Güneyli Kal Pansiyon ipay sit no 19/22, 17502 Güneyli/Gelibolu/Çanakkale

Altan Artun
22.10.2023
Güneyli Kal Pansiyon
Önce güvenlik , samimiyet , ekonomi ve sonsuz Güleryüz istiyorsanız doğru yerdesiniz.
Ali coşkun
16.10.2023
Güneyli Kal Pansiyon
Çok güzel bir aile pansiyonu, sıcak ve samimi bir ortamı vardı. Plaja, yeme,içme yerlerine yakındı. Kahvaltıları gayet güzeldi, hizmetinden oldukça memnun kaldık. Ailelerin gidip keyif alacağı bir pansiyon, kesinlikle gitmenizi öneririm. Hüseyin, Çağdaş, Mustafa abi her konuda çok ilgililerdi. Ayrıca barı çok beğendim, Hüseyin’le de bar muhabbeti çok keyifliydi :)
Ceyhun Kose
14.10.2023
Güneyli Kal Pansiyon
Merhabalar.fiyat olarak gayet makul bir yer.bu gün çadır kurmaya kalksan kamp alanlarında geceliğine 400 lira istiyorlar.çadırda kalsan sıcak su mu görücen.yorumlara bakıyorum da sıcak su yok diyenlere şaşırıyorum.5 gece kaldım bir kere soğuk su ile duş almadı m.her ricamızda temizliğimizde yapıldı çarşaflarımız da değişti.bu gün bitti tatilim döndüm.o kadar sıcak kanlı insanlarki zaten sıcak suyu aramazsın sıcak kalnlılıkları daha önde geliyor benim için.eşim rahatsızlandı ellerinden gelen herşeyi yaptılar allah ragzı olsun.Hüseyin kardeşimin nane limonu mükemmeldi :) ellerine sağlık.gittiğim ilk günden beri okadar sıcak davrandılar okadar ilgililerdiki anlatamam.yani demek istediğim o fiyatlarda bir yerde konaklıyorsan bazı ufak tefek şeyleri sorun etmemek gerekli.300 liraya 5 yıldızlı hotelde kalıyomuşsunuz gibi muamele yapıyosunuz arkadaşlar.ucuz olsun diosun ama 5 yıldızlı konaklama yeri gibi yer arıyosunuz.insanların emeğine leke sürmeyin lütfen.Mustafa abime Hüseyin’e Çağdaş’a Gizem hanıma tekrar tekrar teşekkür ediyorum ilgileri için.hüseyin kardeşim bi gün hususi nane limon içmeye gelicez :)) Bade’nin Hüseyin abisine çok çok selamı var :))
Onur Sunal
25.09.2023
Güneyli Kal Pansiyon
Çok memnun kaldık. Odalar çok temiz ve şık. ilgi çok güzel, kendimizi evimizde hissettik. Açık büfe Kahvaltı da yeterli ve nefisti. İşletme çok samimi ve alanına hakimdi, ilgiliydi. Fiyatlar da bu hizmete göre ve piyasa standartlarına göre çok uygundu. Denize 5 dk yürüyüş mesafesinde, çok kolay oldu denize ve kordondaki restoranlara gitmesi. En güzel tatillerimizden birini yaşadık.
BANU Y
21.09.2023
Güneyli Kal Pansiyon
Merhaba Kal Pansiyon,Hüseyin Bey ve Çağdaş Bey e hizmetlerinden dolayı teşekkür ediyorum. Benim için en çok temizlik önemliydi. Banyonun odanın ve mutfağın temizliği 5 yildiz daha olsaydı 10 yıldızı hakediyordu.o kadar güzel agirlandikki guleryuz hat safhadaydi.bir gelenin hiç vazgecmeyecegi havasıyla aşık olunacak bir yer. Bundan sonraki yıllarda da tatilimi yapmak için tercih edeceğim bir yer.Herşey için çok teşekkür ederim. Ayrıca aile sıcaklığı ile Gizem Yaprak Mustafa amca Songül teyze sizlere de çok teşekkür ederim.
Turgay Tokel
10.09.2023
Güneyli Kal Pansiyon
Ailecek5 gece kaldık. Temizlik açısından çok memnun kaldık. Sıcak suyu da vardı:) hüseyin kardeşim, çağdaş bey, mustafa abi herkes çok ilgili iyi insanlar. Çevresinde ki 4 koyu da gezdik hepsinin suyu sıcaktı. Agustos 17 sinde gittik bu zamandan snra sıcak oluyormus su genelde. Muthis keyifli 5 gün gecirdik. Aksamlari geliboluda yemek yiyebilir zaman gecirebilirsiniz. Fiyat olarak cogu yere gore uygun. Her sey icin tesekkurler. Benden sonra 2 aileyi daha gonderdim onlar da memnun kaldilar. O tarafa gittigimde artik baska yer aramam sahsen.
Banu Cankazan
29.07.2023
Güneyli Kal Pansiyon
Samimiyet, yardımsever, sıcak kanlı ve en önemlisi kendinizi evinizde gibi hissedebileceğiniz tatliş bir mekan☺️Yaz kış kafa dinlemek için gideceğim ilk yer. Tavsiye üzerine geldim ve neden daha önce burayı keşfetmediğim için üzüldüm☹️Eylül ayında tekrar konaklamayı planlıyorum. Veee kış ayında ateş, müzik, sıcak şarap,…Pansiyon sahibi Mustafa Ağbi, Gizem, Hüseyin ve Çağdaş hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim✨
Berna Acar
Güneyli Kal Pansiyon
İşletme olarak başırılı bir işletme 4 gece konakladık hiç problem yaşamadık . Sıcak su yok hijyen yok diye yorum yazan arkaşlar ile aynı dönemde karşı bloklarında konakladım sıcak su yok demek çok saçma çünkü elektrikli termosifon ile 24 saat sıcak suya ulaşabiliyoruz . Temizlik olarak her yer çok temizdi tamamen karalama politakası ile yorum yapmaları ben müşteri olmama rağmen benim bile zoruma gitti çünkü verilen emek ve harcanan efora inanamazsınız
Elif Keser
Güneyli Kal Pansiyon
Kurban bayramı için gittiğimiz Kal pansiyonda, personel ilgisi ve güler yüzüyle ilk andan itibaren çok memnun kaldık. Kahvaltı çeşitliliği fazla ve lezzet konusunda çok başarılı yemekler de keza çok lezzetli. Temizlik konusunda odalar gayet temiz, özenle hazırlanmıştı. Fiyat performansa göre uygun ve kaliteli tatil için kesinlikle tavsiye ediyorum. :)