TIK TIK Kadın Emeği Yeni Cami, 50350 Ürgüp/Nevşehir

omer erbas
20.10.2023
TIK TIK Kadın Emeği
Eski Uçakyolcusu, yeni Onur Ziya Demir abinin Nevşehir gezisinden gördüğümüz bir yerdi. 17.00 gibi kapanıyor, o yüzden akşama bırakmayın. Biz Mantı, Köfte, Çorba, Sarma ve tatlı denedik. Gayet lezzetliydi. Yemek yapan ablaların ellerine, gönüllerine sağlık :) ek olarak isterseniz kuru erişte, mantı vb gibi ürünlerden de satın alabilirsiniz. 100% önerilir :)
Melis Akpınar
16.10.2023
TIK TIK Kadın Emeği
Etli mantı, Ürgüp köfte, yaprak sarma ve tatlı olarak dolaz yedik. Dolazı yöresel diye söyledik ama bildiğiniz un helvası hiç gerek yok. Tüm yiyeceklerde evde yiyorsunuz hissini alıyorsunuz gerçekten en çok hoşuma giden bu oldu. Her şey tertemiz ve anne eli değmiş. Aralarından en çok köftenin yanındaki kabak çekirdeği tozu serpiştirilmiş erişteyi beğendim gerçekten yediğim en iyi erişteydi. Genel olarak mekan öğle yemeği için tercih edilebilir pratiklik açısından. Akşam yemeği için vasat kalabilir.
Abdullah Yaman
26.09.2023
TIK TIK Kadın Emeği
Ürgüp te yemek için yorumlardan bulduğumuz tıktık a iyiki gitmişiz.Sıcak güzel bir mekan içerde ablalar o lezzetli elleriyle mantı açıp dolma sarıyorlardı.İçersi tertemiz masalar servis mis gibi.Hanfendiler çok nazik ve insan canlısılar.Yemeklere gelince patetes ve kıyma ile olan ürgüp köfte lezzetliydi yanında kabak çekirdeki eriştesiyle beraber servis ettiler doyurucu ama eşim mantı yedi onunda tadına baktım inanılmaz güzeldi.içli köftesi güzel yaprak sarma mükemmeldi.Fiyatları turistik bölge fiyatlarının çok altında elllerinize sağlık.
Zdd Amd
13.09.2023
TIK TIK Kadın Emeği
Fiyatlar; bölgeye göre uygun,Atmosfer; küçük, sıcak, profesyonel gibi görünen amatör işletme, kalabalık değilse mükemmel ortam oluyorLezzet; Yöresel lezzetleri ortaya karışık denetebileceğiniz kendi el yapımı lezzetler.Küçük mekan olması sebebiyle sirkülasyon sağlamak amacıyla tatlı gelmeden adisyon anında önünüzde, yavaş keyifli bir yemek istiyorsanız hiç uygun bir yer değil, hızlı olsun lezzetli olsun derseniz size göre.
Hamza Şimşek
24.08.2023
TIK TIK Kadın Emeği
Herkese merhaba,Kapadokya’ya gelip buraya uğramadan gitmek asla olmaz. Çok cana yakın ve misafirperverler. Mantısı, kendine özgü köftesi ve eriştesi, hepsi harika ötesi. Özellikle kendi sosları var o kadar güzel ki, 3 kavanoz da eve aldım. Ablalarımızın ellerine sağlık bu lezzetler için.
Müge Kayahan
11.08.2023
TIK TIK Kadın Emeği
Fiyat performansın ötesinde kadın eli değen ve çok güzel işlere imza atan bir oluşum. Kaldığımız 3 gün boyunca gittik. Çok tatlı insanlar. Kayısı tatlısı mükemmel, ürgüp köfte çok güzel. Ellerine sağlık..
Berker Varlık
TIK TIK Kadın Emeği
Girdiğiniz anda kadın elinin değdiğini farkediyorsunuz. Tonton teyzelerin çalıştığı bir mekan.Yemekler lezzetli. Tık tık mantı,kabakçiçekli erişte ve ürgüp köfte( keza ben beğenmedim köfteyi),tatlı olarakta dolaz yedik.Dolaz güzel bir helva çeşidi tavsiyemdir.Çıkarkende mantılarından satın aldık.Bu arada yaprak sarmaları mükemmel biz gittiğimizde kalmamıştı sağolsunlar hemen sarıp birer ikram ettiler. Öğle yemeği için gidebilirsiniz. Hemen aşağısında belediyenin otoparkı var.
Hasan Ali Kulak
TIK TIK Kadın Emeği
Samimi bir ortam. Bir taraftan teyzeler mantı yapıyor bir taraftan yemeğimizi yiyoruz. İnanılmaz lezzetli! Atmosfere hayran kaldık. Artık Ürgüp te vaz geçilmez yerimiz
Ezgi Pehlivan
08.07.2023
TIK TIK Kadın Emeği
Taze açılmış hamurla yapılan tık tık mantı, normal mantı ve yaprak sarma denedik. Hepsi birbirinden guzeldi. Özellikle kendi yapımları olan salçalı sosu çok beğendik ve yemekten sonra satın almadan edemedik. Mekan sahibi emekçi teyzelerin eline sağlık.