Tatilcan Turizm Sümer, 69081. Sk. Akyüzlüer apt kat:4,no:14, 01150 Seyhan/Adana

Tatilcan Turizm Sümer, 69081. Sk. Akyüzlüer apt kat:4,no:14, 01150 Seyhan/Adana

Tatilcan Turizm - Anasayfa | Yurtiçi, Yurtdışı tur ve tatil tercihinizi erken rezervasyon ile gerçekleştirin, uçak bileti ve otellerdeki promosyon fırsatlarından Tatilcan Turizm ile yararlanın.

Sümer, 69081. Sk. Akyüzlüer apt kat:4,no:14, 01150 Seyhan/Adana

• Gerçek mekanda hizmet
  • Online randevu

Hatice Küçükyanaçi
22.10.2023
Tatilcan Turizm
Hayatımda hiç böyle tur firmasıyla karşılaşmadım kapuzbaşı sellalerine yapılan turda bize bilgi vermeden 6 saat gidiş 6 saat geliş süre süren yolculuğa dolmus ile milleti götürdü şehir içindeki binilen dolmuşlar bile daha rahattır yolda rehber acemi bilgi veremiyor halil beye sıkıntıyı belirttik begenmezseniz sizi şoföre söylerim orda indirtiririm diye çok lakayatsiz konuşma yaptı bizden ücreti lüks otobüslerle tur yapacağını söyleyip dolmuştan beter araba ile turunu yaptı bu bir tur anlayışına sığmamaktadır.Not. Benimle giden tur arkadaşıma yorumu kaldırmamı istemiş günübirlik turu bedava yapacakmış eğer yorumu kaldırmazsam benle olan 4 kişiyi götürüp beni tura goturmemekle ihtar ediyor bana bırak günübirlik balkan turu bile teklif etse ben bu tur şirketi ile geziye çıkmam yorumumda burda baki kalacak 8 temmuz 2018Bugün kü gelen cevaba istinadenTelefonda siz bizzat dediniz begenmediyseniz araçtan inin diye diğerleri tabiî memnun kalır ücretsiz diye onları bedava goturdugunuz gezi beni bağlamaz ben bana yapılan hadsiz konuşmayı ve davranışı bilirim tatilcan tur hayatımda gördüğüm en berbat bir firma
Tulin Ari
30.09.2023
Tatilcan Turizm
Eğer ki,seyyar bir oryantal dans grubuyla gezmeyi tercih ediyorsanız hiç bir sorun yok.Gerek watsaptan,gerekse büroda yüz yüze olan görüşme de,Halil beye tek sorum oldu,sürekli müzik olursa ben katılamam.Ara ara olur cevabını alınca,hafta sonunu kapsayan bir kültür turunda ne kadar olabilirki diyerek maceraya atıldım.Tabiki benle değil ama diğer konuklar arasında ,saç baş yolma seviyesinde medeni tartışmalar oldu. Ayrıca,sabah saatlerinde olmamız gereken Adana'ya 14:30da ulaşabildik bunun nedeni de otobüsteki arızaya gereken mudahelenin yapılmaması.Tur 25 Mart tarihinde yapılan Adana_ Alaçatı turuydu.Bu arada bu tip sorunlar için Kültür Bakanlığı'nın 176 numaralı telefondan yardım alabilirsiniz.Herkese sorunsuz ve huzurlu tatiller dilerim.
Ahmet Metin
10.09.2023
Tatilcan Turizm
Lütfen araç seçerken ses sistemi araç olan araçlarda olsun..gani arabası gibi kapadokya turumuz..müzik desen müzik yok ses sistemi desen o dayok
Terapist Terapist
24.08.2023
Güzel ve ilgili
Aytekin Durmaz (By gezgin 01)
23.08.2023
Tatilcan Turizm
Tatilcan tur ile eşim ve ben 22 temmuz Adana çıkışlı Pamukkale çeşme Alaçatı şirince Efes İzmir Balıkesir Ayvalık Çanakkale ve İstanbul turundan yeni geldik 7 gün 5 gece otel konaklamalı başta otibüsümüz ufak diye biraz kararsız kaldık ama 7 gün boyunca çok güzel bir tatil yaptık.Yeni yerler gördük.kaldığımız otellerde güzeldi.Başta Tatilcan turizm sahibi Halil bey bizimle otobüste Adana'ya gelene kadar ilgilenen Erdal ve mücahit bey rehberlerimiz Selçuk ve Sami bey ile şoförümüz Ahmet beye ayrı ayrı çok teşekkür ederim.Çok güzel bir tatil geçirdik.çok memnun kaldık.Adana da tercih edeceğim ilk firma daima tatilcan olacak.bir dahaki başka bir gezide görüşmek üzere.
Ertugrul Celenk
Daha profesyonel olabilirdi
Nilgün Irkören
Tatilcan Turizm
İlk gezi kararını vermeden önce netten ufak bir araştırma yaptım.Şikayet edilen bir siteye Halilbeyin cevabını gördüm.Benim için cevap vermesi bile değer verip ilgilendiğini gösterir diyerek başladım tatilcan ile gezip eğlenmeye.Katılımcıları ile birebir ilgilenen,ihtiyaçlarını karşılayıp çözüm bulan biri olarak Halil beyi ve tatilcan turizmi kutlarım.3. gezinin sonunda da muhteşemdi herşey.Gezmelere ve gezerken de eğlenmeye devam inşallah.