Mudurnu Ekmek Teknesi Seyrancık, Demirciler Cd. No:44/01, 14800 Mudurnu/Bolu

Mert Kara
15.10.2023
Mudurnu Ekmek Teknesi
Mekan çok güzel, burda yediğim atomu başka hiçbir yerde yemedim gerçekten 2 tane yedim ve dedim ki keşke midem daha büyük olsa da daha fazla yiyebilseydim.. istanbula dönerken yanımıza da yolluk alıyoruz.
Burhan Furuncu
15.09.2023
Mudurnu Ekmek Teknesi
İlk kez bir işletme için yorum yazıyorum. Çünkü gerçekten yorumu hak eden bir lezzet. Bende yorumları okuduktan sonra geldim. İyi ki gelmişim. Görünüşe aldanmadan rahatlıkla yemek yiyecebileceğiniz bir mekan. Osman usta temiz çalışan, eli lezzetli, muhabbetli, güler yüzlü. Esnaf nasıl olunurun çok güzel bir örneği. Eline sağlık Osman usta.
Ali Gunay
26.08.2023
Mudurnu Ekmek Teknesi
Atomu harika yolunuz düşerse mutlaka denemenizi tavsiye ederim. Menüde olmamasına ragmen Oğlumun dürüm isteğini geri cevirmeyerek çok güzel bir dürüm hazırladı ellerinize sağlık.
Eda ATLYLD
06.08.2023
Mudurnu Ekmek Teknesi
Yorumları okuyarak geldiğimiz, sonrasında da tüm yıldızları hakettiğini düşündüğümüz , küçük ama efsane lezzetlerin olduğu işletme.Teşekkür ederiz (oğlum işletme sahibi Osman abisini çok sevdi.buradan selamlar)
serdar erdag
31.07.2023
Mudurnu Ekmek Teknesi
Sahibi Osman bey müşterileri ile oldukça ilgili, tabak servisi olmadığı halde küçük kızımız için tabak servisi acti.Tavuk, yarim porsiyon köfte ve kokoreç yedik , hepsi çok lezzetli idi.3 ayran ,3 su ve 2 ser bardak çay ikrami aldik. Hepsine 90tl verdik, bu zamanda çok makul bir fiyat.Mudurnu dan yolu geçenlerin uğramasını şiddetle önerdiğim bir işletme.
AHMET KOÇ
28.07.2023
Mudurnu Ekmek Teknesi
Abant tatilimizde Ankara'dan gelmişken Mudurnu'ya da bir uğrayalım dedik. Mudurnu ile alakalı uzun zaman geçse de aklımızdan çıkmayacak şey Osman Bey'in kokoreçi oldu. Mudurnu'daki lokantalar hakkında sıfır bilgiyle, sadece internette Mudurnu ilçesinde en yüksek puana sahip lokanta olması sebebiyle Mudurnu Ekmek Teknesi'ni seçtik. Kokoreç'in de olması bizi cezbetti. Şahsen Ankaralı olarak Kokoreççi Hacı'nın üstüne kokoreç yapan tanımam. Üstelik sebzeli kokoreçi de hiçbir zaman sevememiştim. Ama buradaki kokoreç sebzeli olmasına rağmen, o kadar iyi bir lezzet dengesine sahip ki ben ve eşim bayılarak yedik. Keşke bu müessese Ankara'da olsa da sık sık uğrama zevkine sahip olsak dedirtti resmen. Sahibi Osman Bey de hoş sohbeti, alçakgönüllülüğü, kokoreç işindeki ustalığı ve en önemlisi işine saygısı ile hafızamızda yer etti. İnşallah tekrar uğramak nasip olur. Ustama hayırlı kazançlar diliyorum.
Esma Aktuğ
27.07.2023
Mudurnu Ekmek Teknesi
Her sene geliyorum ve beğenerek yiyorum. Kokoreçi çok lezzetli, güler yüz ve hoş sohbet için teşekkür ederiz. :)
ESRA TÜRKYILMAZ
Mudurnu Ekmek Teknesi
Dükkan sahibinin ilgisi ve özeni çok iyi. Biz ekmek arası kokoreç ve atom adı verilen karışık et köfte sucuk tavuk ızgaradan oluşan menüsünü deneyimledik, oldukça lezzetliydi. Mudurnu yo yola düşenlerin yemek yemek için kesinlikle uğraması gereken nokta.
Şeyda Akkaya
Mudurnu Ekmek Teknesi
Ankara'dan günübirlik gezimiz sonrası yediğimiz Atom efsane bir lezzetti, burası Ankara'da da olsa sık sık uğrayacağımız bir yer olurdu; ilgi, alaka çok iyiydi.