Nur Gözleme Mahallesi, Rüstem Paşa, Alev Sezer Sk., 54600 Sapanca/Sakarya

sibosko
04.10.2023
Nur Gözleme
Sapanca sahilde kahvaltıcı ararken karşımıza çıktı bu mekan, hava çok soğuktu..Içeri bir girdik sıcacık soba ,çok sakin bir ortam ve mis gibi gözleme kokusu.. Fiyatlar uygun fakat 2 kişilik kahvaltı tabağı almak istediğinizde masadaki kişi sayısı kadar getirebiliyoruz dediler ,o yönden biraz mantıksız geldi ,4 kişiydik ,2 kişi epey gözleme söyledi ama yine de 4 kişilik kahvaltı sipariş edilmek zorundaymış,neyse.. Söylemeden geçemeyeceğim; mekandaki genç bayan epey çalışıyor ,kendisini takdir ediyorum bir saniye bile durmadı ,dinlenmedi ,gözleme açtı ellerine sağlık ,çok lezzetliydi..
Hamza Halil
06.09.2023
Nur Gözleme
Sabah kahvaltısı güzel doyurucu gözlemeleri harika Sabah saatlerinde sakin olması açısından tercih edilebilir bir nokta şimdiden afiyet olsun
DUYGU KÜTÜK
28.08.2023
Nur Gözleme
Açık mısınız diye aradığımda açacağız ama ayrıntılı bişey hazırlayamam diyen bir mekan. Misafirliğe gidiyorum sanki. Gidecekseniz çok zahmet vermeyecek şeyler isteyebilirsiniz (arama saatim 10 varış 11 olacak kendisine belirtildi)
Burcu H.
26.08.2023
Nur Gözleme
Lezzet güzel ama masa düzeni ve temizlik konusunda başarısız maalesef.
kadir gedik
18.08.2023
Nur Gözleme
Menemen söyledik kötü kokuyordu yiyemedim menemen demeye bin şahit lazım bildiğin yumurtalı domates 2 gözleme 1 menemen 2 limonataya 350 tl hesap ödedik akşama kadar mide ağrısı çektik rezillik resmenNot: ben fiyat tablosuna şaşırmadım bu paraya bu kötü menemeni getirdiğinize şaşırdım domates çiğ yumurta çok pişmiş böyle olmaz bu iş bilmiyorsanız ders verebilirim size ayıp bişey değil bilmemek
Melih Rifaioglu
14.08.2023
Nur Gözleme
İstanbul'dan sabahtan çıkıp Sapanca'ya geldik, yorumlar fena değil diye ve canımız gözleme çektiği için burayı seçtim. Her şey şahaneydi, muhlama ve gözleme yedik, kesinlikle tavsiye ederim.
Fatih Hasanoglu
12.08.2023
Nur Gözleme
Gözlemesi güzel kaşarlı özellikle zaten sadece onu yedim servis hızlı. Bu arada 10 yıl öncede aynı abla işletiyor du yine aynı şaşırdım. Ortalama bir mekan tavsiye ederim.
Meltem Şeyma
10.08.2023
Nur Gözleme
Istanbul ankara dönüşü butun sahil yolunu gezip kahvalti için girdigimiz sirin ve insanin kendini rahat hissettigi bir mekan. Sahibeleri Nur Hanım tamamen müşteriyi musteri gibi degil gelmis misafir gibi goren ve icinizi ısıtan ikramlarla memnuniyetinizi saglayan biri. Ozellikle annesinin yaptığı receller efsanee. Bu devirde bu sekilde memnuniyet odaklı oldukları icin tesekkurlerimizi sunuyoruz.