Yeşil Ev Butik Kır Evi B. Hayrettin Paşa, Eski Foça Asfaltı Caddesi No : 252, 35820 Foça/İzmir

B. Hayrettin Paşa, Eski Foça Asfaltı Caddesi No : 252, 35820 Foça/İzmir

Rüzgar Keşmer
05.10.2023
Yeşil Ev Butik Kır Evi
Bahçe güzel, yeşil bir ortam. Çalışanları güler yüzlü ve ilgili ama yoğun olabilecek günler için biraz daha hazırlıklı olmaları gerekiyor diye düşünüyorum. Yarım saatten fazla bir süre çay servisi bekledik. Çocuk oyun alanı bakımsız. Ahşap kaydırak çürümüş, basamakları eksik. Genel itibari ile memnun kaldık. Ama daha da iyi bir yer olabilir.
Murat Bilginer
03.10.2023
Yeşil Ev Butik Kır Evi
Daha önce burayı ziyaret eden arkadaşın önerisi ile geldik ,kahvaltıda standart yok galiba arkadaşların gösterdiği fotoğraf ve ikramlarla ilgisi yok idi, kahvaltıda verdikleri lezzetli ancak sunum ve porsiyonlarda yeşillik kısmında birseyler eksik temizlik ve çalışanların ilgisi iyiydi
Yana Çağlayan
09.09.2023
Yeşil Ev Butik Kır Evi
Sahipleri tarafından çok sıcak karşılandık, mantısı annemin mantısından sonra yediğim en güzel mantıydı. Çayın yanında ikram ettikleri elmalı kurabiye de bir o kadar güzeldi. Uğramadan geçmeyin derim.
rıza Yasar
25.08.2023
Yeşil Ev Butik Kır Evi
Serpme kahvaltısı güzel .Park sorunu yaşamazsınız ancak ana yol üstü olduğu için araç iniş yada biniş esnasında ufaklık lara dikkat etmeli. Bir de oyun evinin girişin de ve etraf civarında dikenli sarmaşık gül var .Çok dikkat etmeli benim gibi 180 üstü iseniz iki kere dikkat etmelisiniz.Bunun dışında herşeyden memnun kaldık.Ailece gidilmesini tavsiye ederim
Abdullah Ekşioglu
22.08.2023
Yeşil Ev Butik Kır Evi
Tek kişilik kahvaltı 45 TL.Kahvalti bol bol değil ama yeterli.Calisanlari ve işletmecileri çok saygılı ve ilgililer.Kucuk çocuğu olanlar için küçük bir oyun alanı var.Tavsiye ederim
Nesime Kaya
Yeşil Ev Butik Kır Evi
Eşim ve iki çocuğumla birlikte çok nezih bir ortamda kahvaltı yaptık. Hatta ortamı o kadar sevdikki, bir sonraki hafta akşam yemeği için de geldik. Kendilerinin marine ettiği çıtır tavuğa çocuklar bayıldı. Bizde saç kavurma ve köfteye bayıldık. Herşeyden önemlisi içten ve samimi olmaları. Huzurla zaman geçirebileceğimiz ender yerlerden biri Yeşil Ev. Yakında dört tane birbirinden güzel bungalowla konaklama hizmeti de vereceklerini öğrendik. Sabırsızlıkla bekliyoruz.
Nur Bozkurt
Yeşil Ev Butik Kır Evi
Çocukların eğlenceli vakit geçireceği bir yer fakat kahvaltısı çok sirandan ve çeşit olarak az , evde yapabileceğiniz sıradan bir kahvaltı gibi ,umarım o güzergahta olan yerlerde çiçekli köy vasfına ulaşırlar....
alican alim
Yeşil Ev Butik Kır Evi
Çok pahalı .Kişi başı 34 TL. İzmir' de neredeyse en pahalı kahvaltı yapabileceğiniz yer. Hizmet güzel,güleryüzlü,temiz, fakat fiyat her güzel şeyi siliyor. Bir daha gitmem ve tavsiye etmem. Çok yakınındaki iskilip köftecisini öneririm.Adisyon fotoğrafını koymuştum kaldırtmislar.Madem işletmenize güveniyorsunuz böyle yollara başvurmayacaksiniz.Hele ki sahibi olarak sizde burayi açmadan önce ogretmen maaşı ile geçinen birisiyseniz.