Dubai Ekspres Vize Merkezi | Express Dubai Vizesi Küçükbakkalköy Mh. Dudullu Cd. No:23-25 Brandium Residence Ataşehir D:R4 Blok, 34750 İstanbul

• Çarşamba24 saat açık

Tuğçe SAYGUN
21.10.2023
Dubai Ekspres Vize Merkezi | Express Dubai Vizesi
Eşimle beraber planladığımız tatilimiz az daha vizemiz olmadığı için mahvolacaktı. Uçak biletleri, otel rezervasyonu derken bir tek vizeyi unutmuşuz. Neyse ki express vize başvurusunda bulunduktan birkaç saat sonra vizelerimiz onaylandı. Teşekkürler!
Özkan Erdal Saygun
29.09.2023
Dubai Ekspres Vize Merkezi | Express Dubai Vizesi
Dubaiye vize gerektiğini bilmediğimiz için seyahat günü resmen ortada kalmıştık. Acil express vize başvurusu yaptık ve 5 saat sonra vizelerimiz teslim edildi. Çok memnun kaldık. Kredi kartına taksitli ödeme seçeneğinin olması da ayrı bir güzellik. Tüm yardımlarınız ve ilgi alakanız için gerçekten teşekkür ederim.
Qeys Yusifzade
22.09.2023
Dubai Ekspres Vize Merkezi | Express Dubai Vizesi
Gece saatlerinde basvuru yapdim sabaha hazir oldu tamamen super
Orhan Aslan
31.08.2023
Dubai Ekspres Vize Merkezi | Express Dubai Vizesi
Express vize başvurusunda bulundum ve 45 dakika içerisinde vize başvurum onaylandı. Web sitelerinde bile 2 ile 10 saat arasında sonuçlanır yazmalarına rağmen benim başvurum ödemesini gerçekleştirdikten 45 dk sonra onaylandı ve vizem tarafıma eposta ile gönderildi. Her aşamada sms ile bildirim de aldım. Sayenizde uçak biletim yanmadı. Çok teşekkür ederim. Herkese tavsiye edeceğim.
TOLGA ŞENER
31.07.2023
Dubai Ekspres Vize Merkezi | Express Dubai Vizesi
Vizemiz kısa süre içerisinde çıktı, emeği geçen kişilere teşekkür ederiz
Vildan Temizoğlu
31.07.2023
Dubai Ekspres Vize Merkezi | Express Dubai Vizesi
Eşimle beraber balayımız için dubai vize başvurusu yaptık. Vizelerimiz sorunsuz bir şekilde onaylandı. Gerçekten memnun kaldık. Sms ve email ile her aşamada bilgi mesajları geldi. Bundan sonraki tüm vize başvurularımızı buradan yapacağız. Teşekkürü bir borç biliriz.
Kozmetik Ürün
Dubai Ekspres Vize Merkezi | Express Dubai Vizesi
Fuar için Dubai'ye gidecektik. Havalimanına gittiğimiz zaman vizemizin olması gerektiğini, aksi halde uçağa binemeyeceğimizi öğrendik. Hemen bir araştırma yaparken Express vize hizmetinin olduğunu gördük ve başvurduk. Vizelerimiz 1 saat 20 dakika içerisinde onaylandı. Gerçekten express bir hizmet aldık. Sonsuz teşekkürler.
Mustafa Kalaycı
Dubai Ekspres Vize Merkezi | Express Dubai Vizesi
Birleşik arap emirlikleri vizesi başvurumuzu buradan yaptık. Kimseyle muhatap olmaya gerek kalmıyor. Herşey site üzerinde açık bir şekilde anlatılmış ve gerek dubai vize ücretini kredi kartı ile online olarak taksitli bir şekilde ödeyebilmek, gerekse başvuru takibini yine online yapabilmek çok büyük bir güzellik olmuş. Teşekkürler.
Murat Aslanoğlu
Dubai Ekspres Vize Merkezi | Express Dubai Vizesi
250 TL inceleme ücreti, 60 TL. online başvuru ücreti olduğu işlemlere başlanmadan ilk sayfada açıkça belirtilse etik olurdu. Kaça geliyor o zaman bu vize ?