Korkut Izgara Balik Ocaklar, 10530 Erdek/Balıkesir

Nevin Kavlu Uz
20.09.2023
Korkut Izgara Balik
Lokasyon güzel, denize sıfır. Ailede herkes farklı lezzetleri tattı. Kiremitte köftesi lezzetliydi. Eşim çipurasını çok beğendi. Adanasını tavsiye etmiyoruz. Fiyatlar gayet uygun. Personel güler yüzlü. Genel olarak biz beğendik.
Adem Akkaş
19.09.2023
Korkut Izgara Balik
Inanılmaz lezzetli balık yapıyorlar. Mutlaka en azından balık ekmeklerini denemelisiniz. Genel olarak ocaklar bölgesinin fiyatları makul ve bu mekan da bunu doğruluyor. Çalışanlarının tavırlarını ve güler yüzlü/ espirili yaklaşımlarını biz oldukça sevdik. Onca sıcağa rağmen hala güler yüzlü olmak çok da kolay olmasa gerek.Bizim sevdiğimiz, bir sonraki ziyaretimizde mutlaka ugrayacagimiz mekanlardan biri. Işini iyi yapan yerleri seviyoruz.
İlknur Sesli
18.09.2023
Korkut Izgara Balik
Menüde fiyatlar yazmıyor.Beş kalamar halkası elli lira.Bildiğiniz kazık.Ve aldıkları parayı hak etmiyorlar.Tavsiye etmiyorum.
ibrahim aykış
16.09.2023
Korkut Izgara Balik
Ekmek arası uskumru denedim. Lezzet olarak fena değildi. Fiyatlar sahile sıfır olmasına rağmen makul denilebilir. Servis biraz yavaş. Ödemeyi pos cihazı yok deyip nakit almaya diretmeleri hoş olmadı.
mustafa özgül
25.08.2023
Korkut Izgara Balik
Yemekleri fena değil.Ama fiyat listesini görmeden sipariş vermeyin.Pide fiyatları çok yüksek.İçeceklerde aynı.Dikkat!
sude monroe
16.08.2023
Korkut Izgara Balik
1 yildizi yildiz mecburiyeti oldugu icin verdim. Cok kotu. Mercimek corbasi corbaya benzemiyo hamburgerin icinde et yok patates yok kucucuk kofte var fiyatlari da yazmiyor menude kazik resmen. 1 avuc kisi olmasina ragmen 2 saat bekletmelerini saymiyorum bile.
zeynep
27.07.2023
Korkut Izgara Balik
tabak kahvaltiya 50 lira verdik ama ortaya gelen sucuklu yurtaya 90 lira vericekmisiz 3 kisi oldugumuz icin. Şaka gibi bi yer gercekten. Menü de vermediler fiyatları uydurduklarını düşünüyorum
Emre Cakir
Korkut Izgara Balik
Restaurant kurali diyip zorlu icmedigimiz suları odettirdiler söylememe rağmen kural dediler serpme kahwalti yazıp görsel gösterip sorduğumuzda işte içindeki bazı şeyler reklam için diyorlar kesinlikle tavsiye etmiyorum mecburi kılıyolar su gibi böyle terbiyesizlik olmaz rezalet bir firma
ufuk adalı
Korkut Izgara Balik
Çok kötü biyer asla tercih etmeyin. İşletme sahibi hiç iyi işletemiyor. Çalışanları hiç hoş davranmıyor. Servis çok kötü yiyecekler aynı şekilde börek yok diyor ücretini alıyor asla tercih edilmez