BİRBİÇER MENDERES Güzelyalı, Adnan Menderes Blv. No 43/A, 01360 Çukurova/Adana

Boran Başaran
19.10.2023
BİRBİÇER MENDERES
Manzarası yeter bence. Yiyecekler klasik Birbiçer tadında. Gayet güzel. Belki servis biraz gecikiyor olabilir ama bu da normal Tavsiye ederim..
Özcan Gül
08.10.2023
BİRBİÇER MENDERES
Mekan yenileniyor gördüğüm kadarıyla.Ciğer ve kaz başı favorimiz.Fiyat fazla diyenler neye göre fazla?Tavuk dönerle mi kıyaslama yapıyorlar?1 porsiyon 140 gr Adana 37 TL.1 porsiyon 160 Gr 8 şiş ciğer 39 TL.Allah işlerini güçlerini rast getirsin...
Fatih Erdoğan
28.08.2023
BİRBİÇER MENDERES
Et lezzeti fena değil . Ancak önden fındık lahmacunu yok. Içecek çeşitleri sınırlı. Hizmet geç geliyor. Soba ile ısınma koymuşlar. Ancak onu da yakmadılar. Bahaneleri ödün bitti, sipariş ettik henüz gelmedi oldu. Donarak yemek yedik. Bu kadar acemice ve ilkel şartlarda faaliyet gösteren başka bir mekan görmedim. Kimseye tavsiye etmiyorum.
Ali Koçak
15.08.2023
BİRBİÇER MENDERES
Kebap ve ciğer aldık gayet güzel, lezzetliydi. Atmosfer dışardan görüldüğü gibi değil bir tadilat ve düzenleme gerekiyor mekana. Fiyat konusunda söyleyecek bir şey yok fiyat algımız kayboldu zaten ne denilse o kadar olmuş mu diyerek ödeyecek hale geldik
Mehmet Doğan
30.07.2023
BİRBİÇER MENDERES
Personel hizli. Yemek gayet guzel biz memnun kaldik sadece lavabolari biraz daha temiz tutarsak kusur kalmaz bence tebrikler
Ahmet Turkkan
28.07.2023
BİRBİÇER MENDERES
Rezalet bir yer sakın gitmeyin. Hijyen yok yemeklerden kıl çıkıyor. Çocuk oyun alanı mikrop yuvası, ilk ve son gidişim Adana'nın yüz karası
D. E.
26.07.2023
BİRBİÇER MENDERES
Auf gar keinen Fall dort essen!! Das Restaurant ist nicht sauber. Kaffee ungenießbar. Wir haben ein Adana ohne Salate für unser 3-jähriges Kind bestellt und mussten 40TL bezahlen!! Adana hat nicht einmal geschmeckt. Unglaublich, Hauptsache den Kunden Geld aus der Tasche ziehen. Einmal und nie wieder!!!Kinderbereich ist dreckig und gefährlich.Kesinlikle orada yemek yemeyin! Restoran temiz değil. Kahve de kötü. 3 yaşındaki oğlumuz için salatasız Adana sipariş ettik ve 40TL ödemek zorunda kaldık! Adana'nın tadı bile güzel değildi. İnanılmaz, asıl mesele müşterinin cebinden para çıkarmak. Bir kez ve bir daha asla!!! Çocuk alanı kirli ve tehlikelidir.
Mehmet Kafalı
BİRBİÇER MENDERES
Dürüm fiyatını yazmışlar yanında ayran yada şalgam 1içecek diye iki dürüm yedik üç dürümde paket yapın giderken alalım dedim paketler geldi yanında içecek yok sordum suratları deyişti e hadi verelim tavrı yaptılar üç ayran olsun dedim garson kasadaki bayana iki küçük ayran bir şalgam vermesini söyledi. Oraya yazmışsınız zaten biz fazladan bir şey istemedik.
Çağan Reis
BİRBİÇER MENDERES
Eskiden Kolcuoğlu restaurant iken Birbiçer restaurant tarafından alınan mekanda vale hizmetini veren görevli inanılmaz bir efor ile hizmet veriyor. Sürekli koşturmaca halinde ve buna rağmen yüzünden gülümseme eksik olmuyor. Lezzetleri bildik lezzetler Ankaradan gelen misafirlerimize çöp şiş, ciğer, kazbaşı ve daha önce hiç yemedikleri zırh kebabından ikram ettik, sonuç tabiki hayranlık. Masaya gelen her ikramin lezzetleri çok güzeldi özellikle kebap ve kazbaşı, büyük bir mekana gelmelerine rağmen meydan mahallesi tarafında olan ilk şubeleri daha fazla ürün sunuyor gibi geldi. Örneğin tatlı çeşitlerini burada göremedim ama ilk şubelerinde birçok tatlı çeşitleri vardı ve yediğimiz zaman rahatsız etmeyen çok lezzetli tatlılardi, burada yani Mendereste bulunan şubelerinde biraz eksik ürün var gibi geldi ama lezzet açısından mükemmel, çukurova bölgesinde oturanlara tavsiye edilir
Musa Peker Sazak
BİRBİÇER MENDERES
Öncelikle menü diye bir kavram yok. Fiyat konusunda bilgi sahibi olamıyorsunuz her şey tamamen farazi. Çalışanlar ilgili güler yüzlü ;lakin yemek lezzeti olarak aynısını diyemeyeceğim. Mekan sanırım el değişmiş ve ciddi eksiklikler mevcut.Masalarda nar ekşisi, yağ yok. Fırın içerde ve gereksiz bir gürültü mevcut. Açık ayran mevcut değil vs. vs. Bir daha uğramayı düşünmüyorum .