MADRADAN Et Mangal Steak Kahvaltı Karaağaç, İzmir Çanakkale Yolu No:7859, 10720 Gömeç/Balıkesir

Sınırsız Web Hosting | Türkiye’nin Hosting Markası | Natro.com |

Karaağaç, İzmir Çanakkale Yolu No:7859, 10720 Gömeç/Balıkesir

• Hızlı servis

Burak yalçın
02.10.2023
MADRADAN Et Mangal Steak Kahvaltı
Önceki yorumları da okudum, ancak maalesef geçen haftasonu akşam yemeği için gittiğimde memnun olmayarak ayrıldım. Bize mi öyle denk geldi bilmiyorum ama garsonlar soğuk ve ilgisizlerdi. Bunun dışında fiyatların çok yüksek olduğunu düşünüyorum. Bu durum İstanbul'la kıyaslanmaması gerektiğini düşünüyorum. Son olarak ciğer şişi iyi değil maalesef.
RECEP GÜDEN
29.09.2023
MADRADAN Et Mangal Steak Kahvaltı
Hizmet kalitesi iyi ve yemekleri oldukça lezzetli.Yol üstünde et yiyebileceğiniz guzel bir işletme.Keyif aldık.
Aybegüm Teneş
23.09.2023
MADRADAN Et Mangal Steak Kahvaltı
Edremite geçerken her seferinde uğruyoruz. İçerisi tertemiz,etleri cok taze ve lezzetli. Tek kusur duzgun hardal olmamasi. Yazın bahçesi püfür püfür esiyor. İç mekanı da cok yüksek tavanlı ve havadar. Oyun parkı da var.
Korhan Kor
14.08.2023
MADRADAN Et Mangal Steak Kahvaltı
Madradan Restoran, ailecek gittiğimiz ve oldukça etkilendiğimiz bir deneyim yaşattı. Lezzetli ve özenle hazırlanmış yemekleriyle bizi tam anlamıyla memnun etti. Öncelikle, atmosferi sıcak ve samimi. Girişten itibaren personelin güler yüzü ve misafirperverliği ile karşılandık. Masa düzenlemesi ve dekorasyonu da oldukça dikkat çekiciydi. Menü çeşitliliği konusunda da oldukça başarılılar. Servis hızı konusunda da hiçbir sıkıntı yaşamadık. Garsonlar her zaman ilgili ve yardımseverdi. Yemeklerimiz istediğimiz şekilde hazırlandı ve sıcak servis edildi. Son olarak, fiyat/performans açısından da beklentilerimizi karşıladı. Kaliteli malzemeler kullanmalarına rağmen fiyatlar makul seviyede ve verdiğimiz paranın karşılığını fazlasıyla aldığımızı düşünüyoruz. Burayı herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.
akın şahin
30.07.2023
MADRADAN Et Mangal Steak Kahvaltı
Kapıda sonradan müdür olduğunu öğrendiğimiz şahıs yüksek sesle et yemeklerinden bahsederek içeri girmemize rağmen bize ‘merhaba’ bile demedi ve et reyonunu çıkarken tesadüfen gördük. Kimse bize yönlendirme bile yapmadı anlayacağınız mekan güzel ama yönetim 0 ‘sıfır’.
ilhan ramoglu
MADRADAN Et Mangal Steak Kahvaltı
Kahvaltı lezzetli ve yeterliydi. Sakin rahat bir mekan. Öğlen yemeği deneyimi olmadı. Bir daha yolum düşse tekrar uğrarım. Benim için önemli bir kriter.
Unzile Avcı
MADRADAN Et Mangal Steak Kahvaltı
Personel kadrosu ve verdiği hizmet çok hoşumuza gitti çok kalitelilerdi, biz et ürünleri yedik ve lezzet konusunda tam puanı hakediyor tekrar yolumuz düştüğünde mutlaka uğrayacağımız mekanlardan biri tüm çalışanlarınıza burdan tekrar tekrar teşekkür ederiz :)
Mehmet Taştan
MADRADAN Et Mangal Steak Kahvaltı
Atmosfer güzel personel ilgiliYiyecekler: denediklerimiz makarna çok kötü şahsi fikrim et mangalcının makarna yapmaması çok daha iyi olur Adana kebap yanmıştı Alinazik kuzu etinden yayılmıştı etten çok yağ vardıAnlayacağınız vasat
Bu Sorumluluk Benim
11.07.2023
MADRADAN Et Mangal Steak Kahvaltı
Yemeklerin gelmesi biraz uzun sürüyor atmosfer olarak güzel çocuklar için de uygun bir mekan fiyat ortalaması olarak bir tık pahalı ikramlıklar lezzetli tavsiye edilir