Aker Altı Eylül, Çiğdem Sk. No:5, 10100 Balıkesir Merkez/Balıkesir

Gamze Koparan
22.10.2023
Aker
Fiyatları çok uygun, köfte ve tavuk şişi oldukça lezzetli. Porsiyon söylediğinizde önden ikram olarak çorba geliyor. Tek sıkıntısı mekan bakımsız ve temiz değil
Aslı Yılmaz
13.10.2023
Aker
Her şey çok güzeldi. Piliç şiş ve karışık ızgara yedik fiyatlar çok uygun ve lezzetli. Çorba çiğköfte ikram. Teşekkürler.Tesadüfen bulduk. Cok sakin guzel ve serin bahçesi
Sezai evşen
23.09.2023
Aker
Sabah kahvalti yapabilecigimiz bir mekan bulurum umuduyla yorumlara bakarken şaşırdim,,kimileri yerden yere vuruyor kimileri iltifatlar ediyor bu durum çok çeliskiye düşürdü,,gitmek yada gitmemek arasında kararsız kaldım.. kötü yapılan yorumlar daha iyi bir hizmeti ve kaliteyi yaratır ard niyetli olunmadiği sürece...gerçekten hizmet kusuru olan bir mekan her zaman kaybetmeye mahkumdur....sunulan hizmetde kusur varsa bunun mazereti olamamali...eleştiriler doğruyu ve kaliteyi ortaya çıkarır ...kolaylıklar diliyorum
Şengül Kırhan
23.08.2023
Aker
İşyerindeki arkadaşlarla birlikte öğle yemeği için gitmiştik kalabalık bi grup olduğumuz için önden sipariş vermiştik geldiğimizde hazır olsun diye önden söylenmesine rağmen istemiş olduğum piliç şiş hiç pişmemiş resmen ocağı gösterip çekmişler yanımda oturan arkadaşlarım bile farketmiş çiğ eti tabağa koyup getirmişler demişti kısacası beğenmedim başarısız
Serkan Terim
21.08.2023
Aker
Hizmet sıfır. Izgara geldi yedik sonra pilav geldi. Salatanın yagı vs hiç birşeyi yoktu kesinlikle tavsiye etmem boşa para verdik...
ercan aydin
26.07.2023
Aker
Tarihi bir mekan mutlaka görün. Lezzet ve güler yüzlü bir sunumun sonunda uygun bir hesapla ayrilacaksiniz.
Rıdvan Erkek
Aker
İftar için 8 kişilik arkadaş grubumuz ile gittik.Çorbası güzel ,çiğ köfte çok güzel,pilavı lezzetli, tavuk şiş güzel,et şiş güzel ,köfte lezzetliydi,son olarak verilen sucuk müthiş kötüydü.Hayatımda yediğim en kötü sucuk.Mideleri mahvetti zaten sahura kadar kendimize gelemedik.Bu menüde o sucuğun yeri yok.Onun yerine köfte artırılabilir.
Selamettin ilker Girgin
Aker
Bu mekanın kahvaltısı gerçekten harika! Çeşitlilik açısından oldukça zengin bir menüsü var ve her bir detay doğal malzemelerle özenle hazırlanmış. Peynir çeşitleri, taze sebzeler, reçeller ve simitler gerçekten lezzetliydi. Ayrıca içecek seçenekleri de oldukça çeşitliydi, özellikle taze sıkılmış meyve sularını çok beğendim.Kahvaltı yaparken çalışanların güler yüzlü ve ilgili olması da ayrı bir artıydı. Hizmetleri hızlı ve etkiliydi, her isteğimize anında cevap verdiler. Kendimizi rahat ve hoş bir ortamda hissettik.Bu mekanda kahvaltı yapmak gerçekten keyifli bir deneyimdi. Hem sağlıklı hem de lezzetli bir şekilde güne enerjik bir başlangıç yapmak isteyenler için tavsiye ederim. Burada geçirdiğim zamanı gerçekten değerli hissettim ve tekrar ziyaret etmeyi düşünüyorum.Harika bir kahvaltı deneyimi için bu mekanı tercih etmenizi şiddetle öneririm. Doğal malzemelerle hazırlanan lezzetler ve güleryüzlü hizmetleri sizi memnun edecektir.
VULADA BUTİK OTEL
Aker
Mekan olarak bayağı eski nostalji bir yerKeyf veriyor sakın bir yer biz akşam yemeği yedik doyurucuydu hizmette küçük aksamalar oldu buna rağmen personel iyi niyetli samimiydılarBiraz daha özen gösterilirse harika olur
hasan Irkılata
Aker
Tesadufen geldim ama gayet memnun kaldim ortam harika kahvalti başarılı urunler lezzetli