Çanakkale Truva Turizm Güzeltepe, Fatih Sultan Mehmet Blv No:18, 34060 Eyüpsultan/İstanbul

Çanakkale Truva - Otobüs Bileti | , Otobüs Bileti

Güzeltepe, Fatih Sultan Mehmet Blv No:18, 34060 Eyüpsultan/İstanbul

Oğuzcan Çeliktas
05.10.2023
Çanakkale Truva Turizm
Alibeyköy den bu sabah 9.15 Keşan arabasına binecektim yetkili o zot surat adma dedim kaç numaralı perondan kalkıyor bana perondan kalkıyor diyor kaç numaralı diyorum bana hâlâ peron diyip bağırıyor otobüsten yana bi sıkıntı yok ama eleman tam dayaklık.
Aydın Bozacı
03.10.2023
Çanakkale Truva Turizm
Hiç bir puanı hak etmiyor kazançları uğruna şehirlerdeki servislerini bile ya azaltmışlar yada kaldırmışlar.bu halk duyarlı olanlar bunları görüyorlar.
Nuket Dal
26.08.2023
Çanakkale Truva Turizm
Çanakkale Truva Turizm araç şoförleri ve muavinler gayet iyiydi ancak bozcada dönüşü geyikliye otogara geldiğimizde dönüş biletimiz 17.30 alındığı halde 18.30 da kalkacak bilgisi verildi açıkçası bununla ile ilgili herhangi bir mesaj ya da tel ile bilgi verilmedi otogarda görevliye hadi bir saat once geldik o neyse ya 16.30 da kalksaydı biz ne yapacaktık böyle bir değişiklik nasıl bildirilmez dedıgımızde kendisi de bilgi geçilmemesine çok şaşırdı bu çok buyuk bir eksi bizim için onun harici dönüş yolunda otoban yerıne sahil serıdınden dönüş yapıldı ve yol boyu yolcu alındı tabiri caizse dilenci vapuru gibi dura kalka istanbul a vardık bu yolculuğu oldukça yorucu ve bitmez kıldı
esra özlü
15.08.2023
Çanakkale Truva Turizm
2 gün boyunca aramama rağmen telefon çalıyor ancak açan yok bilet için sefer sormak için otogara gitmek gerekiyor madem acmayacaksiniz oraya eletisim numarası koymayın!
Onur Barış Tolga
04.08.2023
Çanakkale Truva Turizm
Her zaman kullandığım bir şirketti fakat internet sitelerinden bir türlü bilet alamıyorum. 3 farklı tarayıcıdan ve telefondan denedim ama alamadım. İstanbuldaki 3 farklı şubesini aradım açmadılar. 180 liraya bilet satıp verdikleri hizmet bu...
Ertan Turnalı
Çanakkale Truva Turizm
Truva Varan Turizm Mükemmel Hizmet Vermektedir İstanbul Balıkesir Edremit, Edremit İstanbul Seyahatlerimi Güvenli Bir Şekilde Yapıyorum Tüm Çalışanlarımıza Çok Teşekkür Ederim
Nilgün Tuna
30 yıldır kullandığım ve memnun kaldığın tek truva turizim
Fevzi Ynk
1 saattir servis bekliyoruz ve hayla gelmedi ilgilenen yok tavsiye etmiyorum
Mesut yağan
Çanakkale Truva Turizm
İşini güzel yapan insanlar saitinde kalkış ve ve dikkat li şoförler