Leylek Kahvaltı Gözleme Gölyazı, Çınar Sk No:7, 16110 Nilüfer/Bursa

Mustafa EROL
08.10.2023
Leylek Kahvaltı Gözleme
Saçma sapan fiyatlar ilgisiz garsonlar canınızı sıkmak istiyorsanız çıkın çıkın gelin. Hayatımda yediğim en kötü serpme kahvaltı. Yıkanmamış salatalıklar hazır peynirler ile doğal mı doğal serpme kahvaltı yapabilirsiniz.
A. VAROL
26.09.2023
Leylek Kahvaltı Gözleme
Gölün yanı başında bir mekan. Bol patatesli gözleme istedim ve bol bol patatesli bir gözleme getirdiler. Tam not aldı benden. Dinlemek ve gölü seyretmek için oturulabilir
Erkut Yay
18.09.2023
Leylek Kahvaltı Gözleme
Küçük köyün güzel yemek yemek için uğrayacağınız noktalardan biri. Biraz lezzeti eksik yemeklerin ancak sebebi nedir çözemedim. Yalnız erkek tuvaleti nedir öyle yahu. Tam merdivenin altında olmasına mı itiraz edeyim, tuvalet kapısınıa sıfır yerleştirdiğiniz klozetine mi itiraz edeyim, yoksa çıkınca bi elimizi yıkayacak lavabo olmamasına mı itiraz edeyim. Allah aşkına onu çözün bi işletme olarak!
Serdar Güzel
11.09.2023
Leylek Kahvaltı Gözleme
Tek kelimeyle ha-ri-ka ! Mehmet Bey’in güleryüzlü samimi işletmeciliği, Fatih Bey’in samimi tavrı , çalışanların ilgisi. Haftaiçi çok yoğun olmayan bir vakitte geldik , akşam yemeğini yedik fiyatlar gayet makul. Yemek sonrası işletmenin teknesiyle köyün etrafında çok güzel bir gezi yaptık Mehmet beyin rehberliğinde. Gölyazı güzel bir yer ancak bizim için daha güzel olduysa bu işletme sayesinde. Bir daha gelmek için dört gözle bekliyorum.
Ayse Pek
11.09.2023
Leylek Kahvaltı Gözleme
Yayın balığı piimeden geldi, kerevit cızlama soğuk ve taze değil ayrıca iyi temizlenmemiş. Yemek için gelinecek bir yer değil. Ayrıca bizden önce kalkanlardan arta kalanlar alındı fakat masa silinmeden servis açıldı. Wc leri hakkında yorumada gerek yok elbette anlayın siz.
Meral Çetin
Leylek Kahvaltı Gözleme
3 kişilik serpme kahvaltı söyledik ortaya asla 3 kişilik değildi ekstra menemen söyledik menemende domatesi aradık görselini yükleyeceğim 3 kişilik serpme kahvaltıya kişi başı fiyatı olana gözleme seçeneği iki adet getirildi gibi gibi bir daha gelirsek tavsiye edermiyiz asla gelecek olanlarda düşünsün
D. S.T.
Leylek Kahvaltı Gözleme
Gözleme,çay,ve cheesecake aldık.çikolatalı gözleme çok güzeldi.çpk beğendim.manzara da çok güzeldi.hem de güzel esiyordu.servis elemanları biraz asık suratlılar artık havadan mı yorgunluk mu bilemiyorum.bir de kadınlar tuvaletine oturulmuyor bile çok kötü kapaği yok.neden tamir ettirmezler ki anlamıyorum.o dükkana yakışmamış.
Esra Erdemi
Leylek Kahvaltı Gözleme
İzmir'e giderken yol üzeri uğrayıp gözleme yedik ve gayet memnun kaldık.Calisanlar guleryuzlu ve ilgiliydi.
ibrahim atmaca
Leylek Kahvaltı Gözleme
2 kişilik serpme kahvaltı rahat rahat yetti. Hizmet güzel ve lezzet iyiydi. Su ve kahve fiyatları daha uygun olabilirdi diye düşünüyorum.