Ciğerci Apo&bahattin Cami Şerif Mah. 5209. Sok. Ziya Erdem İş Hanı, 33300 Akdeniz/Mersin

• Çarşamba24 saat açık

“DrO_zzy” Oğuz
19.10.2023
Ciğerci Apo&bahattin
Ciğerci Apo'nun seyyar satıcılik sonrası açtığı ilk dükkan, yıllardır aynı yerde hizmet veriyor. Bence lezzet olarak da belirli bir prosedürü korumakta. Geldikçe uğrarım, çarşıya yakın. Denize yakın, mersin merkezde işiniz varsa gidebilirsiniz. Mezeler ve çaylar ikram, ciğer 10 şiş porsiyon 120 TL güncel fiyatı...
şerif gökce
12.10.2023
Ciğerci Apo&bahattin
İlk defa girdim ama ilgi alaka gerçekten çok güzel temiz bir işletme en güzeli torunuma hemen mama sandalyesi geldi. Çalışanlar ilgili devamlı olarak soruluyor mada düzenleri ve yemeğin yanın da gelen mezeler doyurucu tavsiye ederim bir daha mı tabbi giderim ve misafirlerimi de götürürüm
Celal Göregen
23.08.2023
Ciğerci Apo&bahattin
11.ocak 23 tarihinde lokantaniza geldim. Orduevi den arkadaşım la yürüyerek keyifle geldiğimiz lokantaniza tam bir hayal kırıklığı ve hüsranla ayrıldık. Kasa da durumu anlattık ve telafi etmek yerine birdaha olmaz dediler. Ciğer dürüm değil salata dürümü yedik.yaninda şalgam vardı kasa da hesap öderken su parası da almışlar.birdaha lokantaniza adımımı atmicam, tüm platformlarda bu durumu anlatacam
YUSUF YILMAZ
18.08.2023
Ciğerci Apo&bahattin
Şahane salatalar ve mezeler eşliğinde doyurucu ve çok lezzetli kebaplar. Şiddetle tavsiye ediyorum. Ciğer şiş porsiyon 70 TL (10 şiş)
Mustafa Pekmez
06.08.2023
Ciğerci Apo&bahattin
Mersin 'de hakkı ile ciğer ve kebap yapan bir yer,kebap çeşitlerinin lezzetini söylememe gerek yok.hepsi muhteşem, emeği geçen herkesin ellerine sağlık tebrikler.bugün apo usta ile tanıştım hariķa kişiliği ile ustalığını tescilliyor. Başarılarının devamını dilerim.
Çetin Elitaş
Ciğerci Apo&bahattin
Ciğerci Apo bu işin erbabı, çok ciğer yedim, Urfada, Diyarbakır'da, bu adamlar bu işi gercekten biliyor. Ciğer harika biz şiş aldık, dürümde yapıyorlar. Kuzu eti lezzetinde ben sabah kahvaltıya gittim 9 da açıyorlar bilginiz olsun. Sabah 10 şiş ciger yedim beni hiç rahatsız etmedi. Yanında bol ikramları ve açık ayranı ise harika, cadde üstü bir yerde degil arada, park sorunu var. Fiyati ise orta şeker, yolunuz Mersin'e düşerse muhakkak gidin uğrayın derim.
AHMET CAN ÖLMEZ
Ciğerci Apo&bahattin
Kesinlikle tavsiye etmiyorum. 4 kişi ciğer için içecek olmadan 620₺ hesap geldi. Ciğeri çok kuru ve tadı çok kötüydü. Misafirlerim vardı sayelerinde rezil oldum
Murat Gündüz
Ciğerci Apo&bahattin
Ankaradaki mersinli cigerci apoyu çok sevdiğim için tercih ettim burda yemek yemeyi.ama ne yazık ki husrana uğradık.ankaradaki ciğerci apo ile arasında uçurum var mezeler az ve kalitesiz di.ayrica ciger 10 sis 160 tl sisler çok küçük ve lezzet siz di.kesinlikle tavsiye etmiyorum.
Adem Derinel
Ciğerci Apo&bahattin
Eskiden çok daha güzeldi… Hee gittiğimde ciğer şiş yerim. Son gittiğimde ciğerler ufacık doğranmış ve tatsızdı. Ezmeleri çok sulu. Soğan kavurmaları hala lezzetli.Son olarak, çalışan arkadaşlar çok ilgili ve samimi.