Muhsin Bey Konağı Safranbolu Atatürk, Cumhuriyet Cd. No:44, 78600 Safranbolu/Karabük

Home Page | Muhsin Bey Konağı |

Atatürk, Cumhuriyet Cd. No:44, 78600 Safranbolu/Karabük

• Aynı gün teslimat
  • Mağaza içinde alışveriş

Mustafa Akbaş
23.09.2023
Muhsin Bey Konağı Safranbolu
2 yük önce bir arkadaşımın tavsiyesi ile konaklama imkanı bulmuştum. Çocuklarım o kadar çok beğendiler ki bu yıl tekrar gittik. Safranbolu’nun nostalji yapısında konaklama imkanı sağlıyor. Muhteşem bir aile işletmesi annemizin elinden ev yemekleri ve kahvaltısı, babamızın elinden semaver çayı, Ahmet beyden güleryüz ve hizmet. Daha ne beklenir ki.
HİLAL.
21.09.2023
Muhsin Bey Konağı Safranbolu
Güzel bir bahçesi var hafif yağmurlu bir günde gitmemize rağmen masaların üstündeki tenteler sayesinde islanmadan bahçede oturabildik.konaklama yapmadığım için odalar hakkında bir fikrim yok.
Yılmaz ÇETİN CB SAFRAN
20.09.2023
Muhsin Bey Konağı Safranbolu
Şirketimizin adı ile bağdaştırdığımız Safranbolu'ya ailece ilk defa gittik. Doğrusunu söylemek gerekirse ne Safranbolu'dan ne de kaldığımız mekandan üst düzey bir beklentimiz yoktu ama, Yalova - Safranbolu arası 4 saatten fazla bir yolculuk söz konusu olması sebebiyle biraz da bu yola değmeliydi.. Tarihi dokusuyla evleri ve Kaymakamlık Gezi Evi, Tarihi Müzesi, 800 Yıllık Tabakhanesi vd.. Bununla birlikte, insanı en çok rahatlatan da kaldığınız mekanın ortamı, nezafeti, nezaketi ve huzuruydu her halde.. İtiraf etmeliyim ki Safranbolu'daki en lezzetli çayı her sabah ve akşam Muhsin Bey Konağı'nda içti(k)m. İşletme sahibi Yaşar Bey'in babacanlığı, her an her yerde görüp terminatöre benzettiğim Ahmet Bey Kardeşim' in bu çay neden bu kadar lezzetli soruma 'sevgimizi koyuyoruz abi..:) deyip gülümsemesini hiç unutamam her halde.. Seçkin Bir Mekan, Seçkin Misafirleri ve Seçkin Bir İşletme.. Yaprağı Güzel Çiçeği jesti de benim için paha biçilmez.. Tavsiye ederim.. Yılmaz ÇETİN - CB SAFRAN Gayrimenkul
Evrim Kurnaz
27.08.2023
Muhsin Bey Konağı Safranbolu
Çok ilgili ve özenli bir aile işletmesi. Çok güzel bir hafta sonu geçirdik. Sevecen sıcak bir karşılama ve içten tavırları ile bizlere otel müşterisi gibi değil evlerine gelmiş bir misafir gibi hissettirdiler. Evimizde gibi rahat olabildiğimiz için teşekkürler :)
Ediz Kerem Aydın
16.08.2023
Muhsin Bey Konağı Safranbolu
Tanışımızın tavsiyesi üzerine gidip ailecek kaldığımız gerek misafirpervelik gerek konakın kendisi çok güzeldi sabah kahvaltısı gayet lezzetli ve doyurucuydu kesinlikle safranboluda çok güzel bir konak,temiz odalarıda çok güzel bir şekilde duruyordu safranboluya yakışır bir konak kesinlikle öneririm
Yasemin Avcı
02.08.2023
Muhsin Bey Konağı Safranbolu
İlk kez geldik kaldık eşimle tam bir aile işletmesi karsılamaları olsun sohbetlerı olsun çok sıcaktı her konuda yardımcı oldular sağolsunlar akşamları bahcede cay ıkramları oluyor muzık eslıgınde kahvaltıları taze ve bol cesıtlı tekrar gelıp konaklamak ısteyecegımız bıryer cok memnun bır sekılde ayrıldık gelmek ısteyenler asla pişman olmaz
kubilay danacı
Muhsin Bey Konağı Safranbolu
Konaklama olsun arkasinda bulunan hoş bahçesinde yapılan çay keyfi ve künefe kesinlikle tavsiye ediyoruz kaliteli hizmet temiz aile için çok ideal bir mekan
Mustafa Efe Dündar
Muhsin Bey Konağı Safranbolu
Eşim ve iki buçuk yaşında oğlumla kaldık bir gece. Çok memnun kaldık huzurlu bir otel . Sadece tek sorun konak ahşap olduğundan gece yukaridakilerin yürümeleri bile duyuluyor odadan . Onun dışında herhangi bir sorun yoktu . Kahvaltı süperdi . Temizlik çok iyiydi . Sahibi olan beyefendinin bahçede pişirdiği közde çay ile güzel bir akşam geçirdik . Çocuk da rahatlıkla bahçede oynadı . Çocuklu aileler için tavsiye edebilirim .
Ahmet Deniz
11.07.2023
Muhsin Bey Konağı Safranbolu
Safranboluya tatil için ara sıra gelirim. Geldiklerimin içinde en rahat ve huzurlu yaptığım tatildi. Otel sahipleri çok yardımsever insanlar, otel deseniz çok güzel restore edilmiş ve çok temiz bir otel. Anneannemin eski köy evinde gibi hissettim kendimi. Huzur buldum. Kahvaltısıda efsane bence. Saat 20 den sonra bahçesinde ikram çay ile çay keyfi yapmak çok güzel.