SEFERTASI 04 PANSİYON Kurtoğlu, Ahmet Sk. No:4, 16360 Yıldırım/Bursa

F DF
07.10.2023
SEFERTASI 04 PANSİYON
Esnaf burada kalanlara karşı dolmuş, sürekli hakaret, park problemi yaratma, tehdit etme davranislari var. Pansiyonun önünde bulunan lastikleri kaldirmak mumkun olsa en azindan arabayi oraya park eder milletin de lafini cekmek zorunda kalmazdik.
Gürkan Güney
03.10.2023
SEFERTASI 04 PANSİYON
Konumu çok iyi. Yeşil türbe ırgandı köprüsü gibi tarihi yerlere çok yakın. Çok yeni bir bina olmadığından lüks hotel konforu beklemeyin ama kesinlikle kalınabilir bir yer. Hem temizlik anlamında hem de işletme sahibi Eren bey gayet nazik yaklaşımıyla gönül rahatlığıyla kalabilirsiniz.
Hafız Bey
24.09.2023
SEFERTASI 04 PANSİYON
Pansiyonda 3 gün konakladık ve memnun kaldık. Bursayi görüp gezmek isteyen aileler için çok uygun bir yer tarihi mekanlara yakınlığı hasebiyle tercih edilebilecek lokasyonda.İsletme sahibi Eren kardeşimizin mutevazi kişiliği takdire değer.
burak karatepe
17.09.2023
SEFERTASI 04 PANSİYON
Merkeze yakın ve konforluydu. Görevliler çok ilgili ve yardım severdi çok yardımcı oldular teşekkür ederim
Şeymanur ÖKSÜZ
14.09.2023
SEFERTASI 04 PANSİYON
Eren bey gerçekten çok ince düşünceli ve ilgiliydi. Temizlik için de şüpheniz olmasın. Son derece temizdi.
Ci Dem
07.08.2023
SEFERTASI 04 PANSİYON
Cok begendik merkezde her yere yakin ilgili ve samimiler gezilcek yerler konusundada destek oldular tesekkurler
Emre Kaymak
06.08.2023
SEFERTASI 04 PANSİYON
Kısa Bursa tatilimizde, 5 kişilik ailemizle burada konakladık ve çok da memnun kaldık. Merkezi konumu, çarşıya ve tarihi yerlere yakınlığıyla konumu çok iyi. İşletme sahibi Eren Bey’e de ayrıca teşekkürlerimizi iletiyoruz, konakladığımız gece bizim ve çocuklarımızın rahatlığı için elinden geleni yaptı. Biz çok memnun kaldık, ailece konaklamak için yer arayanlar hiç düşünmeden SEFERTASI 04’ü tercih edebilirler.
ahmet mutago
03.08.2023
SEFERTASI 04 PANSİYON
Çok memnun kaldık.İnanılmaz ilgililer ve çok temiz bir işletme. Çok uzun zamandır Bursada tercih ettiğim tek işletme.Herkese tavsiye ederim konaklayacak bir yer arıyorsanız hiç düşünmeden gönül rahatlığıyla burada konaklayabilirsiniz.
N. DERELİ
SEFERTASI 04 PANSİYON
Eren bey’i tam bayram öncesi aramama rağmen çok güzel ilgilendi. Gerek pansiyonun konumu gerekse diğer ilgi alaka gerçekten çok güzeldi. Bursa’ya iki kere geldim ikisinde de Sefertasi pansiyonda kaldım ikisinde de çok memnun ayrıldım
süleyman mavuş
SEFERTASI 04 PANSİYON
2 kişi olarak yeterli lakin biz çocuğum ile birlikte 3 kişi olarak kaldık sonuçta öğlene doğru çıkıp gezip akşam saat 21/22:00 gelip bir duş alıp yorgunluktan yatıyorsun zaten benim için ideal di oda ve salon olarak iyiydiAli Eren beye de ilgi ve alakasından dolayı Teşekkür ediyorum Tavsiye ederim konum olarak her yere yürüme mesafesinde