Cafer Usta Bolu Dağı Merkez Mah, 81900 Kaynaşlı/Düzce

Sukru Karakaya
06.10.2023
Cafer Usta Bolu Dağı
Ankara dönüşü Bolu Tüneli yerine eski dağ yolunu kullanarak ulaştığımız güzel bir mekan. Et ürünlerini başarılı bir şekilde servis ediyorlar. Fiyatlar ortalama bir seviyede. Kişi başı 200 civarı ödedik. Manzara, hizmet, ilgi ve alaka güzel. Sobaya karşı benim ayrı bir zaafım var.
Begüm Köseoğlu
06.10.2023
Cafer Usta Bolu Dağı
Ankara’dan İstanbul’a giderken mola verip kahvaltı yaptık. Servis hızlıydı. Teras kısmı çok güzel. Manzarası huzur verici. Sucuklarını çok beğendim. Genel olarak olumlu bir deneyimdi. Yine gelirim.
Elif Ayça Yiğit
05.09.2023
Cafer Usta Bolu Dağı
Bolu dağının yamacından harika bir manzaraya karşı güzel bir et mangal yiyebileceğiniz bir yer. 6 parça pirzola ve 6 adet köfteye 670₺ ödedik, et fiyatlarına göre fena değil. Abdesthanesi ve mescidi biraz daha geliştirilebilir çünkü kuytuda kalıyor ve et kokusuna maruz kalıyorsunuz. Onun dışında gayet nezih ve yol üstüne güzel bir dinlenme tesisi denilebilir.
Mustafa UÇAN
13.08.2023
Cafer Usta Bolu Dağı
Tavsiye üzerine özellikle gittiğim mekan, öncelikle servis hızlı geliyor. Sucuk kaburga pirzola ve külbastı yedik hepsi bi birinden güzeldi. Yöreye özgü olduğunu düşündüğüm yoğurt çok lezizdi. Personel ilgili ve naziktiler sağolsunlar. Tekrar yolumuz düşerse Boluya yemek yiyeceğimiz mekan belli artık. Herkesin ellerine sağlık
Kübra Çekic
01.08.2023
Cafer Usta Bolu Dağı
Ailecek gitmiştik harika bir mekan ve köftesi mükemmel uzun yolda dinlenmek için harika bir atmosfer :)
Mesut Yazıcı
01.08.2023
Cafer Usta Bolu Dağı
Gerçekten burası ile ilgili yorum yapmaya gerek var mı yani.Ssla ev dışında köfte yemem" diyen arkadaşlarımı buraya getirip müptelası etmiş biriyim.Pek çok kez özellikle burada yemek için otobandan çıkıp sonra tekrar bağlandığım olmuştur.Not:Salata aşırı soğanlı ve 4 kişilik ortaya yaptırılan salata yetersiz."
Ercument Kaya
28.07.2023
Cafer Usta Bolu Dağı
Bolu dagindaki bazi mekanlara gore hem daha hesapli hem daha lezzetli, her gelisimde memnun ayriliyorum. Temizligi, servisi ve ortamin sicakligi cok cok iyi, bolu daginda tercih edilmesi gereken bir yer
Mehmet Levent
Cafer Usta Bolu Dağı
Kahvaltı ortalama her yerde yiyebileceğiniz, bulabileceğiniz bir Kahvaltı. 2 kişi 400 TL geldi. 440 TL ye çıktık. Ankara 5 yıldızlı otel brunch fiyatı aynen bu.. Bu sebeple bana biraz abartılı geldi. takdir sizlerin
Ömer Metozade
Cafer Usta Bolu Dağı
Cafer usta'da çizik" yedik ve çok beğendik Bolu Ankara yolculuklarında tavsiye ederim yalnız yağlı et sevmiyorsanız çok lezzetli olmasına rağmen hoşlanmayabilirsiniz. Ben hayran kaldım mutlaka tekrar gideceğim."