Meşhur Unkapanı Pilavcısı Mollahüsrev Mahallesi, Revani Çelebi Sk. İ.M.Ç Çarşısı 1.blok No: 1401, 34134 Fatih

• Üniseks tuvalet
  • Tekerlekli sandalyeye uygun asansör
  • Yalnızca nakit
  • Çek

NECLA KILIÇ
30.09.2023
Meşhur Unkapanı Pilavcısı
Farklı bir lezzet bekliyorsanız yemeyin. Düz pilav ve tavuk. Pilâvda tavuk suyu ya da tereyağ olmazsa olmazımız, burada ikisi de yoktu. Tavuk iyiydi. Kadayıf pek iyi değildi. Doyurucu bir yemekti evet ama çok lezzetli olduğu söylenemez. 4 kişi yedik hepimiz aynı fikirdeyiz.
Osman AKÇA
31.08.2023
Meşhur Unkapanı Pilavcısı
Unkapanı Pilavcısı, gerçekten harika bir yer! Burada yediğim pilav, muhteşem lezzetiyle beni şaşırttı. Pilavın üzerine konulan et, soslar ve baharatlar mükemmel bir şekilde uyum sağlamıştı. Ayrıca, restoranın atmosferi de harikaydı, çok sıcak ve samimi bir ortamda yemek yedim. Servis de son derece hızlıydı ve çalışanlar çok yardımseverdi. Kesinlikle tekrar ziyaret edeceğim bir yer ve herkese tavsiye ederim! Unkapanı Pilavcısı'nı mutlaka deneyin.
Mehmet Sami AKBAŞ
28.08.2023
Meşhur Unkapanı Pilavcısı
Tat olarak çok güzel lezzetli eskiden beri gelirim önceden trafik Işık’larının orada tezgahta yerdik şimdi dükkan oldular. Lezzet yine aynı fakat fiyatları çok yüksek. 3 kişi gidiyoruz 200 tl üstü hesap ödüyoruz.
Erhan Turk Yigit
28.08.2023
Meşhur Unkapanı Pilavcısı
Yani bir gurme değilim ama güzel bir şeye denk gelirsem paylaşmayı seviyorum. Özellikle açken kötü bir şey yeseniz dahi insana enfes gelir ya.. inanın bu pilav hiç bir türlü güzel gelmedi bana. Hem de açtım yani, yine de dedim ki canım pilav çekti hacı.. e açız. bari ünlüsünü yiyelim" dedik ama. gel gör ki bu ne menem bişeymiş böyle. Hem yağ içinde yüzüyor hem güzel değil hem de pahalı yani arkadaşlar. Kötü bir Pilava bu para verilmez. "Meşhur" olma nedeni tamamen PR gibi görünüyor. Boş boşuna yakıt yakıp gitmeyin
Ahmet GÜLTEKİN
27.08.2023
Meşhur Unkapanı Pilavcısı
Birazcık pahalı ama bence yenilmesi gerekn bir pilav ve kuru fasulye tavsiye ederim
Muzaffer Atilla
Meşhur Unkapanı Pilavcısı
Eski tadı malesef yoktu. Önceden severek yiyorduk hatta arkadaşlarımıza tavsiye ediyoduk ama malesef buranın böyle basitleşmesi bizi çok üzdü. Eşimle geldik ve hayal kırıklığıyla dönüyoruz. Birde insanlar sıraya girmişler gerçekten çok şaşırtıcı bir durum normal evde yaptığınız pilav inanın daha güzel. Birdaha asla gelmem.
Oğuz Sarıalioğlu
Meşhur Unkapanı Pilavcısı
Tavuklu pilav ve kadayıf yedik. Mahallenizdeki pilavcıdan daha iyi olmadığına eminim. Kötü değil ama buralara gelmeye değecek bir lezzet yok. Gayet sıradan. Fiyatlar makul.
Berat Öztürk
Meşhur Unkapanı Pilavcısı
Arkadaşlar ramazan ayında herkese sipariş ile koşturuyorlar normalde servise servis ama ramazan ayında masanıza getiriyorlar.
Agâh Beyoğlu
Meşhur Unkapanı Pilavcısı
Sizi meşhur edeni...Kupkuru tavuklarDamakta da hoş olmayan bir tat bırakıyorVe küçücük tabak60₺YANLIŞ DUYMADINIZ 60₺
mediha acaroğlu
Meşhur Unkapanı Pilavcısı
Aksamlari cok guzel oluyor. Ayrani biraz eksi ama biz eksi sevdigimiz icin sorun olmadi. Pilav cok iyi