Lomepe Sapanca Dağ Evleri İlmiye, Göhan Sokak NO:2, 54600 Sapanca/Sakarya

akif albayrak
02.10.2023
Lomepe Sapanca Dağ Evleri
Doğayla baş başa, muhteşem sapanca gölü manzaralı, temizliği ve güzel dekoruyla harika bir yer. En ufak sorunumuzda dahi çözüm odaklı olan ve bir sıkıntı yaşamamıza izin vermeyen iş sahibine teşekkür ederim. Kar yağmasını ve sobanın tadını çıkarmayı tekrardan sabırsızlıkla bekliyorum...
Tuğçe Suyabatmaz
09.09.2023
Lomepe Sapanca Dağ Evleri
Yılbaşı için, anne, babamız ve 3 yaşındaki oğlumuzla 3 gece 4 gün bir ev kiraladık. ilk başta her şey yolunda idi taa ki çatıdan üzerimize düşen kokarca böcekleri ile savaşmaya başlayana kadar. Tüm gece çocuğumuzun üzerine düşmesin diye 60' yakın böceği yakaladıktan sonra ertesi gün uyandığımızda elektrik yoktu. Akşam 18.00'e kadar... Tesiste jeneratör yok ve ocak elektrikli yani yemeği de dışarıda yemek zorunda kaldık. Böceklerin bizi rahatsız ettiğini bu nedenle evi değiştirmelerini rica ettik. Yeni evi temizlerken sadece 2 ölü böcek olduğunu söylemişlerdi. Fakat bu evde de 100'e yakın böcekle başbaşa kaldık. Üstelik gece yatağımızda bile böcekler geziyordu. Yılbaşı günü 80 yaşındaki babamıza iyi yıllar dilemek için gelen ablamı içeri almayıp, babamı o yokuştan aşağı indirdiler. Bu da Türk insanına yakışmayacak bir hareket olarak zihinlerimize kazındı. İlk gün büyük tabaklarda gelen kahvaltı, ücretin tamamını ödedikten sonra boyut değiştirdi. Giderken de bir özür, bir mahcubiyet bekledik fakat olmadı. Siz de böyle bir niyetteyseniz 2 kez düşünün derim...
Demir atlı Rehber
24.08.2023
Lomepe Sapanca Dağ Evleri
Kız arkadaşımla beraber 2 gün konakladık. Mekanın sahibi çok kibar ve her ihtiyacınıza cevap veriyor. Akşamları klimanın yanında sobayı yakmak çok iyi geldi. Evin alt katından istediğiniz kadar odun alabiliyorsunuz. Kahvaltı sıcakları lezzetli ve yeterli. Manzarası harika.
Burcu Teköz
21.08.2023
Lomepe Sapanca Dağ Evleri
Manzarası, sakinliği, temizliği, rahatlığı, ve mutfağının donanımı her şeyi çok güzeldi biz 2 gün konakladık kesinlikle tavsiye ediyoruz her şey için teşekkürler Lomepe ailesi ❤️
Tugba Ayebe Arslan
31.07.2023
Lomepe Sapanca Dağ Evleri
31 Ocak_ 2 Subat 2023 arasi,Serenderde konakladik.Manzarasi, temizligi harika.Asim Bey A dan Z ye hersey ile ilgileniyor.Evin icinde bir evde olmasi gereken hersey fazlasi ile var.Bazi yorumlardan tereddut ederek 1 gece aldik,gelir gelmez hemen 2 geceye uzattik.Diger Sapanca evleri gibi etrafi bambularla kapatilip,dogadan ayri birakilmiyorsunuz.Her tarafi doga ile ic ice ve harika bir gol manzarasina bakiyor evler.7 yasinda kizimiz vardi,cocuklar icin de oldukca guvenli.Sokak kopekleri demisler ama asla rahatsiz edici bir durum yasamadik,oranin kopegi gibi 2 kopus vardi, cocuguma arkadas oldular.Kucuk olanin adini Kuki koyduk,adini seslenince artik bakiyor,bizim yerimize de sevin :) Hersey icin cok tesekkur ederiz,Sapanca da bir evimiz var gibi hissediyoruz artik :)
orçun erdem öztürk
Lomepe Sapanca Dağ Evleri
Odanın içi bahçesi çok güzeldi soba yakıp içerde keyif yapabiliyorsun dışarda mangal yakabilirsin odaların manzarası çok güzeldi. Öneririm kesinlikle
Birsen DÖNERKAYALI
Lomepe Sapanca Dağ Evleri
Her şeyi ile mükemmel bir yer, çok memnun kaldık. İnşallah tekrar geleceğiz, evin içinde herşey düşünülmüş, ihtiyacınız olacak herşey var, manzarası konumu harika, bahçesi barbeküsü var çok güzel mangalımızı yaptık, bazı yorumlar yüzünden tereddüt edip mekana geç giriş yaptık keşke daha erken gelseymişiz, böcek var felan yazanlara da doğa içinde tatile çıkmasın diyorum. kahvaltımızı piknik sepetinde teslim ettiler oda gayet güzel ve sıcaklarına kadar düşünülmüş güzel bir kahvaltıydı. Dilerseniz Netfilix bile var. sabah kuş sesleri ile uyanmak harikaydı. Huzurlu keyifli güzel anılar biriktirdik, umarım en yakın zamanda tekrar gelebiliriz. Her şey için çok teşekkür ederiz
Fatih Delibaşı
Lomepe Sapanca Dağ Evleri
Merhabalar herkese tavsiye ederim çamaltı bungalov da kaldım 24 saat kesintisiz ısıtmalı yerden isitma sistemli idi temizlik olarak gayet iyi alisveris yapicaginiz yerinde numarasi evlerde bulunuyor kasap market vb. Sabah kahvaltisi veriliyor konum olarakda güzel ben 20 Kasım 21 Kasım tarihlerinde konakladım aile için uygun bebek masası mevcuttur.
Ozdemir Yildirim
Lomepe Sapanca Dağ Evleri
Harika bir yer huzur bulacağınız bir ortam kar yağışıyla beraber havuz keyfi gerçekten harikaydıAli beyin ilgi alakası ve sabah kahvaltısı için teşekkür ederiz kesinlikle tavsiye ederim ailecek güven ve huzur bulacağınız bir mekan