Gaya Eat & More Kayaköy Mah. Gemiler (Kuyubaşı) Cad. No:39 İç Kapı No:1, 48300 Fethiye/Muğla

Gaya Eat & More | Gaya Eat & More

Kayaköy Mah. Gemiler (Kuyubaşı) Cad. No:39 İç Kapı No:1, 48300 Fethiye/Muğla

Ali Özdeş
13.10.2023
Gaya Eat & More
Konsept olarak çok başarılı fakat yediğimiz hamburger beklentimizin altındaydı. Geçerken uğramak yerine akşam yemeği için değerlendirsek daha fazla keyif alabilirdik sanırım. Akşam yemeği için rezerve yapmakta fayda var.
Hilmi türksoy
12.09.2023
Gaya Eat & More
Alkol alacaksanız güzel ancak yemek kesinlikle tavsiye etmiyorum pişmemiş 2 tavuğa 500 TL verecekseniz tercih sizin
ibrahim şimşek
09.09.2023
Gaya Eat & More
Tatil seyehatinde uğradık tavuklar pişmemişti siparişi vermekte zorlandık menüde yazılan bir çok ürün için elimizde yok dediler ,Servis çok kötü lezzet çok kötüUmarım en kısa sürede müdehale ederler
Ümit AKBAŞ
05.09.2023
Gaya Eat & More
Sakin ve çok keyifli bir alan fakat yorgunluktan mi bilemedim, istenen şeyler bir türlü gelmiyor gidip aliyorsun. Pecete, kızarmis ekmek, bardak vs. Gidip bekleyerek ulaşabiliuorsun.
Fatma Bozkurt
01.09.2023
Gaya Eat & More
İlk kez çaysız kahvaltı servisi gördük. 4 kişi gittik neredeyse 3 kişilik bir kahvaltı servisi vardı. rezervasyonlu gittiğimiz halde çay demlemeyi unuttuklarını dile getirdiler. Defalarca çay istememize rağmen sadece ay çayı demlemeyi unuttuk cevabını aldık. Servisin yavaşlığından hiç bahsetmiyorum Bile. Arkadaşımız masadan kendisi gidip geldi eksiklerimizi almaya. Tüm bunları dile getirdiğimizde de haklısınız kusura bakmayın demekle yetindiler. Neredeyse bir akşam yemeği kadar ücret ödeyip sıfır memnuniyetle ayrıldık. Kayaköyde böyle bir kahvaltı çok üzdü.
Koray Elmas
29.08.2023
Gaya Eat & More
Kayaköy'de hem yemek yiyebileceğiniz hem de eğlenebileceğiniz görüntüsü ve kalitesiyle ön planda olan bir mekan umarım yolunuz düşer :)
Hakan Ünsal
25.08.2023
Gaya Eat & More
Giderken acaba geri mi dönsek diye düşündük yolda ama her şeyin sıradan olacağını düşünürken çok güzel bir mekana denk geldik. Mutlaka denemelisiniz. Sahilde çok fahiş rakamlara kalitesiz bir şeyler yiyeceğinize Ölüdeniz merkeze 13 dk mesafede tepede harika lezzetler makul fiyatlarla sizi bekliyor. Ambians çok çok iyi.
Onur Niğdeli
Gaya Eat & More
Fettuccine bittiğinde tabakta böyle bir yağ birikintisi kalmazdı benim bildiğim . İçindeki tavuk diş ile kesilemeyen/parçalanamayan sadece ezilebilen ve mide asitinin bütün parça halinde eritmesi gereken kıvamdaydı . Mekan güzel fakat yemekleri oldukça kötü bununla beraber işletmeci olduğunu sandığım kişi masalarla ilgilenirken telefonla konuşan biri ve böyle bir servise ilk kez rastladım aynı zamanda çalışanı müşteriler içinde bağırarak azarlıyordu( işletmeci değilse de sorumlu gibi duruyordu ). Yemek bırakma huyum olmadığı yiyeceğe duyduğum saygıdan dolayi yemeğimi bitirdim diyebilirim. Bir daha gitmeyi asla düşünmeyeceğim bir yer tavsiye etmem .
Necati Celil Öztürk
Gaya Eat & More
Kayakoyde otelimize çok yakın bi konumda olduğu için gelip geçerken gördük ve ambiyansina bayılarak girdik. Ne siparis ettiysek memnun kaldık hersey çok lezzetliydi. İlgi çok iyiydi. Genis bir bahçeye sahip. Tekrar gelirsek mutlaka uğrayacağımız bir mekan.