Keyfet Steak House Abdullah Paşa, No:, Malatya Cd. No:236/A, 23040 Elâzığ Merkez/Elazığ

Abdullah Paşa, No:, Malatya Cd. No:236/A, 23040 Elâzığ Merkez/Elazığ

Can GÖZLER
12.10.2023
Keyfet Steak House
Mekân olarak iyi sayılır. Fiyatlar olması gerekenden biraz fazla. Güzel bir kebap yiyip bir de tatlı yerseniz 60-70 tl gidiyor. Elazığ için biraz fazla sayılır. Ancak yemekler lezzetli diyebilirim.
dji Ademoğlu
07.09.2023
Keyfet Steak House
Eti tek mi duble mi diye sormadan kafasına göre duble yapıp getiren, yemek bitiminde ikrammış gibi efendim kahve alır mısınız?" diye sorup hesaba ekleyen. Nusr-et e fiyatta rakip lezzet ve hizmette açık ara uzak olan. Dünya mutfağı bölümünde sinekten yemek yiyemediğimiz
Kerim Özal
27.08.2023
Keyfet Steak House
Fiyatlar tamam fazla bunu bilerek gittik, ama öyle aman aman verdigin fiyata değecek kalite yok, yanından bile geçmez, ha çarşıda alelade bir lokantaya gitmişsiniz ha burası, garsonlar, ilgi alaka vasat. Etler lezzetli ama fiyatına göre porsiyon olarak az gibi geldi. Açıkcası ben beğenmedim merakimdan denemek icin gittim, başka zaman kahvaltısını da deneyeceğim ama et yemek icin tavsiye edemem.
Serap Demirel
24.08.2023
Keyfet Steak House
Şık ancak kasvetli bı ortam fazla resmi eti de lezzet açısından güzel değildi.. fiyatlar ise lezzetine göre fazla bura yerine hisar gibi yerleri tercih ederim en azından lezzetli ve fiyatları makul yerler ....mezeler ise kandırmaca usulü azıcık..yarım patates içine azcik kaşar konmuştu yanında ise ıspanak soğanla harmanlanmış maksimum bı kaşık ve klasik çoban salata küçük kase de anlamsızdı.. bence tercih edilmemeli... Işıklandırma o kadar az ki akşam yemek yemekten çok mayışp uykunuz geliyo benim fikirlerim bu tabii kazık fiyat ve lezzetsiz et arayan varsa gidebilir bi şey diyemem....
Ahmet KAYA
24.08.2023
Keyfet Steak House
Mekan temiz fakat et yemek için son durağınız olsun. İki defa gelen Eti pişirmeye yolladım. Tamam et biraz çiğ güzel falan da, bildiğin Yen’i kesilmiş arasından taze kan fışkırıyordu. Zaman zaman iyi yapsalarda çoğunlukla akşam servislerinde bocalıyorlar. Meze kıt ve fiyat nusr-et e kafa tutar nitelikte. Bi porsiyon et ile içecek 85 lira civarı. Extra meze de isterseniz, kişi başı 100 lira dan aşağı olmaz.. iki yıldızdan birini kahvaltısına verdim, 35 lira ve doyurucu, lezzette eh işte..
Sibel Gencoglu
18.08.2023
Keyfet Steak House
Buraya serpme kahvaltiya 50 tl vereceginize van kahvalti saraynda 60 tlye 27 28 cesit urunle kahvalti yapmaniz daha mantikli. Ayrica yiyecekler cok gec geliyor ve cesit cok az.
Yunus Emre ÜRKÜT
03.08.2023
Keyfet Steak House
En az 10 farklı steak house restoranına gittim farklı şehirlerde ama burada yapılan kadar kaliteli et yiyemedik tadı damağımızda yolunuz elazığa düşerse başka adrese gitmeyin fiyatlarıda emsallerine göre çok uygun.
Yusuf Kenan Turak
Keyfet Steak House
New York Steak ve Lokum'u lezzetli, tavsiye ederim. Hafif yağlı olsun istiyorsanız Orta Pişmiş Dana Antrikotu tercih etmelisiniz. Fiyatlar biraz yüksek fakat bu lezzete kesinlikle değer. Ailecek veya gruplarla gidilebilecek nezih ve ferah bir ortamı var. Çocuk oyun parkı bulunması bir diğer artısı.
Dijitalist
19.07.2023
Keyfet Steak House
Elazığın en güzel mekanlarından birtanesi elazığ a çocuklarla gezmeye gelmiştik çarşıda alışveriş yaptık yorulduk acıktık güzel bir mekânda oturup bir şeyler yiyelim dedik ve aradık keyfet i gördük çok güzel mekan kahvaltı söyledik kahvaltı geldi çok zengin bir kahvaltı geldi çok memnun kaldık çocuklar için oyun alanı var siz yemeğinizi yerken çocuklar doyasıya egleniyor
KEMAL
13.07.2023
Keyfet Steak House
Malesef etleriniz lezzetli değil.Fiyatlarınıza değinmiyorum. Sunum yetersiz, etlerin böyle bir mekana göre çok çok daha lezzetli olması gerekir ama malesef ki piyasa eti kullandığınızı düşünüyorum ..