Konak Aile Pansiyonu ( Özel Plaj ) - denizdeki eviniz |

Ayaş, Ayas Mah. Kaleiçi, Atatürk Cd. No:1, 01680 Yumurtalık/Adana

• Arabaya servis

Davut Durgun
19.10.2023
Konak Aile Pansiyonu ( Özel Plaj )
Sakinlik istiyorsanız çok güzel bir mekan. Ayrıca işletmeci Belgin hanım ilgili ve saygın bir hizmeti var.Not: Çevredeki işletmeler özellikle Yörük Sofrası fahişşş fiyat uygulamakta. Oraları kullanmadıktan sonra gerçek anlamda kafa dinlemelik mekan.
Celal Yazgülü
26.09.2023
Konak Aile Pansiyonu ( Özel Plaj )
Bayramdan önce iki gün kaldık Odalarında tv yok odayı sadece yatmak için kullanıyorsunuz Dış Mekanı çok güzel Mutfağında yemeğinizi kahvaltınızı rahatlıkla hazirlayabilirsiniz Bahçesi kamelyalari harika Burası sit alanı olduğu için tadilat yapamiyorlar Hanımın çiftliği dizisinin üç dört bölümünü bu konakta çekmişler Buraya tekrar gelirmiyim Evet gelirim .
ABDULLAH KARABIKCI
05.09.2023
Konak Aile Pansiyonu ( Özel Plaj )
Ailemle 5 gün kaldik cok memnun kaldik cok temiz bir yer herkese tavsiye ediyorum. Yemegini pisirmek icin her türlü malzeme var , balik tutmak istiyosaniz, mangal yapmak istiyosaniz , denize sifir mekan ariyosaniz , kafa dinlemek istiyosaniz burasi en idael mekandır. Ayrica konak sahibine de teşekkür ediyoruz bizleri cok iyi ağirladilar her konuda yardimci oldular seneye kismet olursa yine gelicegiz.hayirli günler dilerim
B R
23.08.2023
Konak Aile Pansiyonu ( Özel Plaj )
Ailemle konakladim. Otelin sahibi gerçekten çok kibar her konuda yardımcı oluyor mutfağı dilediğiniz gibi kullanabiliyorsunuz bahçesinde mangal bile yaptık denizi temiz derin değil yorumlardaki gibi teknelerden ötürü mazot kokusu yok herseyiyle iyiydi tesekkurler
Yakup Bilir
07.08.2023
Konak Aile Pansiyonu ( Özel Plaj )
Tatil için gittik bugün gecenin ikisinde çıktık oda çok kötü kokuyor tatilimiz rezil oldu dört günlüğüne geldik ama malesef yarım gün kaldık binlira aldılar sıcak su yok sinek çok manzara hariç tamamen vasat
Muhammet Erdevir
Konak Aile Pansiyonu ( Özel Plaj )
Yumurtalık ve çevre ilçelerde gidilebilecek en iyi yer. Kesinlikle fiyat/performans mekânı. Yeme içme size ait, mutfakta her türlü mutfak eşyası mevcut. Odalar makul düzeyde. Temizlik şartları gayet iyiydi. Duş, WC, mutfak gayet yeterliydi. Aileye çok uygun. Biz üç gece kaldık, çocuklar çok beğendi. Hemen önü deniz, mendireğin iç tarafında kaldığı için denizde dalga yok. Kıyıda taşlar görünüyor ama birkaç adım atınca zemin tamamen kum, derinlik 60--70 santimden 170-180 santime kadar değişiyor. Güvenli ve temiz bir denizi var. Ulaşım çok kolay, çarşıya çok yakın. Kalenin içinde eski bir taş konak olduğu için tarihî bir mekânda tatil yapmış oluyorsunuz. Özellikle kahvaltı ve akşam saatlerinde çok dinlendirici bir ortamı var. İşletmecilere de teşekkür ediyorum. İlk fotoğrafta pansiyonun karşıdan görünüşü var. Kesinlikle öneririm.
Cem gürses
Konak Aile Pansiyonu ( Özel Plaj )
Yönetici bayan çok ilgili sıcak ev ortamı aile gibi oluyorsunuz çevre düzenleme denize girme sahili ve piknik icin çok uygun
ASLAN AKALP
12.07.2023
Konak Aile Pansiyonu ( Özel Plaj )
Çok huzurlu çok ferahlatıcı bir ortam. Mekan sahibi hanımefendiyi çok sevdim ,çok cana yakın ,çok tatlı bi abla . Tavsiye ederim.