Cunda Tur namık kemal mah 15 eylül cad sahil boyu alibey adası, 10405 Ayvalık/Balıkesir

Cunda Tur

Cunda Yat Turları - Ayvalık Yat Turları - Tekne Gezileri | Ayvalık Cunda Adasında günübirlik ve saatlik yat turları. Cunda Tur olarak cundanın eşsiz koylarında unutulmaz anlar yaşatmak için sizleri de bekliyoruz. Ayvalık ve Cundanın eşsiz koylarında eşsiz doğa güzelliklerinde masmavi denizinden deniz keyfi sizler

namık kemal mah 15 eylül cad sahil boyu alibey adası, 10405 Ayvalık/Balıkesir

• Gerçek mekanda hizmet
  • Randevu gerekli
  • Online randevu

Selver Yıldız Bağdoğan
17.10.2023
Cunda Tur
Cunda dan kalkışlı tekne turları arasında öncelikle önerebileceğim bir tur şirketidir. Özellikle nazik ve bonkör tur işletmecilerine çok teşekkür ederim.
Gizem Arı
23.09.2023
Cunda Tur
Tekne turuna arkadaşlarımla birlikte katıldım, keyifli aile ortamı gibi bir ortam vardı. Çok güzel koylarda durakladık. Yüksek sesli müzik çalmayan ve kalabalık olmayan bir ortam arıyorsanız turdan keyif alabilirsiniz.
Dilek Türk
15.09.2023
Cunda Tur
Cunda tur, Emre hanımla yapılır. Çok kibar ilgili ,tekne tertemiz ,balık taze çok keyif aldık. Şiddetle tavsiye ediyorum
Timur Tuna
13.09.2023
Cunda Tur
Turdan bir önceki gün aradım o andan itibaren gerçekten çok yardımcı oldular. Dedikleri gibi tamamen eşli ve kadın erkek dengesinin sağlandığı damsız alınmayan bir ortam oldu.Tur tamamen bana hitap ediyordu, gereksiz organizatörler yarışma ayağına saçma sapan hareketler vs yok orta boyutta bir tekne yukarıda rahat güneşlenme alanı aşağıda masalar sandalyeler bide arkada çalan müzik.Turla alakalı adalar değişiklik gösteriyor anladığım kadarıyla biz Maden adası Kara ada ve İncirli adasına gittik. Maksat gezinti olsun zaten hepsinin denizi tertemiz.Eleştirel olarak söyleyebileceğim;Müzik kalitesinin biraz artırılması,Köfteler gerçekten lezzetsizdi bir destek alınması lazım,Teknede bira 30, gazlı meşrubat 15, meyve suyu 10, su ve soda 3 5 lira olması lazım.Tekrar teşekkür ederim keyifli bir gündü.
Elif Kazancı
23.08.2023
Cunda Tur
Harikaydı. Çok tavsiye ederim. Çok güzel vakit geçirdik. Tekne tertemiz balık enfesti. Gittiğimiz koylar cam gibi berraktı ama Kuzey Ege'de su hep soğuk bilginiz olsun. Yanınızda deniz gözlüğü getirmenizi tavsiye ederim şahane balıklar vs var
Hasan Sahin
07.08.2023
Cunda Tur
Tek kelimeyle mükemmel bir tur yaptık. Telefonunuzun uluslararası dolaşım uyarısından , gitiiğimiz koyların güzelliğine , yediğimiz çupraların lezzetinden güler yüzlerine kadar herşey harikaydı. Kesinlikle tavsiye ederim bilhassa aile turu arayanlara ......
Arzu Sarı Arık
02.08.2023
Cunda Tur
Daha önce birçok tekne turuna katılmış biri olarak aradaki kalite farkı çok net anlaşılıyor. Size yapılacak tek olumsuz yorum bile yok :) İyi ki sizi tercih etmişiz. Telefon operatör uyarısı yapıldı bu çok önemliydi, yemekler, ilgi alaka, gidilen koylardaki geçirdiğimiz vakitlerden çok memnun kaldık. 5 kişilik grubumuzla katıldık ve hepimiz çok memnun kaldık. Her şey için teşekkürler bir dahaki tatillerimizde görüşmek üzere :)
Ridvan ER
Cunda Tur
Kız arkadaşımla katıldım. Karadan asla ulaşamayacağım, 3 güzel koy gezdik. Kalabalıktan uzak yüksek müzik gürültüsü olmadan günü geçirmek ayrı bir güzellikti bizim için. Tüm ekibe ilgilerinden dolayı teşekkür ederim.
Necdet Bukulmez
Cunda Tur
Şu ana kadar gittiğim en güzel tekne turu oldu. Sahiplerinin ilgisi, personelin güleryüzlü yardimsever hizmeti fark yaratan unsurlardi. Bangir bangir müzik olmamasi , göbeklerin atılmamasi geziyi kaliteli ve huzurlu kıldı. Yemekteki çipura salata karpuz çok lezizdi. Cok teşekkür ediyorum. Ayvalik ve Cunda yapacaksanız mutlaka Cunda tur dan gezi alin. Yemek dahil 250 tl iyi fiyat. Önce gezin sonra ödeyin diyen bir musteri odaklılık. 12-17 arasi 3 adet birer saatlik deniz molasi ve eşsiz bir deniz. Cok iyi. 2022 Agustos.