Vita Cave Suites Yukarı, Tahir Bey Sk. No:18, 50650 Ortahisar/Ürgüp/Nevşehir

Vita Cave Suites

vitacavesuites.com Premium Parking Page | Check out {0} domain's premium park page. See {1} domain extensions and alternatives for sale and buy if you wish.

Yukarı, Tahir Bey Sk. No:18, 50650 Ortahisar/Ürgüp/Nevşehir

• Aynı gün teslimat
  • Tekerlekli sandalyeye uygun asansör
  • Yalnızca nakit
  • Mağazadan teslim alma

Semih akşen
12.10.2023
Vita Cave Suites
Eşimle beraber 3 gece konakladık. 10 numara beş yıldız bir ilgi alaka güler yüz ile karşılandık. Çalışanların ilgi ve alakası çok iyiydi. Otel yeni açılmış odaları çok güzeldi temiz ve ferah bize iyi bir tatil fırsatı sundukları için çok teşekkür ederim. Kahvaltı yeme içme konusunda oldukça kaliteli ve lezzetliydi.Bir sonraki gezimizde mutlaka tekrar kalmayı düşünüyoruz.
Cappadocia Explorer
27.09.2023
Vita Cave Suites
Otel konumu çok güzel. Önünde ücretsiz otoparkı mevcut, ulaşımı kolay. Çalışanlar çok ilgili ve kibar. Konum olarak 5 yıldızı hakkediyor. Ortahisar kalesi manzarasıyla terasında kahvenizi yudumlayabilirsiniz. Ferah ve temiz odalara sahip. Oda hizmeti profesyoneldi. Personelin girişten çıkışa kadar her adımda misafirperverlikleri ve yardımseverlikleri beni etkiledi.
Mecit YILMAZ
17.09.2023
Vita Cave Suites
Otelde 3 gece 4 gün harika bir zaman geçirdik. 106 numaralı odada kaldık ve odanın büyüklüğü gece uyurken insana ayrı bir ferahlık veriyor. Gece pencere açık uyuduğumuz zaman dahi oldu ve kendimizi hiç güvensiz bir durumda hissetmedik. Otel merkezi bir konumda yer alıyor. Eğer aracınız var ise istediğiniz her bölgeye rahatlıkla ulaşım sağlayabilirsiniz. Aracınız yok ise çarşıya yürüyerek 5dk gibi bir sürede ulaşabiliyorsunuz. Otel yönetimine göstermiş oldukları misafirperverlik için çok teşekkür ederiz. Bizim için çok güzel geçen bir tatil oldu.
seymoli b
03.09.2023
Vita Cave Suites
Bayıldık. Yeni açılmış çok güzel bir otel. Odalar on numara. Zaten yeni olduğu için her şey tertemiz. Çok sevdik 2 gece kaldık keşke daha fazla kalabilseydik. Ortahisarda otel ürgüpe de yakın nevşehir merkeze de 15 dk. Sabah kahvaltıları açık büfe ve çok güzel. Her ürün kaliteli ve yenilebilir. Hatta brifing olarak dönüşte yaptık keşke akşam yemeği de olsa diye ama butik bir otel olduğu için yemek işi biraz zor oluyormuş. Ama ekstra ücretle de olsa kahvaltı kalitesinde akşam yemeği çıkarsalar bu otelin üzerine tanımam. Çalışanlar güler yüzlü. Araba park yeri çok iyi. Tek bir sıkıntı yaşadık. İlk kaldığımız gece sıcak su da sıkıntı oldu. Ona bir çözüm üretilmeli.
gökhan gümüşcan
18.08.2023
Vita Cave Suites
Arkadaşlarla 2 gece 3 gün ailecek konakladık.Otele girdiğimiz ilk andan itibaren Güleryüz ve samimiyetle karşılandık.Otel yeni , odalar tertemiz , kahvaltı kaliteli herşey çok güzeldi.Ahmet bey ve çalışanlara çok teşekkür ederiz .
Demet Demir
Vita Cave Suites
Otelin konumu çok güzel Ortahisar manzaralı çok nezih temiz ve kaliteli bir otel. Çalışanlar çok ilgili ve güleryüzlüler gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim. Biz superior odada kaldık gayet geniş ferah bir taş odaydı içerisinde jakuzisi vardı. Kahvaltısı açık büfeydi ve çeşitliliği çok fazlaydı çay kahve portakal suyu gerçekten istediğiniz herşey vardı gerçekten biz çok memnun kaldık çok teşekkür ediyorum kendilerine.